• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung decoder DCB-9401R PINCODE

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

PVA

Hallo,

Ik heb de Samsung decoder DCB-9401R van mijn ouders (drenthe) meegenomen naar Groningen. Nu is het zo dat sport 1+ film 1 gewoon prima werken, alleen alle andere zenders (ned 2,3 rtl 4, 5 etc, etc ) het allemaal heel slecht doen. Vast zitten, storen etc. Nu heb ik begrepen dat er instellingen veranderd moeten worden. Helaas is hier een pincode nodig. Ik ehb geen idee wat die pincode is, en mn ouders zeggen ook dat ze deze nooit veranderd hebben. De standaard code 0000 of 1111 1234 etc werken niet.
Nu is er als advies gegeven op het forum om ''waardes'' te veranderen, en dan de decoder van de stroom te doen bij de mededeling een moment geduld aub. Alleen om waardes te veranderen, heb ik deze pincode al nodig!

Wat te doen?

BVD,
 
favorieten wijzigen en dan tijdens het opslaan de stekker eruit misschien?
 
pincode is altijd 0000 geweest, let wel dat je de juiste frequentie voor Ziggo pakt, anders werkt het ook niet, die keuze moet 514 zijn en daaronder 8888, ook kan het helpen hem even helemaal uit te zetten, de stekker er even uit en weer in.
 
Helaas is hier een pincode nodig. Ik ehb geen idee wat die pincode is, en mn ouders zeggen ook dat ze deze nooit veranderd hebben. De standaard code 0000 of 1111 1234 etc werken niet.

Je kunt de pincode misschien resetten naar standaard via de informatie die je hier kunt vinden.
 
pincode is altijd 0000 geweest, let wel dat je de juiste frequentie voor Ziggo pakt, anders werkt het ook niet, die keuze moet 514 zijn en daaronder 8888

Dat is in noordholland, in Groningen heb je andere frequentie en code nodig. Zie daarvoor de handleiding digitale TV die je op de ziggo website kunt downloaden. (zie hier)
Frequentie groningen is 369MHZ en netwerkcode 9600
 
De helpdesk kan je pincode resetten.

In mijn geval werkte in het verleden mijn pincode ook niet meer, de helpdesk heeft de Samsung pincode toen gereset.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan