• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hidden service menu LED modellen. Hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

juanj

tv uit > info > menu > mute > tv aan

werkt niet.. er gebeurt niets..

is het een andere combinatie
 
tv uitzetten op ned 1.
de laatste knop moet niet tv aan zijn maar de rode power knop.
 
Ik doe alles met de rode knop op de afstandbediening (power knop)

Wat is het verschil?
Tv - aan of powerknop

Of bedoelen jullie de powerknop op de tv?
 
Heb zelf de LE40B650 waarbij het Hidden Menu inderdaad wordt geopend door:

TV naar standby > Info > Menu > Mute > TV inschakelen.

Wellicht gebruik je een model dat een andere toetsencombinatie hanteert? Gebruik je wel de bijbehorende Samsung afstandsbediening?
 
Er verschijnt heel kort links in het scherm een blauw menu, maar dan komt het authencatie scherm.

Zou dit scherm het service menu wegdrukken?

Ik durf de cam er niet uit te halen, het was al een heel gedoe om authencatie problemen weg te krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er verschijnt heel kort links in het scherm een blauw menu, maar dan komt het authencatie scherm.

Zou dit scherm het service menu wegdrukken?

Ik durf de cam er niet uit te halen, het was al een heel gedoe om authencatie problemen weg te krijgen.

Ik heb laatst alleen dit menu even bekeken. Daarvoor kreeg ik ook jou beschrijving van even een blauw menuutje...
Ik had daarom wel even mijn cam verwijderd nadat ik de TV op standby had gezet. OK misschien had ik de stroom er ook van moeten halen, maar ik heb dus geen problemen ondervonden met authenticatie....

Herman663 heeft het over het kanaal op NED1 zetten. Had je dit geprobeerd?
Misschien dat dit het authenticatie scherm onderdrukt?

HTH.
 
Dit probleem komt mij in combinatie met een SMiT CI+ CAM bekend voor. Het authenticatie scherm van de SMiT CI+ CAM verwijderde automatisch het Samsung service menu.

De oplossing was de SMiT CI+ CAM (gedeeltelijk) uit het TV slot verwijderen, het service menu oproepen (met Nederland 1 HD als "achtergrondzender"), de aanpassing doen, de TV uitschakelen en daarna de CI+ CAM weer in de TV drukken.

Een Neotion CI+ CAM kan uiteraard anders dan een SMiT CI+ CAM reageren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aangezien Nederland 1 Free-to-air is zal het authenticatiescherm niet verschijnen bij uit- en inschakelen van de TV op deze zender.

... Op mijn Samsung met Neotion CAM níet, in ieder geval.

Dit probleem komt mij bekend voor. Het authencatie scherm verwijderde automatisch het service menu.
De oplossing was de SmIT CI+ CAM (gedeeltelijk) uit het TV slot verwijderen, het service menu oproepen, de aanpassing doen en daarna de CI+ CAM weer in de TV drukken.
 
het is mij opgevallen dat je de tv eerst op ned 1 moet uitschakelen en dan de handelingen moet doen om in het servicemenu te komen tv start dan op in ned1.
 
Bij mijn 2333HD moest ik eerst de Alphacrypt eruit halen alvorens ik in het Service menu kwam.

Ik zoek eigenlijk alleen maar de optie om overscan bij SD kanalen uit te zetten! Weet iemand die te vinden??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan