• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo nieuws digitale tv

Status
Niet open voor verdere reacties.
Family7 zit op het voormalige @Home netwerk in een "nieuwe" transportstroom. Deze transportstroom zit bij jouw in Limburg op 498.75 Mhz. Wat zijn de signaal waarden op deze frequentie?

Zijn er meer mensen in jouw regio die toevallig problemen hebben met Family7 op kanaal 27? Op afstand zie ik geen problemen met de signalen in je regio.

Mijn Frequentie stond nu automatic ingesteld op: 356.00 mhz
netwerk id staat op 1111
Modulatie: 64-QAM
Symboolsnelheid: 6875 KBS

zou ik mijn Frequentie moeten bijstellen om dit beeld te ontvangen in limburg ?

terwijl we onder op een ander pasje hem wel ontvangen krijgen.
en daar is een andere ontvanger op aangesloten.

de ontvanger waar ik hem niet op krijg is een samsung: DCB H360R met HD ontvangs

ik zou niet kunnen zeggen of meer mensen dit probleem hebben...
 
Mijn Frequentie stond nu automatic ingesteld op: 356.00 mhz
netwerk id staat op 1111
Modulatie: 64-QAM
Symboolsnelheid: 6875 KBS

zou ik mijn Frequentie moeten bijstellen om dit beeld te ontvangen in limburg ?

terwijl we onder op een ander pasje hem wel ontvangen krijgen.
en daar is een andere ontvanger op aangesloten.

de ontvanger waar ik hem niet op krijg is een samsung: DCB H360R met HD ontvangs

ik zou niet kunnen zeggen of meer mensen dit probleem hebben...


Je installatie instelling moet je niet veranderen!

Wat is de signaal waarde en de BER op family7?

Als je 3x op de info toets drukt bij je 360 krijg je deze waardes in beeld.


UPDATE:
We hebben metingen laten doen in je regio en er zijn geen problemen waargenomen op deze transportstroom.

Zou je mij je postcode, huisnummer en telefoonnummer willen sturen per PM. We gaan dan jouw speciefieke geval even bekijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je installatie instelling moet je niet veranderen!

Wat is de signaal waarde en de BER op family7?

Als je 3x op de info toets drukt bij je 360 krijg je deze waardes in beeld.


UPDATE:
We hebben metingen laten doen in je regio en er zijn geen problemen waargenomen op deze transportstroom.

Zou je mij je postcode, huisnummer en telefoonnummer willen sturen per PM. We gaan dan jouw speciefieke geval even bekijken.

ik wil je een pm sturen maar hij geeft aan tot je mailbox vol zit en ik je niet kan mailen... dus ik wacht even tot ik je kan bereiken.
 
Juist...3voor12 TV weg...MTV2 kan weer terug... 3voor12 Radio weg,..dan kan The Alternative van MusicChoice weer terug (die is ook gesneuveld destijds). Kortom..het uitkleden gaat maar door.......En waar blijven de beloofde regiozenders op de radio? Dan heb ik het nog niet over Sport 1 HD....


Die beloofde regiozenders op de radio kun je wel vergeten!
Ook de overige regiozenders gaan straks weg als Ziggo per gemeente een digitaal zenderpakket brengt.

Heb deze info van een monteur die ik thuis heb gehad omdat ik ook alle regio radiozenders niet kont ontvangen. Woon in Drenthe maar kijk graag naar Limburg, TV Rijnmond, AT5 en TV Noord-Holland maar dat kan straks niet meer dus omdat Ziggo het anders wil gaan doen. :evil::evil::evil::evil::evil:

Heb mijn verhaal staan in het topic over de regiozenders https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=12468 .

Hoop dat wel dat we Ziggo nog kunnen tegenhouden met deze idioote plannen ik wil ze dan ook zo nog een mail sturen om te klagen. Heeft iemand een mailadres van Ziggo?
 
Die beloofde regiozenders op de radio kun je wel vergeten!
Ook de overige regiozenders gaan straks weg als Ziggo per gemeente een digitaal zenderpakket brengt.

Heb deze info van een monteur die ik thuis heb gehad omdat ik ook alle regio radiozenders niet kont ontvangen. Woon in Drenthe maar kijk graag naar Limburg, TV Rijnmond, AT5 en TV Noord-Holland maar dat kan straks niet meer dus omdat Ziggo het anders wil gaan doen. :evil::evil::evil::evil::evil:

Heb mijn verhaal staan in het topic over de regiozenders https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=12468 .

Hoop dat wel dat we Ziggo nog kunnen tegenhouden met deze idioote plannen ik wil ze dan ook zo nog een mail sturen om te klagen. Heeft iemand een mailadres van Ziggo?
Ik vind het niet idioot. Als de lokale zender er maar bij zit, de rest kan weg.
Meer ruimte voor andere nuttige zenders.
 
Ik vind het niet idioot. Als de lokale zender er maar bij zit, de rest kan weg.
Meer ruimte voor andere nuttige zenders.

Maar ja , wat jij nuttige zenders vind wil nog niet zeggen dat anderen dat ook vinden.
Is altijd moeilijk verhaal om het iedereen naar de zin te maken.
Zoveel meningen , zoveel wensen, soms absurd en soms ook niet:confused:
 
Ben bang dat de komende maanden voor Ziggo in het teken staan van de Cisco en uitbreiding van interactieve diensten via deze decoder :?
 
Ben bang dat de komende maanden voor Ziggo in het teken staan van de Cisco en uitbreiding van interactieve diensten via deze decoder :?
En uh... snelheidsverhogingen? Dat is het andere prioriteitje ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan