• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo verhoogt tarieven per 1.1.2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
UPC: SPORT 1 PLUS EREDIVISIE = 15 EURO
Ziggo: ALLEEN EREDIVISIE = 15 EURO

ALL IN 1 PAKKET IS BIJ UPC IETS GOEDKOPER

En nog 1,55 euro verhogen, is mij wel raadsel.

UPC moet nog komen met zijn tarief wijzigingen voor 1-1-2010, kijken of je dan nog zo blij wordt van de upc prijzen.

Zoek maar eens hoeveel protesten er zijn geweest in het verleden tegen UPC, in 2006 hebben ze het tarief met 3 euro per maand verhoogd. Of een pakket met 5 euro per maand verhogen voor nieuwe klanten (https://www.bellen.com/nieuws/tariefswijziging-upc-internet-en-bellen-onbeperkt.aspx).

Ziggo en UPC zijn allebei commerciële bedrijven, als ze niet zo aan banden lagen zou je allang veel meer kwijt zijn.
 
Ik denk dat je in de war bent met Digitenne van KPN, bij UPC heeft Eredivisie Live namelijk ook 4 kanalen.
Maar volgens mij blijft het appels met peren vergelijken, want wat je bij het ene wint, verlies je bij het andere als je overstapt.
€1,55, 5 cent per dag. Wat een ophef!:oops:
 
Maar volgens mij blijft het appels met peren vergelijken, want wat je bij het ene wint, verlies je bij het andere als je overstapt.
€1,55, 5 cent per dag. Wat een ophef!:oops:
Ik ben helemaal niet aan het vergelijken, ik corrigeer een foutje in een eerdere reactie.
 
Ik ben helemaal niet aan het vergelijken, ik corrigeer een foutje in een eerdere reactie.
Hoho, Archie, deze opmerking was niet voor jou bedoeld. Ik haakte alleen aan en sprak in het algemeen.
Sorry!:oops:
 
Maar volgens mij blijft het appels met peren vergelijken, want wat je bij het ene wint, verlies je bij het andere als je overstapt.
€1,55, 5 cent per dag. Wat een ophef!:oops:

Alles wordt duurder, kredietcrisis, ziggo lanceert alsnog nieuwe website. UPC heeft ook 4 kanalen, vriend van mij heeft UPC, is dik tevreden.

UPC lanceert helemaal geen nieuwe website. In 2006 is de prijs bij Ziggo ook verhoogd, hoor!

1,55 euro, 5 euro per dag, heb ik er geen probleem mee, maar is dat wel nodig? Ik zou maar zeggen: eerst de prijs van EL verlagen en helpdesk sterk verbeteren (nieuw website bijvoorbeeld is niet eens nodig, eerst klanten beantwoorden!)

Verder als ik bij UPC en Ziggo vergelijk, met name all in 1 pakket kom ik bij UPC goedkoper uit.

Wat een ophef? Wil je mij ook 1,55 euro p.m. geven? Nee? wat een ophef! Is toch hetzelfde... Voor 1,55 euro geef ik ook niet zomaar weg, hoor.

Liever 1,55 euro aan mijn dochter geven dan aan ziggo, lijkt me?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
UPC lanceert helemaal geen nieuwe website. In 2006 is de prijs bij Ziggo ook verhoogd, hoor!

Het ging ook niet om het jaartal 2006, maar de prijsverhoging van 3 euro die door UPC werd doorgevoerd in dat jaar. Het dubbele van het bedrag van de verhoging in 2010 bij Ziggo waar je nu zo getergd over bent.

Je hebt echter al laten zien erg goed te zijn in selectief lezen, denk dan ook dat het niet echt nut heeft om je van tegenargumenten te voorzien.
 
Gaat het nog steeds om die 1,55? Ik heb net mijn 50ct muntje in het winkelwagentje laten zitten, ben net teruggeweest, maar toen was de winkel dicht. Ik neem mijn verlies, en voor straf doe ik daar nooit meer boodschappen (maandag waarschijnlijk weer wel, de winkel is toch lekker dichtbij)
 
Zie deze site:
https://ziggotariefswijziging.nl/

Het analoge tarief gaat slechts met een paar dubbeltjes omhoog. ik zit in het Cogas-gebied an daar wordt analoog helemaal niet verhoogd. Kortom de reden welke jij aangeeft klopt niet, als dat waar zou zijn dan zouden alle analoge basistarieven ook met €1,55 stijgen en dat is onjuist. Alleen als afnemer van AIE wordt je gepakt door Ziggo overigens zoals op de site staat zonder opgaaf van reden alleen vanwege prijsstijgingen. Dit zou alleen te billijken zijn wanneer ook de losse pakketten en ook de oude combi-pakketten in prijs zouden stijgen. Kortom alleen AIE-bezitters worden gepakt door Ziggo :evil:

Sorry hoor. Je zit in een uitzonderingsgebied waar een tijdje terug geen alles in een was te krijgen. Nu heb je de voordelen van alles in een, maar wil je ook nog de voordelen van het cogas gebied. Ik snap je niet. Ik snap alleen dat je voor 1,55 een brood kunt kopen.:schater:
 
Je vergeet de combinatiekorting die we allemaal hadden voor telefonie in combinantie met internet van € 5,95. Dit betekent dat mijn oude bundel per 1 januari goedkoper zou zijn dan alles in 1.

Kortom was ik niet overgestapt op alles in 1 dan had ik per 1 januari gewoon een goedkoper pakket dan alles in 1. Ziggo heeft altijd geroepen dat AIE goedkoper is dan je huidige bundel en ik zie de verhoging dan ook als en stukje verraad naar de consument. Eerst lok je mensen naar een bepaald pakket omdat het goedkoper is en daarna straf je dat af door dat pakket opeens fors te verhoging. Als ik had geweten dat AIE zo fors verhoogd zou worden per 1 januari 2010 dan was ik beslist bij mijn oude bundel gebleven. Die snelheidsverhoging merk je echt niet heel veel van tenzij je veel download.
Kortom zeer oneerlijke politiek van Ziggo en een klusje voor de OPTA. Dit is een manier van mensen naar een bepaalde hoek lokken waar de honden geen brood van lusten.
Zo zijn er veel mensen gefopt incl. ik zelf.Ziggo begint een beetje te stinken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan