• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

release notes Cisco_8455_171109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen het is duidelijk DEZE UPDATE IS NIET GOED.

Ik heb nu al meerdere malen moeten resetten (stekker erin en eruit), wat ik voorheen nooit had.
Probleem: de guide heeft af en toe ineens een zwarte achtergrond en het beeld slaat vast, andere kanalen kiezen kan dan niet meer. Ik moet dan de cisco resetten.
Ook het menu heeft af en toe ineens een zwarte achtergrond en slaat dan vast.

Als hij het wel doet dan is het menu wat sneller dan voorheen, maar verder heb ik geen verbeteringen alleen verslechteringen.

Ik hoop niet dat ik de enige ben want dan sta ik alleen met dit probleem.

]

nou je staat niet alleen :)
hier het zelfde na update. na wat het rommelen in dat interactieve gedoe terug naar tv beeld vast, melding van geen signaal e48 vanmiddag gebelt +/- half uur . stekker er uit antenne los , ja dan werkt het weer tot je weer naar dat interactive gaat gaan we maar niet maar naar dat active tv tot er een oplossing voor is ga niet steeds die stekker er uit trekken
 
Uhhu, jah, ook Philips hier..

Ik heb alleen maar een computermonitor (220BW9CS), hoef nu geen gebruik meer te maken van m'n tv kaart in m'n pc :D

Wel valt me op dat die Cisco hem dus nog altijd niet herkend. Of... je kunt geen resolutie oid instellen.
 
Ik ga deze firmware update dus niet doen aangezien het zoveel problemen geeft. Weet iemand of het een probleem is als ik deze update niet doe en hem pas update met de volgende firmware update?
 
Voor degenen die vastlopers hebben: probeer een factory reset gevolgd door opnieuw installeren. In VOD kan het overigens langer duren dan normaal voordat o.a. de gegevens en de plaatjes worden geladen vanwege netwerkproblemen.

Na de update liep bij mij de boel op een avond 6x vast. Stekker er uit was de enige oplossing. Ik heb het bovenstaande advies opgevolgd en tot nu toe geen vastloper meer gehad.
 
Ik ga deze firmware update dus niet doen aangezien het zoveel problemen geeft. Weet iemand of het een probleem is als ik deze update niet doe en hem pas update met de volgende firmware update?

Hier behalve dan de HDMI/DVI-fix (slechts voor een heel kleine groep interessant) slechts marginale verbeteringen: Het beeld ging na de voorlaatste update (te) vaak korte tijd op zwart, bij het terugschakelen van teletekst of het kiezenvan een ander geluidspoor. Dat is nu voor 90 % verholpen. Interface reageert nu i.h.a. stukken sneller. Heel sporadisch blijft ie nu wel hinderlijk hangen en reageert dan een tijdje niet meer op AB. Ook het gedeeltelijk crashen van de GUI bij het programmeren via EPG lijkt nu voorbij.

TT van het jaar nul blijft een groot issue, vind ik, net als de geringe capaciteit van de Disc. Wat minder urgent maar nog steeds erg hinderlijk is het steeds terugspringen van het uitgangsvolume naar 50%. (HDMI blijft bij mij wel keurig op 1008i.) En ik ben benieuwd of dat gedeeltelijk crashen bij de DVB-subs van de BBC (bij meer dan 3 regels) nu is opgelost. Heb ik nog geen ervaring mee.

Verder wat de videouitgang betreft: Ik heb het ook via RGB aangesloten om 4:3-uitzendingen wat groter (14:9) te bekijken. En daar zit nog steeds de bug dat de RGB-uitgang 'gedempt' wordt (met meer dan de helft1) als de HDMI-kabel er in zit. Via CVSB (composiet) geen probleem, maar dan een minder plaatje. Is ook niet urgent, want de 4:3 plaatsjes zijn meestal van slechte kwaliteit, maar voor de puntjes op de 'i'...

Voor het overige nog altijd redelijk tevreden met de performance..
 
off topic @pjutr
Verder wat de videouitgang betreft: Ik heb het ook via RGB aangesloten om 4:3-uitzendingen wat groter (14:9) te bekijken.

Je kunt via HDMI toch ook de 4:3 uitzendingen in 14:9 bekijken? Behalve op Ned-1,2,3-HD misschien, maar kun je dan niet beter via kanaal 71/72/73 kijken dan via RGB?
 
Bij mij werkt ie na deze update als een trein. Supersnel en betrouwbaar en met alle randapparatuur werkt hij prima.
Ik ben blij.:frons:

Sinds de update geen vastlopers meer gehad (voor update om de haverklap) door menu's scrollen gaat in sneltreinvaart.

Voor de update reageerde de Cisco vaak niet op de AB (dacht al dat de batterijen aan vervanging toe waren), ook dat is opgelost.

Tot nu toe dik tevreden.
 
Bagger:

na de update is er hier niet veel veranderd. Het menu is weliswaar sneller, maar alsnog al 2 keer een frotale vastloper gehad. Dus gewoon bagger deze update. word tijd dat er iets goeds komt ipv zoethoudertjes zoals deze fw update:no:
 
Hard disk

Er wordt nauwelijks gesproken over de geringe harddisk die erin zit en de mogelijkheid deze te upgaden. Wanneer komt er eens een diskmanagement menu in de software, zodat er heel simpel een veel grotere disk in is te plaatsen? Heb het ding voornamelijk voor HD opnames. Bij ca. 8 films krijg ik al melding dat de disk bijna vol is en bij 10-12 films is het echt over met de pret. We leven toch al weer bijna in 2010 niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan