• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Post je snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er wordt niet geknepen.... Ik snap niet hoe mensen bij dit soort ideeën komen. Als je goed deze topic leest maar ook andere discussies leest dan zul je zien dat er andere problemen zijn in deze regio.

precies! en het forum vult zich met klachten en men begint hier weer gewoon van voor af aan met "heb je je modem al gereset"
ik heb sinds er mensen zijn die melden dat de "nieuwe snelheid" bij hun is doorgevoerd mijn modem gereset en ik haal op geen enkel moment van de dag mijn "oude snelheid" meer ik haal nu nog maar 10 Mbit en zakt in tot 800/900kb.

iemand op dit forum zou mij op de hoogte houden via e-mail maar laat ook al 2 weken niets meer van zich horen,de helpdesk hier is niet meer te bereiken zo druk is het daar.
daarbij heeft het totaal geen zin om te bellen,want helpen kunnen en doen ze niet,ik ben nu al vanaf de fusie bezig om eens serieus geholpen te worden.
er zijn hier al 4 monteurs geweest die allen hebben geconstateerd dat het NIET aan mij setup binnenshuis ligt.
het schijnt een probleem met de glasring bij Alkmaar te zijn,maar dat was al zo toen het nog MK was.

het mcmts hier bleek nog op docsis 1.1 te lopen en zou rond 12-13 november naar docsis 2.0 geupgrade worden,ik geloof nooit dat dit al gebeurt is en men kan dus TECHNISCH gezien de nieuwe snelheid niet eens leveren.
het is 1 grote puinhoop dat Ziggo.

leg mij anders maar eens uit waarom ik bij MK wel altijd de 15,5Mbit haalde en dat ALTIJD.
de upload nooit,die kwam nooit hoger dan 1,5Mbit.

hoe lang moeten klanten de zinnetjes "er word aan gewerkt" en "geduld" nog slikken?!
om maar niet te spreken van de bezigheids therapie zoals "modem reset, check dit eens check dat eens etc etc"

dit is gewoon te schandalig voor woorden... :no:
 
het mcmts hier bleek nog op docsis 1.1 te lopen en zou rond 12-13 november naar docsis 2.0 geupgrade worden,ik geloof nooit dat dit al gebeurt is en men kan dus TECHNISCH gezien de nieuwe snelheid niet eens leveren.
het is 1 grote puinhoop dat Ziggo.

Zoals je zelf eigenlijk post, is dit is een erfenis van MK, en is het juist Ziggo die naar Docsis 2.0 wil gaan upgraden om nieuwe snelheden aan te kunnen bieden.

de upload nooit,die kwam nooit hoger dan 1,5Mbit.

Volgens mij is dit inderdaad ongeveer het max qua upload voor Docsis 1.1
 
357404064.png


Niet echt betrouwbaar.

Ik haal in Newsleecher altijd wel 2,5mb/s. Dus ben erg tevreden. Wacht met smart op de verhoging :).
 
precies! en het forum vult zich met klachten en men begint hier weer gewoon van voor af aan met "heb je je modem al gereset"

daarbij heeft het totaal geen zin om te bellen,want helpen kunnen en doen ze niet,ik ben nu al vanaf de fusie bezig om eens serieus geholpen te worden.

hoe lang moeten klanten de zinnetjes "er word aan gewerkt" en "geduld" nog slikken?!
om maar niet te spreken van de bezigheids therapie zoals "modem reset, check dit eens check dat eens etc etc"

dit is gewoon te schandalig voor woorden... :no:

Waar ik mij geheel bij aansluit.
Ik woon niet in MK gebied, maar krijg wel al een half jaar elke keer weer toezeggingen van Ziggo die NIET worden nagekomen. Telkens weer andere uitvluchten, onzinverhalen en zelfs ronduit leugens, zoals : nog niemand heeft de goede Alles in 1 snelheden want die worden pas per 1 december geleverd.

Begin Juni verscheen er een berichtje op tweakers waarin werd gezegd dat de snelheden van Alles in 1 pakketten pas eind van dit jaar geleverd zouden worden. Ik had toen net mijn Alles in 1 pakket besteld waarbij werd gezegd dat dit begin Juni in zou gaan. Natuurlijk gebeld naar Ziggo, waar het bericht werd afgedaan als volkomen onzin.
Letterlijk is gezegd: "we gaan nu natuurlijk geen pakketten aanbieden die pas eind van het jaar volledig gaan werken"
Het is nu half November, 6 maanden na mijn bestelling !!!!

Het is inderdaad te schandalig voor woorden... en dat is dan nog heel netjes uitgedrukt.
 
Zoals je zelf eigenlijk post, is dit is een erfenis van MK, en is het juist Ziggo die naar Docsis 2.0 wil gaan upgraden om nieuwe snelheden aan te kunnen bieden.



Volgens mij is dit inderdaad ongeveer het max qua upload voor Docsis 1.1


maar ik haalde bij MK WEL altijd gewoon mijn download snelheid [de oude 16Mbit] niet volledig het was ALTIJD rond de 15,5Mbit de upload kan inderdaad niet gehaald worden met docsis 1.1.

maar sinds ZIGGO haal ik mijn oude download snelheid al lang niet meer en is mijn verbinding enorm onstabiel.
dus wat wilt u hier nu eigenlijk mee zeggen?

het is en blijft gewoon een FEIT dat men mij iets heeft verkocht dat technisch niet haalbaar is,en nogmaals dat heet gewoon oplichting.
en als ik dan al zowat een jaar afgepoeierd word met "word aan gewerkt en geduld" moet ik dat dan maar slikken?

ook mijn vraag "is het nu al geupgrade naar docsis 2.0" want dat zou 12-13 november gebeuren,word niet beantwoord.
hoe wil men de "nieuwe" snelheid anders leveren?

ik heb het idee dat ik 10 een verkeerde config in mijn modem heb sinds mijn reset,en het mcmts gewoon nog staat te pruttelen op docsis 1.1

fusie perikelen okee... maar dit word [is] echt te gek voor woorden,zo'n groot bedrijf met enorm veel know how en techniek in huis die me gewoon negeren.

het was goed en sinds ziggo is het enorm verslechterd.
zij hebben de macht,en verdienen bakken vol geld en de klant kan stikken.
en ik ben zeker niet onredelijk als ik nu vind dat het na zo'n tijd wel eens afgelopen moet zijn met de smoesjes en excuses,of ben ik niet geduldig genoeg geweest?
moet ik nog maar een jaartje geduld op kunnen brengen.

ik zou het fijn vinden als ik nu eens DAADWERKELIJK geholpen werd,ipv dat mijn bijdrage weer punt voor punt word ontleed en antwoorden krijg die de problemen NIET oplossen...
 
ook mijn vraag "is het nu al geupgrade naar docsis 2.0" want dat zou 12-13 november gebeuren,word niet beantwoord.

Dit kan ik bevestigen, ja dat is rond.

De rest kom ik op terug, maar heb simpelweg nog niet een voldoende antwoord.
 
laat ze die problemen dan oplossen. Ze hebben het zelf veroorzaakt nota bene !
Voor sicko was er niets aan de hand en had ik een strak signaal.

Laat die prutsers dan ook iets aan klantvriendelijkheid doen, want nu wordt je als stront behandeld, afgescheept en zoet gehouden.

Ik zeg mijn gehele bundel op als dit zo door gaat, want ik betaal een firma die zich schuldig maakt aan oplichterij geen cent meer. Effe snel de algemene voorwaarden veranderen, lekker slim van die gasten.

Het wordt hoog tijd dat er meer kabel providers komen dan gaat sicko failliet door hun eigen praktijken.

Ja, ik ben boos, heel erg boos dat ze dit zomaar kunnen flikken ! :evil:
 
Laatst bewerkt door een moderator:



Die verbinding met Alkmaar is echt om te huilen: Alles in 1 Extra

De resultaten zijn ook zeer afwisselend, zowel hoger als lager.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan