• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax IRHD 5300c

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar wat is nu het verschil tussen de 5100 en de 5300? Maw wat is de toegevoegde waarde van de 5300 boven de 5100?
 
Voor zover ik weet: geen. Op dit moment is de 5100 goedkoper dan de 5300 en als het gaat om specifieke hardware zaken geeft humax/importeur/Ziggo geen openheid, zoals we dat gewend zijn van hun uiteraard.


Maar wat is nu het verschil tussen de 5100 en de 5300? Maw wat is de toegevoegde waarde van de 5300 boven de 5100?
 
Humax 5300

ik heb zelf de Humax 5100 met dongel voor tv portal werkt prima !
maar toen ik zag dat er ook Humax 5300 was heb ik op de Humax site de gebruiks aan wijzing zitten lezen en die was het zelfde als de 5100 !
ik ben toen naar mijn handelaar gegaan om te vragen wat het verschil is tussen de 5100 en 5300
ik kreeg toen als antwoord dat de 5300 geen discplay heeft en eigenlijk niet
voor de nederlandse markt bedoeld was ! en de prijs zo rond de 145 euro !
de Humax 5100 kost nu bij mijn handelaar 159 euro !
:pompom::applause:
 
ik heb zelf de Humax 5100 met dongel voor tv portal werkt prima !
maar toen ik zag dat er ook Humax 5300 was heb ik op de Humax site de gebruiks aan wijzing zitten lezen en die was het zelfde als de 5100 !
ik ben toen naar mijn handelaar gegaan om te vragen wat het verschil is tussen de 5100 en 5300
ik kreeg toen als antwoord dat de 5300 geen discplay heeft en eigenlijk niet
voor de nederlandse markt bedoeld was ! en de prijs zo rond de 145 euro !
de Humax 5100 kost nu bij mijn handelaar 159 euro !
:pompom::applause:

De 5300 is wel degelijk voor de NL markt, maar is wat lager geprijsd, omdat er geen display wordt gebruikt en maar 1 scart interface beschikbaar is. Verder is deze ontvanger functioneel gelijk aan de 5100.
 
De 5300 is wel degelijk voor de NL markt, maar is wat lager geprijsd, omdat er geen display wordt gebruikt en maar 1 scart interface beschikbaar is. Verder is deze ontvanger functioneel gelijk aan de 5100.

Ook de software ? Krijgt dit apparaat binnenkort ook een update ?
 
Ook de software ? Krijgt dit apparaat binnenkort ook een update ?

De software is niet 1 op 1 gelijk, in termen van uitwisselbaarheid.
De software is wel functioneel gelijk. Er zal eerst een upgrade komen voor de 5100, vervolgens voor de 5200 en voor de 5300 zal eerst gewacht worden op de terugkoppeling van de markt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan