• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Post je snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom een evil/very mad smiley ? Je krijgt volgens de test keurig waar je voor betaald, 1000/150. Je bent niet een paar jaar terug gezet je hebt er zelf voor gekozen.
Ik heb heel veel klachten over Ziggo, maar deze kwaadheid is geheel onterecht.

Helemaal mee eens, je hebt inderdaad jezelf terug in de tijd gezet z1 was de dubbele snelheid van wat je nu hebt.
gr mevita
 
alweer knudde verbinding

Sjonge jonge, hier is het alweer goed mis. Kan bijna janken, zojuist een factuur gehad van bijna 200 eurie's (november,december,januarie) als ze nu ook eens gaan leveren waar ik voor betaal ?!? :sad:





 
Sjonge jonge, hier is het alweer goed mis. Kan bijna janken, zojuist een factuur gehad van bijna 200 eurie's (november,december,januarie) als ze nu ook eens gaan leveren waar ik voor betaal ?!? :sad:

Voor dat geld mag je toch wel een acceptabele en betrouwbare internetsnelheid verwachten. Het wordt zolangzamerhand nu toch wel echt tijd dat die investeringsmaatschappijen nu ook daadwerkelijk wat gaan investeren i.p.v. "ons" geld op te vreten.

Suc6 met je internet , houdt moed, tenslotte is het bijna nieuwjaar en dus nieuwe kansen voor Ziggo om wat aan de problematiek te doen i.p.v. alles op de helpdesk af te schuiven.:wink:
 


Wanneer zou ik nu die nieuwe snelheid krijgen (10000/1500?)

Haal zelfs de originele oude snelheid nog steeds niet.
 
378309204.png


14 December Ziggo all-in-one plus aangevraagd, 2 dagen later bevestiging met activatie code e.d.. Vandaag pakket in huis en alles werkt prima zoals het hoort. Kabels zijn zeker niet te kort, telefoon kabel is volgens een ruwe schatting een meter of 10 (zit alleen nog in de knup.)

Hier dus geen klagen!:applause:
 
Helaas nog steeds "Alles in 1 min"
en geen "Alles in 1 plus" waar voor ik wel betaal.


Harry
 
Hallo ieders,

Vanaf september/oktober ben ik in bezit van het alles-in-een Extra pakket (20/3, was 16/3). Helemaal niets te klagen hier. Werkt als een zonnetje.

Echter heb ik nog niets vernomen van een dergelijke snelheidsverhoging. Modem al een paar maal gereset... niets.





Klopt het dat er na de update een ander IP-adres verkregen word, of is dat niet altijd het geval?
 
lage snelheid alles in een plus

Ik heb een alles in een plus abo bij Ziggo. De Download moet dan ongeveer 10000 kb/s zijn. Volgens speednet is het eerder 2000-3000 kb/s.

Alleen volgens Speed.io en speedtest.net komt de download in de buurt. Alleen dit van de dichtst bijzijnde server. Dus zo wordt je voor de gek gehouden.

downloaden van een andere server gaat veel trager.
Toen Ziggo nog multikabel was er geen probleem en was de snelheid ook goed (ook van servers verder weg).

Dichtbijzijnde server:




Server in Dublin:



Server USA:



In de praktijk laden internetpagina's heel traag. Contact opnemen met de helpdesk helpt niets. Dan vertellen ze dat er met sommige modems een probleem is, wat ze zelf ook niet weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan