• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bestellen ITV via website ziggo..

  • Onderwerp starter draadloos
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

draadloos

enkele weken geleden kreeg ik een mail van Ziggo : Interactieve tv was leverbaar ! Gelijk via de site postcode en huisnummer ingevuld, en hoppa besteld.

Heb nu het probleem dat ik de interactieve diensten niet kan activeren. Na 3 keer gebeld te hebben, en te horen te hebben gekregen dat de activering bezig was, krijg ik nu de 4e en 5e keer te horen dat het nog niet leverbaar is op mijn locatie.. :?

Dus mocht je itv willen bestellen, doe het telefonisch, de check op de site rammelt aan alle kanten...

Heb ze ook gelijk verteld dat de 1e de beste incasso gelijk teruggeboekt wordt...
 
Dus mocht je itv willen bestellen, doe het telefonisch, de check op de site rammelt aan alle kanten...

Ik meen te hebben opgepikt dat de postcodecheck is gekoppeld aan het gebruikte systeem? Iemand die daar antwoord op heeft? Er heeft in ieder geval vaak genoeg een medewerker een postcodecheck voor me gedaan op de website.

Heb ze ook gelijk verteld dat de 1e de beste incasso gelijk teruggeboekt wordt...

Als het niet mogelijk is in het systeem je interactieve diensten te activeren, betekent dat ook dat je abonnement niet in is gegaan en je dus niet betaald. Als het goed is krijg je van de activatie weer een schriftelijke bevestiging, iemand bij wie het wel beschikbaar is die dat kan bevestigen of ontkennen?
 
krijg ik nu de 4e en 5e keer te horen dat het nog niet leverbaar is op mijn locatie..

Tja... Dat zijn dus dingen die zouden gewoon NOOIT mogen gebeuren en nee Ziggo ook niet incidenteel (dat is het overigens niet eens meer na 5 agents gesproken te hebben natuurlijk), dit zijn gewoon te grote blunders in de zin van als deze persoon na beschikbaarheid toch blij is maar dan helaas technische problemen gaat krijgen jullie een erg boze klant hebben die de komende 5-tal jaren sowieso geen positieve reclame zal gaan maken!

Ten tweede, eigenlijk is het zelfs gewoon misleidende reclame en dat is sowieso niet netjes!!! Want natuurlijk ging je door het iTV spotje op TV naar de ziggo website en deed je de postcode check en dankzij het positieve resultaat besloot je de bestelling te plaatsen ;)
 
Precies, iemand blij maken met een dode mus heet dat geloof ik...

Komt nog eens bij dat ik Internet z3i heb nu, wat omgezet wordt naar alles in 1 extra, alleen die order heeft vertraging (al 2 brieven over gehad), doordat de order van ITV nog niet afgewerkt is...

Pfff.. ziggo, doe er iets aan.

Off topic: Op mijn werk heb ik via BBeyond fiber aangevraagd in maart 2008, door de migratie van @home etc naar Ziggo, ging er zoveel fout, dat mijn fiber 2 weken geleden is opgeleverd...
 
Je zou op de manier waarop deze mensen dit forum toespreken haast denken dat dit een ziggo-kanaal is i.p.v. een 'onafhankelijk forum voor ziggo klanten' :?

Is voor mij (helaas) niet duidelijk. Toen ik lid werd van deze site heb ik gelezen, "Deze Website en Forum is bedoeld als gebruikersplatform voor alle gebruikers van Ziggo", toen ik vervolgens klikte op lees meer kon ik je opmerking eigenlijk ook niet echt goed terugvinden. Althans ik had niet het idee dat ik niet mijn mening / ervaring mocht geven over bepaalde zaken. Dacht dat ik toch ook een ziggo gebruiker was en dus hier toch juist mijn meningen en ervaringen kwijt kon (en anderen helpen)?

Wat betreft het "onafhankelijk", dat ben ik niet met je eens.
Ik ben juist zeer zeker onafhankelijk want om nog neutraal te kunnen reageren met meer dan 1 jaar problemen gehad te hebben (door @home / ziggo) vind ik niet dat ik anti Ziggo ben maar zeker ook niet pro ziggo ofwel onafhankelijk ;)

Maar goed, eerlijk is eerlijk ik begrijp je punt op zich wel en wellicht heb ik me idd ietsjes laten meeslepen.

Mijn welgemeende excuses voor het eventuele ongemak!
 
Althans ik had niet het idee dat ik niet mijn mening / ervaring mocht geven over bepaalde zaken. Dacht dat ik toch ook een ziggo gebruiker was en dus hier toch juist mijn meningen en ervaringen kwijt kon (en anderen helpen)?
Uiteraard mag je je mening geven en je frustratie uiten (eh ervaringen delen :wink:). Graag zelfs, daar worden andere mensen juist mee geholpen.
Wat betreft het "onafhankelijk", dat ben ik niet met je eens.
Ik ben juist zeer zeker onafhankelijk want om nog neutraal te kunnen reageren met meer dan 1 jaar problemen gehad te hebben (door @home / ziggo) vind ik niet dat ik anti Ziggo ben maar zeker ook niet pro ziggo ofwel onafhankelijk ;)
Hier ben ik je een beetje kwijt. Je bent het niet met me eens dat het een onafhankelijk forum is en daarna schrijf je dat je juist onafhankelijk bent :?

Maar goed, eerlijk is eerlijk ik begrijp je punt op zich wel en wellicht heb ik me idd ietsjes laten meeslepen.
Ik ben blij dat je begreep wat ik bedoelde.

Mijn welgemeende excuses voor het eventuele ongemak!
Niet overdrijven he :mrgreen:
 
Hier ben ik je een beetje kwijt. Je bent het niet met me eens dat het een onafhankelijk forum is en daarna schrijf je dat je juist onafhankelijk bent :?

Hehe, nee...
Ik schreef dat ik niet direct kon zien/vinden dat het een onafhankelijk forum is... Maar wou je ook laten weten dat ik zeer zeker juist wel onafhankelijk ben dat zijn 2 verschillende dingen, beetje verkeerd geschreven denk ik :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan