• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Factuur met de hark geschreven

  • Onderwerp starter Hengelerweend
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Hengelerweend

Helaas heeft Ziggo mijn factuur voor de verandering eens een keer met de hark geschreven.:rolleyes:

hark.jpg
 
Wellicht hebben ze de fout ontdekt.
Mijn juli 2009 factuur nog niet online.

Vr. gr.
Internetter
 
Optellen kunnen ze zo te zien ook niet; ik kom maar tot €2,77.
 
Is bij mij ook maar klopt wel.
Bedragen in kolommen zijn zonder BTW.
Eindbedrag zit wel BTW bij.
 
Hier hetzelfde verhaal alle belkosten dubbel berekend een lekkere bende maken ze er weer van :evil: :evil: :evil: :evil:
 
De fout is reeds gemeld.
Belkosten staan inderdaad dubbel op de factuur, doch het totaalbedrag klopt.
Zou in uw geval (u bent de eerste die hierover belt of op het forum) toch het totaalbedrag niet kloppen, belt u dan de HD.

Hier hetzelfde verhaal alle belkosten dubbel berekend een lekkere bende maken ze er weer van :evil: :evil: :evil: :evil:
 
Ik moet het strx nog ff pcs narekenen, de belkosten zijn idd niet dubbel in het totaal geteld maar ik heb het idee dat de btw wel dubbel is ingeteld. Ik krijg het sommetje echter niet helemaal kloppend. Wellicht afrondingen.
 
Ik moet het strx nog ff pcs narekenen, de belkosten zijn idd niet dubbel in het totaal geteld maar ik heb het idee dat de btw wel dubbel is ingeteld. Ik krijg het sommetje echter niet helemaal kloppend. Wellicht afrondingen.

Het klopt want het totaal is opgeteld Euro 2,77. Dit is excl. btw. Incl. btw komt het op Euro 3,29.
 
Nog geen factuur voor de komende maand ontvangen. Wat gaat er nu weer fout?:cry: Inloggen op Mijn Ziggo gaat sinds vanmorgen ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan