• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Product wijziging

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dj-scratch

Hoe lang duurde het bij jullie voor dat je product wijziging naar bv een alles in 1 pakket was doorgevoerd op mijn Ziggo ?

heb sinds 31 jan alles in 1 maar tot op heden staat nog me ouwe situatie online

Dus ben bang dat de incasso ook weer tijdje op zich laat wachten

Doet me denken aan vroeger toen ze een jaar niets incasseerden en toen ineens alles in een keer
 
Als u naar de HD belt, weet u meteen hoe de situatie in uw geval ligt.

Hoe lang duurde het bij jullie voor dat je product wijziging naar bv een alles in 1 pakket was doorgevoerd op mijn ziggo ?

heb sinds 31 jan alles in 1 maar tot op heden staat nog me ouwe situatie online

Dus ben bang dat de incasso ook weer tijdje op zich laat wachten

Doet me denken aan vroeger toen ze een jaar niets incasseerden en toen ineens alles in een keer
 
Daar werd ik niet veel wijzer van u bestelling staat in de wacht
Eehm ik heb alles toch al ?
 
De kreet "in de wacht" had wel watg uitgebreider uitgelgd kunnen worden, maar dit betekent dat er gewacht wordt op een bepaald product. dit kan bv. portering van telefoon zijn, of iets in die trant.
Verder gaat u pas betalen wanneer alle producten ontvangen zijn.
Daar werd ik niet veel wijzer van u bestelling staat in de wacht
Eehm ik heb alles toch al ?
 
ik wacht alleen op de decoder maar die was gratis

Wat ik bedoel is dat ze dan met terugwerkende kracht gaan incasseren e en dat vindt ik gewoon minder zeker als dat een tijdje gaat duren
 
nee, moment dat je pakket actief is, gaat het abonnement tellen.
Staat los van het versturen van je decoder. ook al kijk je nog geen digitale tv, je betaald daar ook niet (extra) voor.
ik wacht alleen op de decoder maar die was gratis

Wat ik bedoel is dat ze dan met terugwerkende kracht gaan incasseren e en dat vindt ik gewoon minder zeker als dat een tijdje gaat duren
 
Dus wat je zegt is als hun 3 maanden wachten en hem dan pas actief maken heb ik 3 maanden gratis ?
 
Ik denk dat er bedoelt word met "pakket actief" internet/telefonie en digitale tv.
(als je nog geen decoder hebt kan je nog niet kijken)
 
eehm ik had al een decoder lol maar ja kreeg er nog een :) althans daar wachten we op :)

Najah zal voor de zeker houd ff geld wegzetten
 
Ik denk dat er bedoelt word met "pakket actief" internet/telefonie en digitale tv.
(als je nog geen decoder hebt kan je nog niet kijken)

Ik denk dat Kingpin bedoelt dat het pakket actief is als internet en telefonie werkt. Digitale Tv hoort daar niet bij, omdat dat gratis is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan