• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Het grote Z3i topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is jullie Z3i verbinding ook zo supersnel (zie afbeelding) geworden, of ben ik de enige die op 60% van de beloofde snelheid zit.
De download is verre van beloofd... Alleen de upload zou je over kunnen klagen (tja, die is bij mij ook zo)
 
377673403.png


Wow. Vanaf 1 december krijgt u sneller internet. Tot 30mb/s download en 3mb/s upload.

Is jullie Z3i verbinding ook zo supersnel (zie afbeelding) geworden, of ben ik de enige die op 60% van de beloofde snelheid zit.

De laatste 4 dagen is mijn verbinding wel weer stabiel .




Ik geloof dat dit ongeveer het maximale is wat we voorlopig kunnen verwachten totdat ze met andere modems komen.
 
Hoe zit het met de Z3i mensen. Zijn er al mensen die hoger dan 2700kb/s halen?
 
Blijf het toch erg vaag vinden

Ziggo zou dus 30mbit leveren .Wat ik tot nu toe nog geen 1 keer heb gezien ..Hoe kan het dat upc zegt dat ze 60mbit leveren en dat ook meer dan waar maken .kennis van mij download regelmatig met snelheden van 70mbit .En de miezerige 30Mbit van ziggo kan niet eens normaal geleverd worden .Wind mee berg af max 2.8Mbit.En niet eens constant nee want dat is weer teveel van het goede .Als ik in de avonduurtjes kijk dan heb ik maar een zielige 500kb dat ik met usenet haal .Is dit nu echt de 69.euries waard.Tot nu toe zeker niet !!69 euries voor soms 30Mbit Tegen 60 euries UPC met zeker 60Mbit..Rara het blijft een mysterie voor mij hoor:evil:
 
Ja dat ben ik helemaal met je eens.

Het erge vind ik ook nog de instabiliteit.

Voor de algemene verhoging had ik constante snelheid van 2300kb/s. Maar die schommelt bij mij nu tussen de 1500 en de 2700. Op en neer.
 
Dat UPC maar naar landgraaf komt, dan weet ik het wel.
:wink:

Ik denk zelf dat de huidige modems, geen 30mb/s aankunnen. Als ik download via usenet, dan gaat de snelheid constant op en neer van 19 naar 23mb/s. Als ik newsleecher instel op max. 22.22mb/s krijg ik een constant snelheid. Ga ik naar 23mb/s, dan gaat hij weer op en neer.

Lijkt mij dat de modems deze snelheid niet kunnen verwerken.

Ik zit nu op 18mb/s
 
Dat UPC maar naar landgraaf komt, dan weet ik het wel.
UPC fiber is ook nog maar beperkt leverbaar, het overgrote deel van het UPC gebied moet het nog zonder deze abonnementen stellen, en dan is de snelste verbinding van UPC ook "maar" 24Mbit.

Ik denk zelf dat de huidige modems, geen 30mb/s aankunnen. Als ik download via usenet, dan gaat de snelheid constant op en neer van 19 naar 23mb/s. Als ik newsleecher instel op max. 22.22mb/s krijg ik een constant snelheid. Ga ik naar 23mb/s, dan gaat hij weer op en neer.

Lijkt mij dat de modems deze snelheid niet kunnen verwerken.

Ik zit nu op 18mb/s

De modems kunnen zeer zeker wel 30Mbit aan, ze kunnen zelfs nog wel hogere snelheden aan. De beperking zal zeker niet bij de modems liggen.

Wel is er een kans een router of PC deze snelheden niet meer aan kan, zeker als het oudere modellen betreft. Een wat oudere CPU zal het nog knap lastig krijgen met een volle 30Mbit download via usenet of P2P. Ook een wat oudere router kapt er al ver voor de 30Mbit mee.

Om de vraag voor te zijn: Hier de bron, dit is hetzelfde voor andere Eurodocsis 2.0 compatible hardware van andere merken.
 
ZIGGO is sinds 1 december drama nog nooit zon slechte verbinding gehad !!!! (zeer onstabiel)
Af en toe 23 Mb maar meestal veel en veel minder.

VROEGER STABIEL 18.75 Mb bij @home

VANDAAG GEWELDIG IK HAALDE GEMIDDELD 8 Mb met newsleecher (3 verschillende servers)

:evil: K*T ZIGGO
 
Ik wil binnenkort internet van Ziggo aanvragen, maar kan iedereen nu die 30MB halen of is dat afhankelijk van je woonplaats? Het zou wel een lekkere verhoging zijn aangezien ik nu met 8MB zit te kloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan