• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

interactieve tv met humax 5100

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

radio4fm

Hallo,ik had een vraag ik heb een humax 5100 met de nieuwe interactieve software erop met de bij behorende wifi dongle ,nou had ik een vraag met betrekking tot interactieve gedeelte gaat bijv alleen de commandos pauze of de aanvraag van bijv een film via de dongle of gaat hier een gedeelte via de dongle en een gedeelte via de coax uit/in gang humax 5100 ,waarom deze vraag mijn situatie momenteel in de meterkast een maal data uitgang naar modem en de radio/tv uitgang gaat naar een twee weg splitter 1maal in 2maal uit ,nou wil ik in de lijn voor de splitter een hirschmann GHV20E zetten maar die is niet retour geschikt,gaat dit een probleem op leveren met betrekking het interactieve gedeelte (kan voor een leuke prijs aan deze versterker komen)
 
De communicatie met Ziggo gaat via internet (dongle of utp), het aangevraagde zelf komt via coax binnen.
Retourgeschikte bekabeling is hier dus niet van belang.

Hallo,ik had een vraag ik heb een humax 5100 met de nieuwe interactieve software erop met de bij behorende wifi dongle ,nou had ik een vraag met betrekking tot interactieve gedeelte gaat bijv alleen de commandos pauze of de aanvraag van bijv een film via de dongle of gaat hier een gedeelte via de dongle en een gedeelte via de coax uit/in gang humax 5100 ,waarom deze vraag mijn situatie momenteel in de meterkast een maal data uitgang naar modem en de radio/tv uitgang gaat naar een twee weg splitter 1maal in 2maal uit ,nou wil ik in de lijn voor de splitter een hirschmann GHV20E zetten maar die is niet retour geschikt,gaat dit een probleem op leveren met betrekking het interactieve gedeelte (kan voor een leuke prijs aan deze versterker komen)
 
Okee dan dus ik hem er zonder problemen tussen zetten maar waarom praat iedereen dan altijd over retourgeschikte versterkers als zowel de versie utp als dongle via de internet verbinding gaan?
 
Daar praat niemand over, althans ik heb dat nog niet gezien.
Bij de Cisco heb je retourgeschikte bekabeling nodig omdat deze een intern modem bezit en dus de verzoeken via coax sturen. De Humax (5100 & 5200) doen hun verzoeken via internet itt de Cisco.

Okee dan dus ik hem er zonder problemen tussen zetten maar waarom praat iedereen dan altijd over retourgeschikte versterkers als zowel de versie utp als dongle via de internet verbinding gaan?
 
Okee helemaal duidelijk hier bedankt voor de snelle antwoorden
 
waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe kom je aan de nieuwe interactieve software.

ik kreeg een hymax 5100c bij mijn allesin1 plus met TV extra. die heb ik nu al 3 maanden en ik wil eigenlijk de films on demand eens gaan bekijken. maar onder het menu vind ik niets. nu lees ik iets over nieuwe interactieve software op dit forum.
Hoe komen jullie daaraan? moet ik dat achteraf bestellen bij ziggo??


Hallo,ik had een vraag ik heb een humax 5100 met de nieuwe interactieve software erop met de bij behorende wifi dongle ,nou had ik een vraag met betrekking tot interactieve gedeelte gaat bijv alleen de commandos pauze of de aanvraag van bijv een film via de dongle of gaat hier een gedeelte via de dongle en een gedeelte via de coax uit/in gang humax 5100 ,waarom deze vraag mijn situatie momenteel in de meterkast een maal data uitgang naar modem en de radio/tv uitgang gaat naar een twee weg splitter 1maal in 2maal uit ,nou wil ik in de lijn voor de splitter een hirschmann GHV20E zetten maar die is niet retour geschikt,gaat dit een probleem op leveren met betrekking het interactieve gedeelte (kan voor een leuke prijs aan deze versterker komen)
 
Dan heb je een Humax USB Dongle nodig.
ik kreeg een hymax 5100c bij mijn allesin1 plus met TV extra. die heb ik nu al 3 maanden en ik wil eigenlijk de films on demand eens gaan bekijken. maar onder het menu vind ik niets. nu lees ik iets over nieuwe interactieve software op dit forum.
Hoe komen jullie daaraan? moet ik dat achteraf bestellen bij ziggo??
 
ik kreeg een hymax 5100c bij mijn allesin1 plus met TV extra. die heb ik nu al 3 maanden en ik wil eigenlijk de films on demand eens gaan bekijken. maar onder het menu vind ik niets. nu lees ik iets over nieuwe interactieve software op dit forum.
Hoe komen jullie daaraan? moet ik dat achteraf bestellen bij ziggo??

Dit werkt via het TV-portaal, maar je moet daarvoor wel de laatste firmware (1.00.17) geïnstalleerd hebben en de decoder moet zijn verbonden met het internet (UTP of dongle).
 
humax usb dongle

bedankt!
ik ga uitzoeken hoe ik daaraan komen kan.
Thanx.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan