Elke 60 seconden start er een update taak?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat ik het ook voor mekaar heb gekregen om die verschijnselen te reproduceren. Zowel die 60 sec taak die blijft doorlopen als het niet op de laatste post uitkomen. Beetje onzeker nog omdat ik nog niet doorheb hoe het in elkaar steekt. Eerst even verifiëren voordat ik verder ga stoeien.
Archie heb jij soms de RSS feed ingeschakeld ?
 
wat mij opvalt is dat als ik bv een topic ben en dan de pagina vernieuw verschijnt de hoofdpagina van het forum. zowel in IE als in firefox.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat ik het ook voor mekaar heb gekregen om die verschijnselen te reproduceren. Zowel die 60 sec taak die blijft doorlopen als het niet op de laatste post uitkomen. Beetje onzeker nog omdat ik nog niet doorheb hoe het in elkaar steekt. Eerst even verifiëren voordat ik verder ga stoeien.
Mooi, ik begon al aan mijzelf te twijfelen...

Archie heb jij soms de RSS feed ingeschakeld ?
Nee, geen RSS feeds.
 
wat mij opvalt is dat als ik bv een topic ben en dan de pagina vernieuw verschijnt de hoofdpagina van het forum. zowel in IE als in firefox.
Dat komt door het CMS frame. Als je het forum zonder het CMS gebeuren opent dan gaat het refreshen van een topic wel goed.
 
Sinds ik het forum zonder CMS frame gebruik heb ik overigens het probleem met het actief blijven van de update taak niet meer gezien. Met CMS frame gebeurde dat toch minimaal dagelijks.
 
Sinds ik het forum zonder CMS frame gebruik heb ik overigens het probleem met het actief blijven van de update taak niet meer gezien. Met CMS frame gebeurde dat toch minimaal dagelijks.
Het CMS-frame is al een paar dagen uitgeschakeld, doorklikken vanaf de CMS opent het forum in hetzelfde venster, met de link "hoofdpagina" en door te klikken op het logo kom je weer op het cms. Dus je kunt zonder problemen via het cms naar forum doorklikken.

De kop en logo van het forum zullen nog aangepast worden om een gelijke layout te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan