• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Animal Planet HD op komst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

propper

De kansen dat Animal Planet HD op termijn ook in Nederland via een HD aanbieder beschikbaar komt zijn gestegen. Sinds afgelopen week is namelijk op de satellietverspreiding van de HD zender op de Thor5 satelliet op 1 graad west Nederlandse ondertiteling aanwezig.
De komst van Animal Planet HD is in Nederland voorzien voor het komende najaar. In België wordt op dit moment door Telenet in ieder geval deze HD zender doorgeven. Telenet is in handen van hetzelfde moederbedrijf als UPC Nederland. Deze staat erom bekend in veel gevallen Europese distributie-overeenkomsten voor internationale zenders af te sluiten. De kans is dus zeker aanwezig dat Animal Planet HD op termijn bij UPC in het HD zenderpakket te zien is.
Satellietkijkers kunnen overigens door gebruik van een bepaalde versie van een bepaalde CI module kijken naar de HD zenders die op de Thor5 satelliet worden uitgezonden. Hierin zit namelijk bepaalde informatie verwerkt waarmee het mogelijk maakt om via een hack van de gebruikte Conax codering, natuurlijk op niet toegestane wijze, de kanalen zichtbaar te maken.

Bron: TotaalTV

https://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2190
 
Laat maar komen :thumb up:
Al was het alleen maar om het gat tussen kanaal 62 en 64 te vullen :wink:
 
Hieronder de reactie van Gradus Vos op de vraag of Ziggo Animal Planet HD/BBC HD gaat toeveoegen:

Beste ,

Onze abonnees vragen voornamelijk om Nederlandstalige HD zenders. Om die reden zullen wij in eerste instantie dergelijke HD zenders toevoegen. Wat BBC HD betreft. Wij spreken daarover met de BBC maar vooralsnog is een eventuele opname van BBC HD nog niet aan de orde.

Met vriendelijke groet,

Gradus Vos
 
Hieronder de reactie van Gradus Vos op de vraag of Ziggo Animal Planet HD/BBC HD gaat toeveoegen:

Beste ,

Onze abonnees vragen voornamelijk om Nederlandstalige HD zenders. Om die reden zullen wij in eerste instantie dergelijke HD zenders toevoegen. Wat BBC HD betreft. Wij spreken daarover met de BBC maar vooralsnog is een eventuele opname van BBC HD nog niet aan de orde.

Met vriendelijke groet,

Gradus Vos

Eerst zien en dan geloven :rolleyes:
Een Vos verliest niet zijn streken :mrgreen:
 
Wat een onzinnig antwoord.. Het hele HD-pakket bestaat momenteel uit drie Engelstalige zenders. Voor die 3,95 per maand mogen daar best een paar zenders bij. Animal Planet HD zal toch wel Nederlandse ondertitels krijgen neem ik aan... En BBC HD zou gewoon een mooie toevoeging zijn, al was het maar vanwege de documentaires...
 
heerlijk.... laat maar komen!!!
Hebben we nog een door ziggo doorgeven HD kanaal met Lipsync problemen voor de samsung-klanten

Ik verheug me er werkelijk waar op:giveup:
 
Hieronder de reactie van Gradus Vos op de vraag of Ziggo Animal Planet HD/BBC HD gaat toeveoegen:

Beste ,

Onze abonnees vragen voornamelijk om Nederlandstalige HD zenders. Om die reden zullen wij in eerste instantie dergelijke HD zenders toevoegen. Wat BBC HD betreft. Wij spreken daarover met de BBC maar vooralsnog is een eventuele opname van BBC HD nog niet aan de orde.

Met vriendelijke groet,

Gradus Vos

Waar heb je dit vandaan?
Gradus kan zo veel beweren wat zijn klanten willen. Ik wil gewoon meer HD zenders.
Waarbij dan wel beeld en geluid gelijk lopen :no:. Ik ga morgen bij iemand met UPC aansluiting langs en die zegt geen lipsync problem te hebben met NED 1,2 en 3
 
Onze abonnees vragen voornamelijk om Nederlandstalige HD zenders...

O ja? Als abonnee met een HD pakketje is mij nooit wat gevraagd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan