Ziggo-Gebruikers.nl Wiki

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Cyzor!

Wat mij een geweldige aanvulling lijkt op de Ziggo-Gebruikers.nl site is een wiki gedeelte. Waar op het vroegere MGV forum goede informatie soms in een forum posts zat verborgen kan met een wiki iedereen meewerken aan een uitgebreide pagina's over verschillende aspecten van oa. digitale televisie. Waarnaar dan kan worden geklikt vanuit het forum mocht iemand een vraag stellen.

Zo leent deze post met de uitleg over de AlphaCrypt CAM en deze met een lijst van televisies met ingebouwde DVB-C tuners beide van ArChie zich uitstekend voor een wiki pagina die dan door iedere gebruiker up-to-date kan worden gehouden.

Ik zou dit een van de beste toevoeging zien die jullie aan deze site kunnen maken. Ik zou dan ook graag mee werken om deze wiki van nuttige informatie te voorzien. Het zou erg handig zijn als jullie de MediaWiki software zouden omdat ik (en vele andere) redelijk thuis ben op Wikipedia en de edit structuur die daar gebruikt wordt. Tot slot hoop ik dat jullie het zo zouden kunnen regelen dat het account van dit forum gelijk het wiki account is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan