• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe website "Ziggo"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom de homepage van Ziggo een beveiligde verbinding nodig heeft, begrijp ik ook niet... https://www.ziggo.nl/#home, of zie ik dit verkeerd?
Als je inlogt op mijn ziggo dan begrijp ik dat, maar de Home page... :rolleyes:
 
Lijkt me sterk. Dan zou m'n contract 13 januari 2009 afgelopen zijn. Ik denk eerder dat het zoiets betekend als: niet bestaande datum, dus geen einddatum

Dat lijkt mij ook, het is volgens mij ook geen fout maar een notatie voor "er is geen einddatum van het contract bekend/ingevoerd". Omdat deze datum nooit bereikt zal worden. Netjes was geweest als dit in een voetnoot erbij gestaan had.
 
Het inlogproces blijft een beetje een roulette. Soms werkt het, maar vaak niet. Vrij treurig dat men zoiets live durft te zetten.

Is het neefje van de directeur van Ziggo die "ook zo handig met computers is" bezig geweest?
 
secundaire emailadressen aanmaken lukt niet (meer)

Ik wilde vanochtend twee eerder aangemaakte secundaire emailadressen wissen om vervolgens twee nieuwe te kunnen aanmaken (ik zat al aan mijn tax van 5). Wissen was geen probleem, maar nieuwe aanmaken kan niet! Knap waardeloos. Wees dus gewaarschuwd. En ik heb wat uit te leggen aan mijn kinderen...:? En als iemand een oplossing weet, graag!
 
Ik wilde vanochtend twee eerder aangemaakte secundaire emailadressen wissen om vervolgens twee nieuwe te kunnen aanmaken (ik zat al aan mijn tax van 5). Wissen was geen probleem, maar nieuwe aanmaken kan niet! Knap waardeloos. Wees dus gewaarschuwd. En ik heb wat uit te leggen aan mijn kinderen...:? En als iemand een oplossing weet, graag!
Ook dit is inmiddels bekend bij de afdeling IT; er wordt gewerkt aan een oplossing.
 
Mooie website, maar het contactformulier werkt mooi niet. :evil:

Bij mij werkte deze in eerste instantie ook niet. Ondanks dat ik bij "mijn vraag of opmerking" een heel verhaal had ingetoetst, werd deze rood omlijnd met de mededeling dat ik minimaal 8 karakters moest intoetsen. :rolleyes:

Pas nadat ik had ingelogd kon ik het contactformulier verzenden. :frons:
 
Nieuwe Website Ziggo

Nou ik wil niet veel zeggen, maar als professionele website bouwer vind ik deze site dus heel erg mooi van opzet en erg duidelijk.
Op een schaal van 1 tot 10 krijgt deze een dikke 10!!
 
Nou ik wil niet veel zeggen, maar als professionele website bouwer vind ik deze site dus heel erg mooi van opzet en erg duidelijk.
Op een schaal van 1 tot 10 krijgt deze een dikke 10!!

Het ziet er misschien wel mooi uit, maar veel van de functionaliteit werkt niet goed. Dus die 10 lijkt me niet terecht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan