• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Oorzaak gevonden?! >1 jaar blokkerig beeld, etc.

  • Onderwerp starter SvenEnSabrina
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik al gedaan... Heb nu 2 maanden gratis en extra korting nieuwe box gekregen maar moest idd brief van ze sturen voor rest... Is al gedaan, nu ff wachten op reactie...
Goed zo!:thumb up: Veel succes, en hou je ons op de hoogte?
(Ik vind die tegemoetkoming wel wat mager.)
 
Goed zo!:thumb up: Veel succes, en hou je ons op de hoogte?
(Ik vind die tegemoetkoming wel wat mager.)

Uiteraard want we zijn er sowieso nog niet ;)
Alle interactieve diensten geven nog steeds blokjes / geluidsproblemen ofwel signaal nog steeds niet helemaal goed wat de oorzaak ook moge zijn. Verder wel super (echt alle zenders probleemloos ook discovery HD, etc.) dus dat onderdeel was wel de oplossing alleen niet de volledige?!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oh en denk dat ze ook nog het interactieve tv probleem moeten gaan oplossen, dat is nog steeds extreem blokkerig / geluidsproblemen ofwel signaal nog ergens niet goed... Kan dus eigenlijk helemaal niets met het interactieve deel behalve info lezen :P

Heb zojuist nog maar eens voor alle zekerheid aan mijn binnenhuisbekabeling gezeten, ander HDMI kabeltje, 3 verschillende coax kabels, etc. etc. je gaat na het vervangen onderdeel toch aan jezelf twijfelen he :P
Heb nu zelfs een groene kabel die dus ook van EV naar woning ligt met hirschmann connectoren erop als coax... Morgen test ik nog eens met mijn hirschmann AOP terug erop, een monteur heeft weer een eigen van Ziggo erop gezet, dus je weet maar nooit zeg ik dan maar. En dan kan ik dus toch echt niets meer veranderen aan mijn kant om het NOG beter te maken kwa bekabeling lijkt me zo...
 
Nee, of je zou bij de Ziggo-kast verder mogen. Misschien was dat wel de oplossing.:-P

Ja dat d8 ik dus gisteren echt ff, mag ik zelf mijn kabels aansluiten in EV enzo, met name het strippen ervan :P
Ik heb hier nml. nog een COAX kabel door monteur gemaakt (moest ik gewoon bewaren van mezelf :)), als ik je die kabel laat zien word je bang en hoop je dat deze monteur in elk geval nooi niet in wijkkast, EV, etc. heeft gezeten...
 
Ja dat d8 ik dus gisteren echt ff, mag ik zelf mijn kabels aansluiten in EV enzo, met name het strippen ervan :P
Ik heb hier nml. nog een COAX kabel door monteur gemaakt (moest ik gewoon bewaren van mezelf :)), als ik je die kabel laat zien word je bang en hoop je dat deze monteur in elk geval nooi niet in wijkkast, EV, etc. heeft gezeten...
Dat was 'm vast...:schater:
 
Dat was 'm vast...:schater:

Hehe... Moet zeggen dat wijkkast onderdeel vervangen heeft wel geholpen, alleen interactief zit er nu nog ergens iets niet goed.

Btw, met hirschmann AOP blijven de interactieve problemen maar wel net iets minder erg (let wel, nog steeds veel te erg) en heb ook maar direct de groene kabel beter gestript was toch niet 100% netjes gedaan naar mijn mening.

Maandag belt ziggo me weer dus kunnen ze ermee verder...
 
Hehe... Moet zeggen dat wijkkast onderdeel vervangen heeft wel geholpen, alleen interactief zit er nu nog ergens iets niet goed.

Btw, met hirschmann AOP blijven de interactieve problemen maar wel net iets minder erg (let wel, nog steeds veel te erg) en heb ook maar direct de groene kabel beter gestript was toch niet 100% netjes gedaan naar mijn mening.
Maandag belt ziggo me weer dus kunnen ze ermee verder...

Zo langzamerhand overduidelijk dat Ziggo aan zet is. En dat ook snel moet.
Ze hebben jou steeds aan het werk, in plaats van dat ze zelf eens flink in beweging komen.
 
Zo langzamerhand overduidelijk dat Ziggo aan zet is. En dat ook snel moet.
Ze hebben jou steeds aan het werk, in plaats van dat ze zelf eens flink in beweging komen.

Idd!
Mijn AOP is nu een hirschmann TRAS 1000/B.
Een tras 1000/b leveren ze zelf ook mee met het iTV pakket alleen dan niet van hirschmann... Maar ja moest toch ff voor de zekerheid...

Ach ja, ze zijn maar meer dan 10 keer hier geweest dus we gaan voor de 20 ben ik bang, ze hebben nml. zo'n 11 keer nodig gehad en langer dan 1 jaar om erachter te komen dat de eerste oorzaak (alle zenders blokjes, ...)in de wijkkast zat. Dus ben eigenlijjk een beetje erg bang dat het interactieve blokjes probleem nog wel even zal gaan bestaan. Aan ziggo om het tegendeel dan nu maar eens te bewijzen zou ik zeggen :thumb up:

PS: Ziggo belt mij nu bijna elke dag ipv dat ikzelf moet bellen dus komt vast goed. Hoop alleen snel...
 
Idd!
PS: Ziggo belt mij nu bijna elke dag ipv dat ikzelf moet bellen dus komt vast goed. Hoop alleen snel...
Ze moeten niet bellen, ze moeten komen repareren. Ook al duurt dat een week.

PS: Een wonder trouwens dat je telefoon het (nog) doet..:oyeah:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan