• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

EPG minder informatierijk ?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

HD_Albert

Ik heb het idee dat sinds enige tijd de EPG informatie een stuk minder is geworden. Voorheen zag je bijvoorbeeld bij films nog info met acteurs regisseur en jaartal maar nu is er slecht een korte samenvatting van het verhaal.
Ook heb ik het idee dat van series de naam van acteurs en de naam van de episode zijn vervallen.

Is dit een Ziggo bezuiniging ?
 
Sluit me hierbij aan. Nu moet ik weer in de gids kijken welke acteurs er mee doen.

Ziggo, graag oude situatie terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vraag me af of Ziggo dit veroorzaakt of dat de EPG informatie die aan Ziggo word aangeleverd minder uitgebreid is.
 
Ik heb het idee dat sinds enige tijd de EPG informatie een stuk minder is geworden. Voorheen zag je bijvoorbeeld bij films nog info met acteurs regisseur en jaartal maar nu is er slecht een korte samenvatting van het verhaal.
Ook heb ik het idee dat van series de naam van acteurs en de naam van de episode zijn vervallen.

Is dit een Ziggo bezuiniging ?

Neem aan dat je de info bij de Film1 kanalen bedoeld?
Deze is inderdaad niet zo uitgebreid en krijgen we zo aangeleverd en kunnen wij Ziggo helaas niks aan doen. Over deze informatie bij Film1 loopt ook al een topic waar ook een antwoord van Film1 instaat ( https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=14069 ).

Volgens mij hebben de andere kanalen wel redelijke programma informatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ikzelf heb geen film 1 dus dat weet ik niet. Ik zie het bij alle films bij alle kanalen (ik heb het basis pakket + HD, maar dat mag ondertussen geen naam meer hebben dat terzijde).

Eerst stond er altijd bij net zoals in de TV gids het jaartal van de film en wie erin meespeelt, nu staat er alleen de titel en waar de film over gaat.
 
Inderdaad, vanavond op RTL7 een Star Wars film met een zeer jonge Harrison Ford, tot voor kort stond dan het jaartal van de film en de hoofdrolspelers in de EPG. Maar nu kon ik dus niet zien hoe oud deze film was.
Jammer.
 
Mij was dit ook al opgevallen: geen jaartal, acteurs, regie. Dat vind ik toch interessante info bij een film. Ik mis deze info bij alle zenders (NL publiek en commercieel, Belgie, Duitsland, Engeland).
Het lijkt er dus op dat dit niet bij de bron al mist, maar pas later er af geknipt wordt. Hierbij het vriendelijke verzoek om dit weer toe te voegen !

PS. is er al meer bekend over wanneer we meer dan 2 dagen EPG mogen verwachten?
 
Het is niet slordig, het is pure opzet, als ik die draad bij tweakers mag geloven. Weer een bewijs dat niet het belang van de klant vooropstaat bij Ziggo. Ooit gaat dat bedrijf daar spijt van krijgen.

Ben erg benieuwd wat de reactie is van de Ziggo-heren alhier..."kunnen wij Ziggo helaas niks aan doen"..blijkbaar wel dus. Ziggo Oost heeft meer EPG info dan Ziggo West..vreemd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan