• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Status
Niet open voor verdere reacties.

xahmol

Forum Gebruiker
Berichten
6.626
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Kreeg net een mail voor een nieuw onderzoek van het Ziggo panel: dit keer zoeken ze testers voor Interactieve TV met de Cisco decoder.

Aanbod is om voor 150 euro borg de Cisco 3 maanden gratis uit te proberen inclusief interactieve TV en uitzending gemist 3 maanden gratis.

Heb geantwoord dat ik graag aan de test mee doe, maar dan uiteraard wel met mijn bestaande decoder en niet met weer een nieuwe voor 150 euro borg :wink:

Maar dit kan een leuke optie zijn om vrijblijvend de Cisco uit te proberen voor wie hem nog niet heeft.

Overigens verteld dit dus wel dat de grootschalige uitrol die dacht ik eind dit jaar gepland was dus minimaal drie maanden uitgesteld is. Verstandig gezien alle issues met de Cisco.
 
Zelfde aangegeven als jij. Er zullen meerdere panel-members zijn die de Cisco reeds in bezit hebben. Vraag me af of je ook toegang krijgt tot alle zenderpakketten..

Dergelijke initiatieven kan ik alleen maar toejuichen. Als ze dan ook nog wat doen met de testresultaten kan het er alleen maar beter op worden!

Ben benieuwd...

Waar ik trouwens wel mee zit. Ik heb een paar maanden geleden de Cisco aangeschaft en afgelopen week besloten over te stappen naar Alles-in-1 Extra. Maar vind het een beetje zuur dat ik nu blijkbaar geen aanspraak kan maken op de 200 Euro korting. Nu ben ik als 'voorloper' eigenlijk gewoon de pineut. Beetje omgekeerde wereld. Ga ik nog wel achteraan!
 
Panel

ja,ik heb de mail ook ontvangen.
als iedereen met ja reageert, krijg je straks een hoop 2de hands decoders.
ik zal er een rustig over nadenken

het is wel een hele aardige manier van uittesten,dit zonder direct een groot bedrag te hoeven uit te geven.
ik denk dat je aan het eind van de test periode een voorstel krijgt om de decoder alsnog te houden.

Maar ja, de nieuwe Humax decoder ziet er wel heel gelikt uit.
Kan die het zelfde doen als deze Cisco?
ZZit in de nieuwe Humax pvr ook interactieve tv?
Het is voor mij niet het aller belangrijkste
ik vind HD kunnen opnemen belangrijker

Wie vind Cisco ten opzichte van de nieuw aankomende Humax beter (dan bedoel ik qua mogelijkheden)
 
Ik heb een paar maanden geleden de Cisco aangeschaft en afgelopen week besloten over te stappen naar Alles-in-1 Extra. Maar vind het een beetje zuur dat ik nu blijkbaar geen aanspraak kan maken op de 200 Euro korting.

Voor zover ik weet geld de korting nog steeds NIET op de Cisco. Alleen op de SD PVR of HD decoder zonder PVR.
 
200 euro korting? hoe zit dit ??

Zelfde aangegeven als jij. Er zullen meerdere panel-members zijn die de Cisco reeds in bezit hebben. Vraag me af of je ook toegang krijgt tot alle zenderpakketten..

Dergelijke initiatieven kan ik alleen maar toejuichen. Als ze dan ook nog wat doen met de testresultaten kan het er alleen maar beter op worden!

Ben benieuwd...

Waar ik trouwens wel mee zit. Ik heb een paar maanden geleden de Cisco aangeschaft en afgelopen week besloten over te stappen naar Alles-in-1 Extra. Maar vind het een beetje zuur dat ik nu blijkbaar geen aanspraak kan maken op de 200 Euro korting. Nu ben ik als 'voorloper' eigenlijk gewoon de pineut. Beetje omgekeerde wereld. Ga ik nog wel achteraan!
'
Ben ook benaderd om de CISCO 8455 DVB uit te testen. Heb me aangemeld. Moet de waarborgsom nog storten.Hoe zit dit met die 200 euro
korting waar heeft dat betrekking op???
 
Je krijgt 200 euro korting op een hd-recorder van 420,- (niet de Cisco) wanneer je overstapt naar Ziggo Alles-in-1 (Extra). Aangezien ik vanaf dag 1 de Cisco heb gekocht en pas later wilde overstappen naar Alles-in-1 loop ik de korting mis.. Maargoed, wie weet of Ziggo met een interessant aanboed komt nadat je 3 maanden voor ze getest hebt...
 
Kheb me ook aangemeld, maar heb de voorwaarden eigenlijk niet gelezen.

Het is dus voor 3 maanden en je moet 150 euro borg betalen ??
Zijn er verder nog voorwaarden ???

/RdP
 
CISCO 8455 DVB Snelle USB 2.0 poort ??

Je krijgt 200 euro korting op een hd-recorder van 420,- (niet de Cisco) wanneer je overstapt naar Ziggo Alles-in-1 (Extra). Aangezien ik vanaf dag 1 de Cisco heb gekocht en pas later wilde overstappen naar Alles-in-1 loop ik de korting mis.. Maargoed, wie weet of Ziggo met een interessant aanboed komt nadat je 3 maanden voor ze getest hebt...


Even een vraag: Heeft de CISCO 8455 DVB een snelle ( 1 Gb p.m.)USB 2.0 uitgang voor files naar de PC over te zetten. Is daar een softwareprogramma voor (zoals Media E-linker bij de Humax)??
 
Even een vraag: Heeft de CISCO 8455 DVB een snelle ( 1 Gb p.m.)USB 2.0 uitgang voor files naar de PC over te zetten. Is daar een softwareprogramma voor (zoals Media E-linker bij de Humax)??

Forget it. De USB uitgang is in de Ziggo firmware van de Cisco NIET gesupport. Je zou eens iets nuttigs met je opnames kunnen doen.
 
Ik zal heel graag willen meedoen als tester in dit traject, aangezien we er serieus over nadenken om de Cisco te gaan aanschaffen.
Helaas was ik destijds te laat om me aan te melden voor het panel en heb ik de uitnodiging dus niet ontvangen.

Zijn er andere manieren om je wellicht aan te melden? Meelezend Ziggo support: zijn er mogelijkheden?

Testen is mijn beroep, komt maar op :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan