• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Upload snelheid

  • Onderwerp starter meermeer
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

meermeer

Is bij sommige de upload snelheid al rond de 3 mbps?

Mocht dat nog niet het geval zijn, enig idee wanneer we WEL die 3 mbps (bij benadering) gaan halen?
 
Nee, maximaal 2.5 Mbyte. Er moeten eerst aanpassingen in de cmts'en gedaan worden hiervoor en blijkbaar gaat dat nog niet gesmeerd als men verwacht had. Er werd eerst gezegd dat het juli klaar zou zijn, blijkbaar duurt dat langer.
 
Ah dus dat is het probleem dit lijkt me echter niet het geval vooe de download ik ben nog steeds van 20 naar 12 gedowngrade ipv naar 16 :(
 
Ah dus dat is het probleem dit lijkt me echter niet het geval vooe de download ik ben nog steeds van 20 naar 12 gedowngrade ipv naar 16 :(
Dat klopt want jij zit bij @home en daar worden de nieuwe snelheden pas ingevoerd nadat @home administratief over is naar Ziggo, dat wordt pas in september geloof ik.
 
Bij het @Home gebied speelt weer wat anders. Hier zijn de systemen nog niet over naar Ziggo waardoor de oude snelheden nog gelden.

In het Multikabel gebied zijn er problemen met het aanbieden van een upload van 3 Mbps. Er zijn nu enkele kleinere testgebieden waar het redelijk lijkt te werken, maar de grote massa komt nog niet hoger dan 2.5 Mbps.
 
Nee, maximaal 2.5 Mbyte. Er moeten eerst aanpassingen in de cmts'en gedaan worden hiervoor en blijkbaar gaat dat nog niet gesmeerd als men verwacht had. Er werd eerst gezegd dat het juli klaar zou zijn, blijkbaar duurt dat langer.

Gelukkig hebben we jou nog, nu weten we weer iets meer. Ik heb vorige week een onlineformulier ingevuld met een vraag over de status van dit uploadprobleem in de regio van Multikabel. Kreeg ik volgende dag een antwoord waarin werd voorgesteld om het 100 MB bestand te downloaden bij bbned en kijken hoe snel dat ging. Terwijl mijn vraag over de upload ging...:shock:. Helpdesk had zeker geen leesbril op juiste sterkte of is totaal niet op de hoogte hiervan.
 
Nee, maximaal 2.5 Mbyte. Er moeten eerst aanpassingen in de cmts'en gedaan worden hiervoor en blijkbaar gaat dat nog niet gesmeerd als men verwacht had. Er werd eerst gezegd dat het juli klaar zou zijn, blijkbaar duurt dat langer.

En ondertussen betaal je gewoon lekker hetzelfde bedrag, terwijl de dienst niet volledig wordt geleverd :evil: Z(u)iggo is weer goed bezig. Aanpassingen in de CMTS daar ben je toch geen twee maanden mee bezig :? Zal wel aan mij liggen ...

In EuroDocsis 3.0 heb ik ook al weinig vertrouwen meer daar zouden ze ook al vanaf Juli mee beginnen. Zal wel eerder volgend jaar worden. Ja leuk hoor al die beloftes van de CEO'S. Kansloos gewoon!
 
ik snap die opmerkingen over betalen voor iets wat niet geleverd zou worden niet.

Je betaalde hetzelfde, toen kwam er een upgrade waarbij dus de snelheid hoger werd, waarvan alleen de upload een fractie nu achterblijft.

Als ze dus je die verhoging niet hadden gegeven, en hadden gewacht totdat het netwerk wel geheel klaar was, had je het dus wel goed gevonden, ondanks een stuk langzamere downloadsnelheid :?

Ik zal wel gek zijn, maar behalve dat het irritant is is dit toch niet zo een groot probleem...
 
Nee, maar het is al weer enige tijd geleden dat de upgrade heeft plaatsgevonden. (1 mei dacht ik?) Op een gegeven moment vind ik dat het wel eens tijd wordt dat het ook daadwerkelijk gaat werken omdat die specificaties ook sinds 1 mei worden beloofd. Maar goed, als het bij de meeste mensen toch niet werkt hoeven ze het ook niet zo mooi op de site te zetten die je 3000 kbit upload hebt bij Alles in 1 Extra
 
Sommige mensen hebben pas Ziggo aangevraagd toen de snelheid 16/3 zou zijn...

Eerlijk gezegd vind ik 2-2,5 ook goed, MAAR er werd met veel poeha 3 MBPS beloofd. Beetje jammer dat de mannen in rode broeken niet eerst overleggen met de techneuten. En de medewerkers van de helpdesk hebben nu weer alle 'klagers' aan de lijn...

Maar goed te horen dat er op dit forum door kenners wel goede info wordt verstrekt:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan