• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Abonnement Z3i wordt gestopt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Buster!

Is het een gerucht? Je vind veel over dit onderwerp in deze threat maar het lijkt mij best goed hier meer duidelijkheid over te krijgen zodat Ziggo er meer over naar buiten brengt. Het is onduidelijk of Z3i wordt gecontinueerd of wordt gestopt. Moet ik €20,- meer betalen:no: of niet op dit moment of kan ik beter direct over naar Alles in 1 extra? :confused:
 
Zekerheid heb je pas wanneer Ziggo een officieel persbericht de deur uit doen.
 
Is het een gerucht? Je vind veel over dit onderwerp in deze threat maar het lijkt mij best goed hier meer duidelijkheid over te krijgen zodat Ziggo er meer over naar buiten brengt. Het is onduidelijk of Z3i wordt gecontinueerd of wordt gestopt. Moet ik €20,- meer betalen:no: of niet op dit moment of kan ik beter direct over naar Alles in 1 extra? :confused:
Het abonnement zal voorlopig niet actief gestopt worden, maar wordt (als je alle signalen bekijkt) minder aantrekkelijk gemaakt, waardoor je al duurder uit bent met Z3i dan een alles-in-1 extra voor minder snelheid, ook als je de telefoon die daar bij zit niet eens zou gebruiken. Op dit moment is Z3i nog wel ietsje sneller dan Ai1-Xtra maar veel scheelt het niet. Straks is dat dus anders.

Dus lijkt mij dat het abbo in de toekomst vanzelf zal uitsterven. In het verleden is dat met andere abonnementen ook zo gegaan. Als er dan heel weinig klanten overblijven zal het wel stoppen.
 
nou dat is fijn zeg pff kan ik dus naar allex extra gaan dus
 
nou dat is fijn zeg pff kan ik dus naar allex extra gaan dus

Mij ontgaat even waarom dit erg is. Je betaald minder en krijgt een hogere snelheid dan je nu hebt en je krijgt TV en telefoon er gratis bij.

Zelfs als je TV en telefoon per sé van een ander wilt ondanks dat het gratis is, niemand dwingt je je telefoon en TV op Ziggo aan te sluiten, dan gebruik je die diensten gewoon niet.

Ben je nog steeds goedkoper uit voor een hogere snelheid.
 
Ben je nog steeds goedkoper uit voor een hogere snelheid.
Ja, maar dan heb je 'Alles in 1 Extra' hè... Z3i klinkt natuurlijk véééééééél beter ;) Snelheidsverschil is al minimaal, maar goed. Misschien denkt men zo hehe.

Ben blij dat ik overgestapt ben van Z3i naar 'Alles in 1 Extra'.
 
Waarom zou je er niet voor kiezen om internet en TV ontvangst te combineren in een alles in een pakket? Nu dit sneller en goedkoper is levert dat alleen voordeel op. Of je dan net als ik geen gebruik maakt van de telefonie, dat bepaal je zelf. Op mijn huisadres hebben we ook een eigen zaak. daarvoor heb ik nu een ISDN aansluiting van KPN, met een analoog pinapparaat aangelsoten. Dus overstap telefonie zal moeilijk en risicovol zijn.
Toch is dan een alles in een pakket goedkoper dan Digitale Tv en Z3i los.

Nu de snelheden van alles in een hoger gaan liggen dan Z3i is er meer reden om voordeliger te gaan internetten. Dus er zal een uitfasering zijn van Z3i abo's. Voor de markt zal er wel separaat Tvsignaal en internet als pakket blijven bestaan.
 
na lang over na te danken heb toch besloten om overstappen naar alles in 1 extra heb nu internet z3i,Televisie Z1, digitaal tv zeg maar de gratis zenders wordt dit allemaal behouden met die telefoon zou ik toch weining doen en hoe lang gaat dit in beslag nemen op kan ik met me moden die ik nu heb en decorder die ik nu heb gewoon door doorgaan met alles in 1 extra zonder verschil
 
na lang over na te danken heb toch besloten om overstappen naar alles in 1 extra heb nu internet z3i,Televisie Z1, digitaal tv zeg maar de gratis zenders wordt dit allemaal behouden met die telefoon zou ik toch weining doen en hoe lang gaat dit in beslag nemen op kan ik met me moden die ik nu heb en decorder die ik nu heb gewoon door doorgaan met alles in 1 extra zonder verschil
Als het goed is heb jij gewoon de Motorola SBV5121E met 2 telefonieaansluitingen (weet niet of dat in Brabant ook zo is overigens). Deze wordt ook bij 'Alles in 1 Extra' gebruikt. Echter heb je in de toekomst (uiteindelijke upgrade naar 80Mbit of de eerdere naar 50Mbit) voor 'Alles in 1 Extra' wel een andere (EuroDocsis3) modem nodig, maar dat horen we tezijnertijd wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan