Voor en tegen wederom met elkaar in de clinch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Parel

Forum Gebruiker
Berichten
746
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
22-11-200910-59-17.png


Zoals te zien hier echt geen problemen, mensen met andere snelheidsissue's moeten zich in andere topics begeven. Het leek er inderdaad op dat er een firmwareupdate zou komen, door de spontane verandering van snelheid betreffende news is het dan toch ook logisch dat je gelijk denkt aan firmwareupdate??? Het probleem betreffende news is opgelost en hoe ze het gedaan hebben zal me werkelijk aan mijn bolle kont roesten, het is opgelost!

Hoi, we weten dat je dicht bij het vuur zit, en heel fijn dat het bij jouw allemaal is opgelost, maar zou je graag alleen voor jezelf willen spreken?
Want het probleem is hier nog helemaal niet opgelost, het is huilen met de pet op.
het is elke dag maar weer afwachten hoe dikwijls je moet resetten.
Het begint te lijken op dat tv program"doet hij het niet, of doet hij het wel"
Of ben jij helderziende dat je kunt zien dat het overal opgelost is??
Hopend op betere tijden.
 
Hoi, we weten dat je dicht bij het vuur zit, en heel fijn dat het bij jouw allemaal is opgelost, maar zou je graag alleen voor jezelf willen spreken?
Want het probleem is hier nog helemaal niet opgelost, het is huilen met de pet op.
het is elke dag maar weer afwachten hoe dikwijls je moet resetten.
Het begint te lijken op dat tv program"doet hij het niet, of doet hij het wel"
Of ben jij helderziende dat je kunt zien dat het overal opgelost is??
Hopend op betere tijden.
Ik spreek ook voor mezelf, maar de problemen zijn opgelost! Dat het bij jou misschien nog aan andere factoren ligt of regiogebonden met slechte wijkkast is, wie weet? Het is opgelost, zeker als het bij het merendeel nu goed werkt. Dit is een puur usenet gerelateerd topic, andere klachten in de daarvoor bestemde topics aub. Dus ook je specifieke problemen daar!

Men moet eens verder kijken dan de neus lang is. En nogmaals, maar dat is je allang duidelijk gemaakt, met zeker 8 threads moet men de snelheid al halen en dan 64 threads gebruiken voor die minimale snelheid die jij hebt? Nee, kijk eerst maar eens thuis of naar de andere randapparatuur in de wijk. Met andere woorden, je zult zelf even moeten onderzoeken of meer mensen hetzelfde als jou ervaren en dan de storing melden. Nee, men laat het wel weer aan anderen over en men blijft maar klagen. Hou toch op!

Suc6 er mee...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hij gebruikt WEL 20 servers... is toch van de gekke. Heb al meerdere malen gevraagd welke servers dat zijn en volgens mij zijn het naast die van Ziggo alleen maar freeservers... Ja, in mijn ogen knijpt hij door het gebruik van zoveel servers zijn eigen snelheid en dus ook die van Ziggo die hij gebruikt.

Gooi maar eens 8 auto's op een weg, lekker rustig. Doe dan eens 64 op datzelfde stukje, dat wordt dringen geblazen! Ik blijf bij mijn mening, hij moet eerst maar eens thuis kijken en ja, mogelijke oorzaken uitzoeken.

Usenet en Ubee-probleem is opgelost.

Kijk toch helderziend, je geeft al de antwoorden voor mij, en je weet exact wat er hier allemaal fout zit.
Mijn enigste fout is dat ik mijn arris modem niet terug had moeten sturen.
Maar ga fijn met je 8 autotjes spelen.
Einde verhaal voor mij.
 
Kijk toch helderziend, je geeft al de antwoorden voor mij, en je weet exact wat er hier allemaal fout zit.
Mijn enigste fout is dat ik mijn arris modem niet terug had moeten sturen.
Maar ga fijn met je 8 autotjes spelen.
Einde verhaal voor mij.

a. de vraag van Rhodanos werd, volgens mij, niet specifiek aan jou gesteld
b. een beetje minder fel reageren mag ook wel
 
Ik kan me de kritiek van 'Parel' wel voorstellen. Wanneer je hier kritiek levert op de 'zogenaamde experts' en de 'dichtbij het vuur zittende leden', dan wordt je heel snel afgeserveerd. Er heerst een duidelijke vriendjespolitiek. Een duidelijke vorm van willekeur. Misschien een ietsje te veel belangenverstrengeling met onze geliefde Ziggo? Ik hoop dat dit bericht wel mag blijven staan, en niet onderhevig zal zijn aan de willekeurige censuur van sommige Mods. Degene die zich aangesproken zal voelen, zullen reageren. Degene die het met me eens zijn, die zwijgen......

En, om vast al reacties voor te zijn, ik voel geen enkel wrok tegen Ziggo of welke persoon dan ook, het is een constatering, niet meer en niet minder!
 
Ik kan me de kritiek van 'Parel' wel voorstellen. Wanneer je hier kritiek levert op de 'zogenaamde experts' en de 'dichtbij het vuur zittende leden', dan wordt je heel snel afgeserveerd. Er heerst een duidelijke vriendjespolitiek. Een duidelijke vorm van willekeur. Misschien een ietsje te veel belangenverstrengeling met onze geliefde Ziggo? Ik hoop dat dit bericht wel mag blijven staan, en niet onderhevig zal zijn aan de willekeurige censuur van sommige Mods. Degene die zich aangesproken zal voelen, zullen reageren. Degene die het met me eens zijn, die zwijgen......

En, om vast al reacties voor te zijn, ik voel geen enkel wrok tegen Ziggo of welke persoon dan ook, het is een constatering, niet meer en niet minder!
En wederom iemand die meent een discussie over omgangsvormen te moeten starten in een topic dat over heel iets anders gaat. Iemand die anderen verbiedt zich te verweren tegen kritiek die ze krijgen.
Dit verweer bestempelt als afserveren, terwijl de geleverde kritiek meestal een poging is om juist de experts en mods af te serveren. Draai de zaken alsjeblieft niet om. Lees dit maar eens wat ik hier eerder over schreef (https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=232244#post232244)

U werkt mee aan de sfeer om ieder die ook maar iets zegt of doet om zaken te nuanceren af te schilderen als dienstbaar aan Ziggo. Uw post is een regelrechte poging om de mods te chanteren uw post maar niet weg te halen. Gebeurt dat wel dan zult u ongetwijfeld zich gesterkt voelen in uw stellingname.

Om dan ook nog eens de mods te betichten van willekeur in deze context... Ja mooi is dat, ik ben niet tegen Ziggo, maar ingaan tegen mensen die wel in een anti-Ziggo stemming verkeren keurt u af, want dat ziet u als dienstbaar aan Ziggo.

DIT IS EEN DISCUSSIE FORUM, waar beide kanten hun zegje mogen doen en elkaar respecteren. Wij laten niet toe dat mensen elkaar monddood maken. Kritiek prima, maar geef de ander ook een fatsoenlijk kans om zich te weer te stellen.
 
'DIT IS EEN DISCUSSIE FORUM, waar beide kanten hun zegje mogen doen en elkaar respecteren. Wij laten niet toe dat mensen elkaar monddood maken. Kritiek prima, maar geef de ander ook een fatsoenlijk kans om zich te weer te stellen'

Dat is dus precies wat ik bedoel!
 
Dat is dus precies wat ik bedoel!

Maar dat is dus NIET wat je zegt in je eerdere post daarin zeg je juist:

Wanneer je hier kritiek levert op de 'zogenaamde experts' en de 'dichtbij het vuur zittende leden', dan wordt je heel snel afgeserveerd. Er heerst een duidelijke vriendjespolitiek. Een duidelijke vorm van willekeur. Misschien een ietsje te veel belangenverstrengeling met onze geliefde Ziggo? Ik hoop dat dit bericht wel mag blijven staan, en niet onderhevig zal zijn aan de willekeurige censuur van sommige Mods. Degene die zich aangesproken zal voelen, zullen reageren. Degene die het met me eens zijn, die zwijgen......

Ik denk dat je nog steeds niet de essentie van het betoog van BenJ begrijpt als je nu zegt dat je dàt juist onderschrijft. Lees je eigen post nog eens goed door. Bedoel je dat écht zo stellig ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar dat is dus NIET wat je zegt in je eerdere post daarin zeg je juist:



Ik denk dat je nog steeds niet de essentie van het betoog van BenJ begrijpt als je nu zegt dat je dàt juist onderschrijft. Lees je eigen post nog eens goed door. Bedoel je dat écht zo stellig ?

Dan lees en interpreteer jij mijn bericht niet goed, het gaat mij om respect naar beide kanten. Ik proef af en toe irritatie, omdat sommige het beter (denkten te) weten. Daar ging mijn betoog over. Wat mij betreft, genoeg hierover.
 
Betreffende off-topic onderwerpen.

Ik verzoek de modedrator vriendelijk doch dringend alle off-topic reacies direct te verwijderen!

De sfeer binnen dit topic dreigt een minder aangenaam karakter te krijgen.
We hebben niet voor niets met elkaar forum regels afgesproken.
Laten we ons vanaf nu beperken tot het onderwerp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan