• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tjongejonge

Wat een berichten hier...
Keer op keer lees ik dezelfde problemen. Wij hebben dus al sinds 2 oktober geen telefoon. Heb al menig keer mijn gegevens doorgegeven. Ook via invulformulier hier en via pb naar anoniem. Tot op heden echter geen resultaat!!!!
Wanneer gaat Ziggo hier nu eindelijk eens iets aan doen?
Volgens mij moeten ze heel blij zijn met al die geduldige mensen die toch nog steeds niet opzeggen...
Maar weet niet hoe lang ik nog geduld heb?
 
Geen Telefoonverbinding

Ik heb nu al een week geen telefoonverbinding. Heb al een aantal keer gemaild naar Ziggo en een mobiel gesprek van 30 euro gevoerd met de klantenservice. Ook het formulier heb ik ingevoerd maar nogsteeds niks:cry:
 
Ruim 1 maand geen telefoon... [Nieuw-Buinen]

Hallo, hier zijn we weer... Nog steeds geen telefoon. Ruim 1 maand verder. Klantenservice zegt dat het prio 1 heeft en dat de TD 24/7 bezig is met extra mensen. Moet ik dit geloven, wil ik dit geloven...? Ziggo, waar zijn jullie nu eigenlijk mee bezig? Neem ook eens formeel contact met jullie klanten op. Van onze kant zijn er via diverse kanalen reeds meldingen gedaan, maar een pro-actieve reactie retour? Neen. Wel kregen wij dit weekend een flyer met een promotie hoe wij nog goedkoper zouden kunnen bellen... Ziggo, wij kunnen niet eens bellen. En qua kosten loopt het met de mobiel nu aardig uit de hand. Collegae vragen soms om advies wat mogelijk een goede provider is, wel op dit moment kan ik Ziggo niet aanraden. Afgelopen vrijdag heeft de klantenservice verteld dat Ziggo mij informeert wanneer telefonie weer okay is en komt dan zelf met een voorstel tot financiele compensatie... Dit wil ik meemaken. Ik kan niet wachten. Ziggo, maak me gek !! Ter informatie: voor mijn eigen heb ik een deadline gesteld. Werkt de telefoon dan nog niet, dan gaat de stekker geheel uit Ziggo en zoeken we wel wat anders. Dit kan zo niet !!
 
nog steeds geen telefoon sinds 22 september

Ik zit nu al sinds 22 september zonder telefoon dankzij die amateurs Ziggo. En dan bedoel ik met name hun HELdesk, wachttijden van 50 minuten zijn geen uitzondering, op mails met klachten wordt niet gereageerd, loze beloftes worden aan de lopende band gedaan. Het einde van het liedje is altijd dat Ziggo niets te verwijten valt want de lijn tot mijn huis is perfect in orde. In mijn modem zie ik echter dat een administratieve handeling van Ziggo nog uitgevoerd moet worden, namelijk het activeren van mijn telefoonlijn. Hij geeft gewoon aan: Telephony DHCPCompletedTelephony TFTPCompletedTelephony Provisioning StatePassTelephony Line 1 CMS Registration StateDisconnectedTelephony Line 2 CMS Registration StateDisconnectedhet lijkt mij dus wel duidelijk waar het probleem ligt. Maar denk je dat die lui er iets aan willen doen, vergeet het maar. Ik ben er schijtziek van maar opzeggen lukt ook niet omdat ze gewoon niet reageren op mail en via de HELdesk zogenaamd niet in het systeem kunnen komen.
ZIGGO, het zijn amateur en ongelofelijke prutsers die nog nooit van klantvriendelijkheid gehoord hebben. Ik hoop dat ze geen enkel abonnement meer verkopen. Voor iedereen: BEGIN NOOIT AAN ZIGGO!

JOOSTB
 
Na een maand nog steeds geen reactie en het probleem blijft nog steeds.

Eerder in dit bericht was in nog positief over Ziggo maar het wordt steeds minder.

Na ruim een maand nog steeds geen werkende tweede telefoon lijn.

Vele telefoontjes later met iedere keer als antwoord:
- het ligt bij de technische dienst
- ik kan u niet helpen
- we hebben een storing
- morgen doet hij het weer beloof ik u
- de technische dienst belt u morgen

kreeg ik gister ander nieuws:
Uw tweede telefoon lijn wordt 30 november geactiveerd.

Geactiveerd? We hebben al maanden lang die tweede telefoonlijn. Hoezo is die dan ge-de-activeerd ?

Maar goed nog steeds geen tweede telefoonlijn die toch erg belangrijk voor ons is. (eigen bedrijf).

Formulier ingevuld op deze site, geen reactie..
PM naar anoniem, nog geen reactie..

Ik snap dat het erg druk is en dat er problemen optreden,
maar ruim een maand zonder tweede telefoonlijn en niks van je eigen laten horen vindt ik niet zoals het hoort.

Ik heb de incidenten van het forum die mij bereikt zijn bij de juiste teamleider(s) ondergebracht. De mensen coordineren de verschillende acties.

Voor enkele klachten waarvan de historie uitgebreid beschreven was op het forum en die kennelijk ook erg complex van aard waren, heb ik zelf met een kleine groep engineers de problemen laten onderzoeken en na meerdere dagen onderzoek uiteindelijk weten op te lossen een voorbeeld is o.a. Fregel.
Het gros van de incidenten moet echter volgens het reguliere incidenten proces worden opgepakt. Via een aantal postings hebben we kunnen zien dat er ook daadwerkelijk problemen zijn opgelost, ik heb alleen niet het precieze overzicht. Ik zal woensdag de status opvragen van de incidenten die ik heb doorgestuurd.
 
Volgens mij moeten ze heel blij zijn met al die geduldige mensen die toch nog steeds niet opzeggen...
Maar weet niet hoe lang ik nog geduld heb?

Dat zijn we ook en geloof me er wordt ook keihard gewerkt achter de schermen, helaas is het resultaat nog niet zichtbaar voor alle gebruikers die klachten hebben ingediend. Ik hoop inderdaad dat je het geduld nog even kunt opbrengen..
 
YESSS!!!, :applause::applause::applause:


De telefoon werkt weer!!!,

Sinds vanmiddag doet de telefoon het weer!,

Dus ik kan Ziggo weer bellen om de gederfde onkosten terug te vorderen, :?

Niks geen filters of dingen die kapot zijn!, de oorzaak lag dus bij... Ziggo!.

Hopende dat Ziggo dergelijke blunders in de toekomst voor blijft, veel mensen hebben nu eenmaal de telefoon én internet hard nodig,

Vriendelijke groeten,

C. la Fleur
 
nog steeds niks

Gelukkig, mooi dat het weer werkt. Bij mij nog steeds geen schot in de zaak, ga inmiddels de 7e week zonder telefoon in. Ben er echt zat van!
 
Yes we zijn weer bereikbaar!

Gelukkig sinds vandaag hebben we weer telefoon.
Mijn dank gaat vooral uit naar Anoniem!!!
Vanaf 2 oktober zaten wij zonder telefoon, maar nu ik melding heb gedaan bij dit forum is het eindelijk verholpen...
:applause:
Gewoon stoppen met dat dure bellen naar een klantenservice, daar gebeurt verder toch niets dan loze beloftes...
Mijn overbuurman heeft ook sinds vandaag weer telefoon, die had precies dezelfde problemen..
Dus pas maar op, Nieuw Buinen kan weer iets meer bellen!!!:wink:
 
mooi

Mooi dat je weer telefoon hebt, ik zit nog steeds zonder en volgens mij gaat dat nog wel even duren............ ik zit dus nog wel even met die loze beloftes van die lui! Ik hoop dat de hulp van anoniem iets gaat opleveren maar ook daar heb ik weinig hoop op, hij stuurt ook alleen door. Nu dus nog 108 mensen in Nieuw-Buinen zonder telefoon :no:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan