• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HD Problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

LexR

Sinds een week of twee heb ik op alle HD kanalen, behalve Discovery, problemen... ze vallen steeds weg, met name 's avonds laat en 's nachts, overdag doen ze het vaak een stuk beter.... helaas kijk ik dan doorgaans niet (had nu vakantie, dus het viel op :-))

Enig idee van de oorzaak? Ik heb ruim een jaar lang probleemloos HD gekeken, en helmaal niets veranderd aan de bekabeling/ decoder (Samsung)

Kleine aanvulling:

Krijg vaak eerst wel geluid, maar dan valt alles weg. Na 3x I: BER-0 (E-6), met signaalsterkte van rond de 80... lijkt me niks mis mee
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zelfde probleem hier (3905)
Heb samsung 360r met samsung lcd.

Vanmiddag nog gekeken, maar helaas. De zender "begint" goed, maar na 2 seconden of zo wordt het beeld blokkerig. Problemen op alle nederlandse (1,2,3) HD kanalen.
 
edit:

Net eens een keer de antenne in kabel eens aangedrukt.
de Ber waarde schommelde bij ned1hd en ned2hd rond de 300~350, en nu opeens rond de 40~70. Moet aan de stekker blijven duwen om zulke goede waardes te krijgen. Ligt niet aan de kabel zelf, maar aan de stekker.
 
Ik heb voor de zekerheid ook bekabeling helemaal nagelopen, maar alles zat gewoon vast zoals het hoort; en eraan "rommelen" maakt ook niets uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan