• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wishlist: ingebouwde DVD recorder.

Mist niemand een ingebouwde DVD recorder in de 5050c ?
Behoort een ingebouwde DVD recorder in de wishlist ?
 
Mist niemand een ingebouwde DVD recorder in de 5050c ?
Behoort een ingebouwde DVD recorder in de wishlist ?
Lijkt mij niet want dan wordt het een compleet ander apparaat.

De bug/wishlist gaat om verbeteringen aan de firmware van de Humax 5050C.

btw het duurt niet lang meer of je gebruikt geen dvd's meer. ;)
 
BUG: HD zenders vallen via scart rechts buiten beeld

Als ik Eurosport HD of Film 1 HD kijk via scart (lees: doe ik nooit maar ik heb ook de scart aangesloten) dan valt bij mij rechts een stuk van het beeld weg. Bij Eurosport zie ik b.v. HD niet meer staan.
Deze is ook via een andere instelling van het menu niet zichtbaar te maken.

Dit kan dus een probleem worden als Ned 1,2 en 3 in HD uitgezonden worden (de SD verdwijnen) en iemand nog geen TV heeft met HDMI.

Hier is nu ook een discussie over buiten dit topic om het hier on-topic te houden. Zie hier.

En The Doman wees mij hierop:
Bij de Humax IRHD-5000 decoder was hier toen ook al een discussie over:
Humax IRHD-5000: Eurosport HD valt op scart rechts buiten beeld
 
Mist niemand een ingebouwde DVD recorder in de 5050c ?
Behoort een ingebouwde DVD recorder in de wishlist ?

het lijkt me ook lastig om via een firmwareupgrade een dvd-lade aan te brengen :rolleyes::lol:
 
Lijkt mij niet want dan wordt het een compleet ander apparaat.

De bug/wishlist gaat om verbeteringen aan de firmware van de Humax 5050C.

btw het duurt niet lang meer of je gebruikt geen dvd's meer. ;)

Ik denk dat DVD's nog heel lang gebruikt zullen worden, ook om opgenomen (SD) programma's op te archiveren. Bijna iedere TV-bezitter beschikt namelijk wel over de mogelijkheid om een DVD af te spelen, en dat maakt het een heel praktisch en universeel medium. Het is ook niet voor niets dat Blu-ray schijfjes precies even groot zijn als DVD's. Dat maakt het mogelijk om ook DVD's te blijven afspelen in een Blu-ray speler.
 
Wat heeft het dvd-gebruik verhaal met de bug/wishes van de 5050c te maken?
Probeer ajb on-topic te blijven.
 
Wat heeft het dvd-gebruik verhaal met de bug/wishes van de 5050c te maken?
Probeer ajb on-topic te blijven.

Bugs zeker niet, wishes misschien wel. Ik zie op de lijst met wishes sowieso een aantal dingen staan waarvan al duidelijk is dat ze niet geïmplementeerd kunnen of zullen worden. Is meer wishful thinking.
 
Kan iemand mij vertellen of er door Ziggo nou daadwerkelijk iets met deze bug&wishlist gedaan wordt. Ik lees wel dat Anoniem er kennis van neemt en dat het meegenomen zal worden. Maar wat wordt er dan daadwerkelijk mee gedaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan