• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

snelheid alles-in-1 plus beneden peil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfffff......

Hele weekend gaat het redelijk goed.... Vanavond rond 19.30 uur (ben afhankelijk van die tijd ivm werk) begonnen met downloaden... begon goed.. Rond 20.00 uur stort de hele zooi weer in. Moest nog 12 minuten downloaden.. Nu duurt het weer 45 minuten...:no:

 
diep triest

639360766.png


is dit 20mb:oops::oops::oops::oops: ik plak hem op mijn radar tas
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier is het nog steeds niet goed. Ook via het webteam kom ik niet echt verder dan; onze afdeling is er mee bezig, de taak staat nog open en het wordt zsm door onze TD opgelost.

En dat is nou net wat ik niet meer wil horen.
Ik wil een datum horen. Wanneer het nu eindelijk eens goed is.

Ik snap best wel dat het allemaal wel moeilijk zal zijn en iedereen zijn best doet, maar laten ze in ieder geval zeggen of liever nog beloven dat het volgende week of over 2 week klaar is.
Het lijkt me toch als je hier vanaf SEPTEMBER mee zit dat dit niet teveel gevraagd is.

Dat kan toch wel, of werkt dat alleen bij ons bedrijf zo. Als een klant bij ons een storing meld dan is dit uiterlijk met 2 week verholpen. Zoniet dan krijgt hij in ieder geval een datum wanneer dan wel. maar altijd wel binnen 6 week.

Hier het antwoord van het Webteam op de vraag van mij wanneer het nou eindelijk goed komt met het capaciteits tekort in onze wijk


Geachte heer ........,

Volgens onze gegevens is er intern hiervan melding gemaakt. De verstoring staat nog “open” en zal z.s.m. worden verholpen. U zult overigens hierover benaderd gaan worden door de technische dienst.
Onze excuses voor het ongemak.
Mvg.
Webcare
..........

MET ALLE RESPECT MAAR IK HEB DIT TE VAAK GEHOORD
 
Ben het geheel met je eens.
Het is weer avond:



Ik wacht op het telefoontje van Ziggo wat ik binnen drie weken kon verwachten en waarna ik een tevreden Ziggo klant zal zijn volgens de email. :sleep:
 


Gaat goed de laatste tijd alleen upload blijft wat achter (-10% / -20%)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan