• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax HDPVR-iHDR5050-C HD Twin Tuner PVR

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoals reeds gemeld, wist Dennis van de importeur mij te vertellen dat ze voor midden maart vrij kunnen uitleveren zonder beperking, dus daaruit mogen we concluderen dat alle huidige bestelligen vor die tijd zullen zijn uitgeleverd
 
ja kleine kinderen zeker.
Alleen ik begrijp niet hoe amateuristish deze dingen gaan. als ik aan klanten iets wil leveren dan weet ik toch gewoon of en wanneer ik de prducten in huis heb ?

Raar allemaal.
 
Ik had vanmorgen ook 3 mei gezien bij de Bobshop. Gelukig staat er nu 5 maart. Foutje 3-5 verwisseld met 5-3 waarschijnlijk. :-)
 
Het enigste wat we kunnen doen is toch speculeren :wink:, een leuke review maken zit er nog niet in en de test machines die er zijn daar hoor je niets van!!!!!
 
EERSTE REVIEW HUMAX 5050c

Zwart model.
ik heb gehoord dat er hele mooie knopjes opzitten en een gleufje aan de voorkant.
Aan de achterkant ziet het er ook allemaal erg interessant uit.
Verpakking is uitstekend, met meerdere lagen!
Er zit zelfs een aan/uit knopje op!
Gebruiksaanwijzing bijgevoegd!
 
Wow, ben toch wel onder de indruk van deze diepgaande analyse!!!! :frons:

mijn draadje stopt hier...
 
Las net in een advertentie over de 5050c dat er een BCM7403 chip in zit. En volgens de specs, o.a.:
- 480i/480p/576i/576p/720p/1080i/1080p 24/30 output formats
- HDMI 1.3a/DVI 1.0 MAC and PHY with HDCP
- DivX® 3.11, 4.11 and 5.x support (zie ook hier)

Dat is wat anders als wat ik hier eerder gelezen heb. Of heeft de 5050c een oudere revisie van deze SOC?
 
vreemd, lees toch echt hdtvnieuws.nl
Humax iHDR-5050c functie overzicht
• Haarscherpe HDTV-weergave.
• 320 Gbyte harddisk-recorder (ca. 53 uur opnemen in HD-kwaliteit, eventueel inclusief Dolby Digital bioscoopgeluid).
• Digitale opname in dezelfde kwaliteit als de uitzending, ook de HD uitzendingen.
• Twintuner. Twee programma’s gelijktijdig opnemen en (eventueel) een derde programma bekijken (afh. van zenderindeling kabelmaatschappij).
• Time shift functie (live uitzending pauzeren of terugspoelen).
• Twee USB aansluitingen voor externe opslag van muziek en foto’s.
• Foto’s rechtstreeks weergeven vanaf de digitale camera.
• Netwerkaansluiting: via het FTP-protocol bestanden van en naar de ingebouwde harde schijf kopiëren.
• Bladwijzers aan een opname toevoegen zodat je bepaalde scènes gemakkelijk kunt terugvinden.
• Low power standby (6 Watt) of naar keuze normaal standby voor snel opstarten (24 Watt).
• Universele, multi-purpose afstandsbediening.
• Video-, muziek- en fotobestanden in zelfgemaakte mappen opbergen.
Ondersteunde resoluties: 1080i, 720p, 576p, 576i.
• Eenvoudig opnemen via Electronische Programmagids.
• Digitaal foto-album met diashow-weergavemogelijkheid.
• Opnemen van teletekst zodat u opgenomen programma’s met ondertiteling kunt bekijken.
• HDMI- en Componentaansluiting.
• 1x TV-Scart en 1x VCR/DVD-scart voor opname.
• Toslink optische audio-aansluiting.
• Geschikt voor de ontvangst van in HD-kwaliteit uitgezonden programma’s van Ziggo, CAIW, Delta, Kabel Noord en diverse andere kabelnetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan