• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Downgrade firmware router

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BMWMaX

Heeft iemand hier ervaring met downgraden van router firmware. Na wat zoeken op internet ben ik erachter gekomen dat de problemen hier ontstaan zijn door de laatste firmware upgarde van me Linksys BEFW11S4 v4.

Ik kan nergens de vorige versie van de firmware vinden maar dat hoop ik te kunnen vinden na een antwoord van Linksys.
 
BMWMaX zei:
Heeft iemand hier ervaring met downgraden van router firmware. Na wat zoeken op internet ben ik erachter gekomen dat de problemen hier ontstaan zijn door de laatste firmware upgarde van me Linksys BEFW11S4 v4.

Ik kan nergens de vorige versie van de firmware vinden maar dat hoop ik te kunnen vinden na een antwoord van Linksys.

Op:
ftp://ftp.linksys.com/international/firmware/
staat ook oude firmware.

Maar ik lees over de laatste firmware ook problemen die opgelost zouden zijn na een harde reset :
resetknop 30 seconden ingedrukt houden, dan spanning erafhalen, even wachten, spanning er weer opzetten, nog even wachten, dan pas de resetknop weer loslaten. Had je dat al geprobeerd ?
 
Ik heb een harde reset gedaan zoals Linksys mij gemaild heeft en dat is anders dan jij schrijft.
Het probleem is hierdoor niet opgelost nog.

Zal het gewoon nog eens op jouw manier proberen en kijken hoe het dan gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan