• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo gunt autistische knul geen voetbal op TV

Status
Niet open voor verdere reacties.
je geeft aan dat het niet werkt, maar zou je ook wat specifieker kunnen zijn? welke foutmelding zie je bv in beeld?

Mijn gedachtegang bij dit verhaal: Als t zo belangrijk voor je zoon is, is het geen handige zet naar digitenne te gaan... maar wel belangrijk dat het snel wordt opgelost...
 
Na contact met Ziggo via iemand van dit forum zou digitale TV het nu moeten doen inclusief de extra zenders. Ik heb net contact gehad met mijn zoon en JA, het werkt. We durven niet te vroeg te juichen, maar we hopen wel, dat het nu blijft werken.

Voor mijn zoon is voetbal echt alles. Klinkt misschien vreemd, maar als je niet alles mee hebt in het leven, kunnen bijzaken erg belangrijk worden.
 
Probleem is opgelost.
Ik geef je wel via een PB feedback

je geeft aan dat het niet werkt, maar zou je ook wat specifieker kunnen zijn? welke foutmelding zie je bv in beeld?

Mijn gedachtegang bij dit verhaal: Als t zo belangrijk voor je zoon is, is het geen handige zet naar digitenne te gaan... maar wel belangrijk dat het snel wordt opgelost...
 
Sorry hoor maar waarom moet het erbij dat uw zoon autistisch is? Net of dat de zaak extra erg maakt. Er zijn genoeg anderen die ook zulk soort problemen hebben...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan