• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

PSSST...Kijk eens hier... We hebben een nieuwtje........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over instabiel verbindingen gesproken.... :evil:
ik heb een x-tra abbo en ben nu al ruim 3/4 jaar :evil: bezig met MK om de upload goed te krijgen.
Volgens specs van MK zou dat 128 kb moeten zijn. maar we weten allemaal dat dit niet haalbaar is.
Alleen in mijn geval heb ik dus een hele tijd een max van 70 kb dus bijlange na niet dat gene wat het zou moeten zijn
Nu op moment ben ik in afwachting van de 5e monteur en 5e modem.
Nu heb ik eens wat testen gedaan met de verbindingsmeter en blijkt nu dus dat alleen nachts om 4 uur de connectie redelijk te noemen is : 110 kb :cry:
Ondanks aangeven aan MK dat er wellicht een capaciteitsprobleem in de wijk is ( nachts redelijk-overdag zwaar pet dus) is er tot op heden geen oplossing. Mijn vraag nu is hebben jullie het zelfde verschijnsel ?
 
cpu_point zei:
is er tot op heden geen oplossing. Mijn vraag nu is hebben jullie het zelfde verschijnsel ?
Meeste mensen halen juist gewoon 100-120.. Als de monteur die je nu krijg ook de speeds niet haalt zal er uitgebreid moeten worden in Zwanenburg. Je zal wel geen nieuw modem krijgen hoor, aangezien daar het probleem niet ligt...
 
ff update as vrijdag gaan ze voor 2e keer de boel doormeten in zwanenburg, de monteurs van planhold hebben al aangegeven geen modems te willen wisselen meer omdat het probleem extern zit.
ben benieuwd wat ze gaan doen....... uitslag van meting volgt !
 
Mayo zei:
Havik zei:
Zet je Net werkaart eens in een ander PCI poort, dit probleem had mijn broer ook, nadat ik de kaart verplaatst had was het probleem verholpen, wel even opnieuw de netwerkkaart drivers instaleren.
HALLOOOOOOOOOOO slimpie ach laat ook maar dit kost te veel tijd deze onzin
Probeer alleen maar te helpen, als jij zo slim bent had je die problemen niet gehad :roll:
 
Mayo zei:
buisj zei:
Wat mij vooral op valt is dat de verbinging erg fluctueert van laag naar hoge snelheden.

Ik hen een XL-rate abo en ik kan niet zeggen dat de snelheid ervan na 1 aug. erg stabiel is, schommelt nl. tussen 400kb en 600kb, maar is nooit stabiel en de volledige snelheid haal ik ook niet.
Kijk es an ik ben dus niet de enige met een instabielle verbinding

instabiel met wat? niewsdervers? Nee das best normaal deze dagen. En instabiel heeft meestal met je eigen lijn te maken en waar je heen surf.
 
Instabiel tijdens verschillende downloads via MK Speedtest vanaf zowel Amsterdam als Alkmaar.
 
cpu_point zei:
<verhaal over lage upload
Mijn vraag nu is hebben jullie het zelfde verschijnsel ?
Ik heb ook X-tra en mijn upload ligt netjes rond de 120 kByte/s
 
Heb inmiddels nieuw modem gekregen, download ligt nu tussen 620 en 640 kb/s en is nu vrij stabiel.
Dat is lijkt mij voor het XL-rate abo wel vrij redelijk.
 
Wat goed nieuws allemaal :?
Nu blijkt ook wel waarom nu we de nieuwe nieuwsbrief hebben ontvangen
De datalimiet word 50gb per maand :(
En dan maar dure abbo's verkopen zonder datalimiet
Terwijl er toch een datalimiet lijkt te zijn blijkt nu
Ik weet niet of ze dit wel zo kunnen verkopen
Er staat toch duidelijk bij multikabel op de site geen data limiet
Je kan nu net zo goed een abbo nemen van een paar euro
Want films downloaden heeft nu weinig zin meer
Een abbo met 5000kb/ps en je kan er niet mee downloaden is wat dat aangaat niet veel waard lijkt me
Zo dit moest ik even kwijt en waarschijnlijk dus nu ook een klant minder voor multikabel
 
De datalimiet op de NIEUWServer wordt 50GB, op je verbinding is limietloos.
Voortaan beter lezen makker :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan