• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

SPORT1: per 1 februari 2009 van 8 naar 6 kanalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
pak je loep...programmagids Film1/Sport1.... donderdag 1 januari..tuur met je loep naar Sport 1-programma.. kleine lettertjes..hele kleine :lol:
 
sport1

:applause:
Deze opmerking begrijp ik niet helemaal. Als je voor een kleine maandelijke verhoging veel meer voetbal kunt krijgen, is daar toch niets mis mee. Als je al € 15,- betaald voor de NL eredivisie?, dan wil je toch zeker het topvoetbal uit Europa (kunnen) bekijken....
ben ik voledig met je eens, mr zap.
 
:applause:
ben ik voledig met je eens, mr zap.

Ik wil geen € 15,=- betalen maar €9,95 zoals bij UPC. Ik zit niet te wachten op Sport1, ik heb bij Ziggo immers Eredivisielive afgenomen. Wanneeer ik ander voetbal had willen zien dan had ik een abo genomen op Sport1.

Maar we komen toch niet verder ermee, niemand van Ziggo laat iets los dus ik zeg op.
 
Ik wil geen € 15,=- betalen maar €9,95 zoals bij UPC. Ik zit niet te wachten op Sport1, ik heb bij Ziggo immers Eredivisielive afgenomen. Wanneeer ik ander voetbal had willen zien dan had ik een abo genomen op Sport1.

Maar we komen toch niet verder ermee, niemand van Ziggo laat iets los dus ik zeg op.
nee dat klopt maar je zei 15 euro moet betalen bij ziggo terwijl je bij sport1 voor het zelfde bedrag europees topvoetbal kunt kijken en daar heb ik toen voor gekozen. vind het niveauverschil nog al schrijnend, zeker als je het vergelijkt met spanje. maar goed, ieder zijn keuze, dat klopt.
 
Ik wil geen € 15,=- betalen maar €9,95 zoals bij UPC. Ik zit niet te wachten op Sport1, ik heb bij Ziggo immers Eredivisielive afgenomen. Wanneeer ik ander voetbal had willen zien dan had ik een abo genomen op Sport1.

Maar we komen toch niet verder ermee, niemand van Ziggo laat iets los dus ik zeg op.

Met alle respect voor het voetbal wat er in ons Land gespeeld/vertoond wordt, maar € 9,95 voor alleen Nederlands voetbal of € 5,- meer per maand meer en dan (bijna) al het Europese Voetbal (incl. UEFA Champions League) en golf, basketbal, tennis, hockey en darts, lijkt mij een geweldige deal voor alle Ziggo-klanten. Mijn mening: Annexeren die Eredivisie Live en maak er een mooi pakket van. :wink:
 
sport1 en eredivisie life

Met alle respect voor het voetbal wat er in ons Land gespeeld/vertoond wordt, maar € 9,95 voor alleen Nederlands voetbal of € 5,- meer per maand meer en dan (bijna) al het Europese Voetbal (incl. UEFA Champions League) en golf, basketbal, tennis, hockey en darts, lijkt mij een geweldige deal voor alle Ziggo-klanten. Mijn mening: Annexeren die Eredivisie Live en maak er een mooi pakket van. :wink:
ja dat zou zeker een mooie deal zijn maar ik geloof dat de eredivisie daar niet in mee wil gaan, tenminste, heb ik eens gelezen op internet, dus zal wel niet ervan komen, denk ik.
 
Voorlopig doen alle 8 kanalen het nog. Had verwacht dat ze dit de afgelopen nacht gingen veranderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan