• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Website ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
@thijsdegraaf:

Ik begrijp heel goed waar je heen wilt. Lees echter het bericht wat rmb24 verstuurd heeft aan Ziggo eens opnieuw.

Dit is niet om iemand aan te vallen, maar om aan te geven hoe de "denkpositie" verschil maakt. Ik pak nu even zijn voorbeeld eruit, had ook een ander kunnen zijn.

Jij denkt vanuit een positie waarin je voorkennis hebt, je precies weet waar het over gaat, en dus zijn sommige links logisch en is er geen verdere informatie nodig. Verplaats je nu eens in de positie van een medewerker die niet precies weet waar het over gaat. Dan zijn dat soort berichten vaag en onduidelijk en voorzien niet in voldoende informatie om die persoon een goed sluitend antwoord te kunnen laten geven.

Binnen ons bedrijf krijgen wij ook regelmatig met dit soort zaken te maken. Collega's die mailtjes naar de servicedesk sturen over een vraag/probleem die voor hun volledig logisch zijn, maar waar voor ons geen touw aan vast te knopen is zonder dat we moeten bellen waar het nu precies over gaat. Tickets die vanaf de 1e lijn naar de 2e lijn door gezet worden, waarvan de betreffende 1e lijns persoon het helemaal duidelijk vind, en de 2e lijn zit met een groot vraagteken boven het hoofd omdat niet precies blijkt wat er aan de hand is, foutmeldingen/informatie die ontbreekt etc.

Als je weet waar het over gaat heb je minder informatie nodig om een bericht over datgene te kunnen begrijpen omdat je over reeds meer/extra informatie beschikt.
 
Nogmaals...Als ik het vergelijk met 123webhost. Er wordt meteen teruggemaild.
Als er iets niet duidelijk is kunnen ze terugmailen. Ziggo vraagt zelf of we willen mailen. En daarna hoor je niets. In het standaard berichtje staat, dat je zo snel mogelijk terug wordt gemaild. Bij Ziggo is zo snel mogelijk bijna een week. Ik verval in herhaling merk ik.

https://www.tuin-thijs.com/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nogmaals...Als ik het vergelijk met 123webhost. Er wordt meteen teruggemaild.
Als er iets niet duidelijk is kunnen ze terugmailen. Ziggo vraagt zelf of we willen mailen. En daarna hoor je niets. In het standaard berichtje staat, dat je zo snel mogelijk terug wordt gemaild. Bij Ziggo is zo snel mogelijk bijna een week. Ik verval in herhaling merk ik.

Het ging mij er in dit geval niet om na welke termijn ze reageren, maar om de antwoorden die ze kunnen geven. Kunnen voor de mensen met meer informatie als heel dom overkomen, echter probeerde ik uit te leggen dat wat voor ons hier logisch is dat voor hun niet zo hoeft te zijn omdat zij niet beschikken over de extra informatie en alles uit de tekst moeten halen.


Dat ze al enige tijd kampen met achterstand is ook niet meer een onbekend probleem volgens mij en is naar mijn mening ook appels en peren vergelijken, 123webhost als dedicated webhostingsbedrijf vs Ziggo als aanbieder van tv, radio, internet, telefonie. Hoeveel klanten vs hoeveel klanten? Praat het pas reageren na een week niet goed, maar de grootte van het bedrijf en het aantal aangeboden diensten heeft daar denk ik zeker invloed op.

En dan heb je nog de categorie mensen die het voor zichzelf en anderen verstieren en bij geen antwoord na een uur/paar uur elk uur een reactie/mail gaan versturen, funest voor beide partijen maar komt bij ziggo vaker voor dan bij 123webhost vermoed ik zo.
 
Oh Oh... toch niet weer...?

Diverse ex-Multikabel websites (home.quicknet.nl) zijn weer uit de lucht:

Bad Gateway

The proxy server received an invalid response from an upstream server.


:x Ik vond het al zo raar dat ie ondertussen weer een redelijke tijd bereikbaar was.....
 
ja hoor :-P
Ik hoop, dat het dit keer wat korter is.
Mijn site staat nu ook op een ander adres. Hij is dus wel berijkbaar. Maar ik wacht nog even tot google hem goed herkent, voordat ik hem bij ziggo afsluit.

www.tuin-thijs.com
 
@thijsdegraaf:

Ik begrijp heel goed waar je heen wilt. Lees echter het bericht wat rmb24 verstuurd heeft aan Ziggo eens opnieuw.

Dit is niet om iemand aan te vallen, maar om aan te geven hoe de "denkpositie" verschil maakt. Ik pak nu even zijn voorbeeld eruit, had ook een ander kunnen zijn.

Jij denkt vanuit een positie waarin je voorkennis hebt.

Over goed lezen gesproken!!!!! Niet mijn bericht op dit forum is bindend, maar de vraag via het mailformulier aan Ziggo. Daar staat dat ik mijn homepage niet kan bereiken in genoemd postcodegebied, en dat ik daar niets over kan vinden op de website van Ziggo. Kijk nog maar eens goed naar dat bericht, en probeer het juiste eruit te lichten. Staat voor de duidelijkheid nog tussen quotes en in het blauw.


Het goed antwoord van Ziggo had moeten zijn: "Er is inderdaad een storing in Uw postcodegebied, en we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen."
Dat hoort iemand van de helpdesk te weten als er een vraag/klacht binnenkomt,en geeft een zekere vorm van duidelijkheid. Maarnee......de helpdeskmedewerker laat de klant zijn hele apparatuur en netwerk doorlichten, en legt hiermee de klacht naast zich neer. Het ligt aan de klant.
Waarom weet die helpdesk medewerker niet dat er een storing is?
Het antwoord op mijn vraag/klacht kwam daags na de storing. Dan had die sukkel toch allang moeten weten dat er iets aan de hand was??? Of ben ik nou gek?

Maar goed, we hebben -begrijp ik- inmiddels weer een storing op de homepages, maar ik heb nog niet gekeken of dit gemeld wordt op de website van Ziggo.

Ik zal niet meer klagen......Ziggo!!! Bedankt maar weer voor de goede service! Monopolisten!!!
Nu we het daar weer over hebben....Nog niemand gezien die een idee had waar ik hetzelfde "all-in" pakket bij een andere aanbieder kan aanvragen!!!
 
Diverse ex-Multikabel websites (home.quicknet.nl) zijn weer uit de lucht:

Bad Gateway

The proxy server received an invalid response from an upstream server.


Inderdaad. :-(
Ik zag bij diverse 'top'-lijsten vele banners niet verschijnen. Kennelijk allemaal geparkeerd op de Ziggo-server. :evil:
 
Maar goed, we hebben -begrijp ik- inmiddels weer een storing op de homepages, maar ik heb nog niet gekeken of dit gemeld wordt op de website van Ziggo.

Toch ff gekeken op de website zan Ziggo, en inderdaad....NIETS over een storing in het postcodegebied 1611EE op 8 Januari, die duidt op een onbereikbare homepage.
Heerlijk toch, zo'n pagina waarop je per postcode kunt zien of er problemen zijn.... Die zijn er dus niet, wat zeuren jullie nou toch allemaal.
Het zal wel aan jullie spullen liggen. Modem/router al gereset, PC opnieuw opgestart? Kabels wel vastgemaakt? Factuur wel betaald?
 
Ik heb net het klachten-formulier ingevuld.
Samen met vele anderen die ook een home.quicknet.nl-homepage
hebben...(hoop ik dan maar :giveup::sleep:)

:wink:
 
Het klachtenformulier... whaahahahaha! :schater:
Ja dat heb ik ook maar weer gedaan. En keurig een bevestiging gekregen...
Ook zo handig dat je er een ticketnummer bij krijgt zodat je er nog eens naar kan refereren als je na 4 weken nog niks hebt gehoord. NOT :shock:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan