• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Post je snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
yourspeedtest.net :

Last Result:

Download Speed: 4226 kbps (528.3 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 549 kbps (68.6 KB/sec transfer rate)
zaterdag 18 oktober 2008 14:24:37

speedtest.net:



Ping is weer extreem bij vele ( Omgeving Deventer ) ook bij mij ..


Abonnement Ziggo Internet Z2 ; dus de Download snelheid klopt ; Upload is wat laag ..
 
Waardeloze snelheid

Zucht, Zucht

Ik zit dus ook omgeving Deventer
Ik zou dus 8000 moeten hebben..



Heb al 2 keer via de mail contact gezocht met Ziggo;de eerste 2 weken geleden maar nog geen enkele reactie...
 
341081207.png


Ondanks het alles in één plus pakket, nog gewoon de oude (goede) snelheid. Waar ik me over verbaas is dat mensen in Deventer en Olst onder de Casema server vallen. Is dat geen @home gebied? In ieder geval hier geen problemen, maar ook nog niet op een Ziggo server. Ik heb wel geduld. Mag ook wel als je in Mei het Alles in ëén besteld hebt.
 
Download Speed: 22216 kbps (2777 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 2000 kbps (250 KB/sec transfer rate)
vrijdag 17 oktober 2008 11:41:56
deze test is van https://www.yourspeedtest.net/
Hier ook:

Last Result:
Download Speed: 15163 kbps (1895.4 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 2524 kbps (315.5 KB/sec transfer rate)
zaterdag 18 oktober 2008 22:13:00

Zelfde resultaten echter als speedtest.net
 
Vanuit Hoofddorp Z1+ pakket

Download Speed: 7751 kbps (968.9 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 1439 kbps (179.9 KB/sec transfer rate)
zaterdag 18 oktober 2008 22:17:29

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is het antwoord van Ziggo wat ik kreeg over de snelheden.

De aangepaste snelheden zijn momenteel nog niet actief. Deze snelheden worden actief per 1 december.

mvgr Paul

ps waneer je Ziggo een mail stuurt moet je daarna eerst een ontvangstbeverstiging krijgen met een ref nr anders is de mail niet bij hun aangekomen.
 
Dit is het antwoord van Ziggo wat ik kreeg over de snelheden.

De aangepaste snelheden zijn momenteel nog niet actief. Deze snelheden worden actief per 1 december.

mvgr Paul

ps waneer je Ziggo een mail stuurt moet je daarna eerst een ontvangstbeverstiging krijgen met een ref nr anders is de mail niet bij hun aangekomen.


Gaat het dan over die upload snelheid van 3 Mbit ( zoals in dit topic ; https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13843 ) die nog niet te halen valt ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan