• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnamen mislukken

Status
Niet open voor verdere reacties.
E19 meldingen zie ik de laatse tijd ook erg vaak als ik hem aanzet. Dat is iets van Ziggo en niet van de Humax specifiek denk ik. Misschien kan Ziggo daar iets over zeggen?

In deze draad kun je lezen dat het niet humax-specifiek is. Daar staan tevens wat reakties van een ziggo medewerker (Anoniem)
 
E19-4 Preview periode afgelopen

Hallo, ik heb vanaf 17 mei E19-4 op zo'n beetje "alle" kanalen bij de 5050.
Alleen dus de 12? nederlandse zenders werken wel.
TMF/MTV enz. enz. werkt dus niet.
Al een paar keer gebeld, zou worden doorgegeven, maarja niks dus.
Ik ga mijn HD zenders binnenkort denk ik maar afzeggen, als de zenders toch niet werken.
Ook in deze https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=168214#post168214 meer gebruikers uit Limburg met dit probleem.
Zou iemand eens serieus naar dit probleem kunnen kijken?
Het maakt bij mij niet uit hoe lang / en of ik de 5050 aan laat staan.
Inderdaad probleem ligt bij ziggo, niet bij 5050.
 
Ik heb de thread die TheGrouch in zijn vorige bericht gezet heeft eens doorgelezen.
Nu kom ik tot een klein dingetje bij mij, het signaal is bij mij vrij laag dit resulteerde bij mijn vorige ontvanger (850 Samsung) in een 4 cijferige BER waarde op Veronica en Net5 dit was dus ook niet te kijken digitaal want dat stotterde als een gek.
De Humax heeft hier geen last van maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat het hierdoor langer duurd voordat mijn keys weer up to date zijn.
Dit ga ik ook eens testen.

Eigenlijk wel triest dat dit allemaal getest moet worden omdat een PVR niet wil opnemen.

*zucht* ik zou bijna weer verlangen naar mijn oude VCR:schater::schater::schater:
 
In deze draad kun je lezen dat het niet humax-specifiek is. Daar staan tevens wat reakties van een ziggo medewerker (Anoniem)
Bedankt voor je info.

Yes I know, het blijft gewoon een vervelende en nodeloze onhebbelijkheid en het kan geen kwaad het nog eens te benadrukken! Ik krijg gewoon steeds met regelmaat die meldingen, en de laatste tijd vrij vaak, terwijl ik wel diverse betaalde digitale ABO's heb. Dus w.m.b. mag Ziggo het nog eens uit leggen, maar dan goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens die draad is het voor de Cisco opgelost met een nieuwe firmware... Wat gebeurt er met de Humax? De laatste 2-3 weken zo'n 3 mislukte opnames gehad. Encryptie probleem staat er dan. Alleen echt uit en aan zetten helpt :-(
 
Ook voor mij dezelfde problemen met opnemen. Ik wist niet van de problemen. Kom net terug van 3 weken vakantie en had de PVR ingesteld om 3 weken series op te nemen. Nu heeft hij hiervan 0% opgenomen. Mooi kl^@#!
Raar dat Humax hier niets aan doet.:confused::x:cry:
 
Ook voor mij dezelfde problemen met opnemen. Ik wist niet van de problemen. Kom net terug van 3 weken vakantie en had de PVR ingesteld om 3 weken series op te nemen. Nu heeft hij hiervan 0% opgenomen. Mooi kl^@#!
Raar dat Humax hier niets aan doet.:confused::x:cry:

Is natuurlijk niet zo raar dat Humax er niets aan doet als het probleem (de onterechte E19 meldingen die de opnamen laten mislukken) eenduidig bij Ziggo ligt, denk je ook niet?
 
Mij maakt het niet uit wie er schuld aan zou hebben, als het maar wordt opgelost.
Ik weet niet of het aan E19 meldingen ligt. De enige melding die ik krijg is: Opname mislukt. Programma is vergrendeld. Terugspelen onmogelijk.
 
Ook voor mij dezelfde problemen met opnemen. Ik wist niet van de problemen. Kom net terug van 3 weken vakantie en had de PVR ingesteld om 3 weken series op te nemen. Nu heeft hij hiervan 0% opgenomen. Mooi kl^@#!
Raar dat Humax hier niets aan doet.:confused::x:cry:

Ik ben het eens met Riparius. Probleem ligt niet bij Humax maar bij de kabelboer. Er zitten een aantal componenten vast ingebakken in dat ding, de irdeto coponent en, niet te vergeten, de kabelboer component. En in dat laatste wil het nog wel eens fout gaan. Daar heb jij nu last van, denk ik.

Gert.
 
Ik ben het eens met Riparius. Probleem ligt niet bij Humax maar bij de kabelboer. Er zitten een aantal componenten vast ingebakken in dat ding, de irdeto coponent en, niet te vergeten, de kabelboer component. En in dat laatste wil het nog wel eens fout gaan. Daar heb jij nu last van, denk ik.
En we wachten nog steeds op een reactie/oplossing van Ziggo wat betreft deze nu al langdurende kwestie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan