• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Uitkleden die handel: onderling bellen met abonees

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schumi28

Forum Gebruiker
Berichten
21
Wijziging onderling bellen
30-01-2008


Per 1 maart 2008 vervalt het onderling onbeperkt gratis bellen voor abonnees met een los telefonie-abonnement.

In plaats daarvan ontvangen zij vanaf dan 50% korting op de gesprekskosten en het starttarief bij het bellen met telefonie-abonnees van Multikabel. Voor abonnees die een bundel afnemen, blijft onderling onbeperkt bellen met alle Multikabel telefonie-abonnees wel gratis.

Ziggo gaat lekker alles uitkleden :D :!: :D

En op de website van MK staat gewoon:

Bellen via de kabel is makkelijk en goedkoop. Als u kiest voor telefonie van Multikabel, dan belt u met alle andere Multikabel Digitale Telefonie abonnees helemaal gratis!
En natuurlijk gewoon met uw eigen toestel en uw huidige nummer.
 
Maar waarom? Om koppelverkoop te kunnen toepassen.
Maar...... er ligt een wetsvoorstel om koppelverkoop bij telecombedrijven helemaal te verbieden...... Hoop dat die wet er snel doorkomt...... dan heeft Ziggo niets aan dit soort wijzigingen.
 
niseno70 zei:
Maar waarom? Om koppelverkoop te kunnen toepassen.

In dit geval ook ?? Wat ik me afvraag:
Zijn er uberhaubt klanten bij Multikabel met telefonie die geen bundel hebben?? Als je telefonie afneemt heb je over het algemeen toch al internet via Multikabel en een TV basisabbo heb je nodig om telefonie of internet te kunnen nemen (vanwege de signaal-leverantie), dus heb je altijd een bundel.

Eigenlijk lijkt dit dus een non-issue, of zie ik iets over het hoofd ??
 
bv mijn schoonouders hebben echt alleen telefonie via multikabel.
 
nop...
Tegenwoodig leverd Multikabel standaard een heel lichte internetverbinding mee met telephony only abonnementen, maar die wordt niet gebruikt, en is ook echt alleen een lekkermakertje met die wel heel trage snelheden...
 
Saywhat zei:
Tegenwoodig leverd Multikabel standaard een heel lichte internetverbinding mee met telephony only abonnementen, maar die wordt niet gebruikt, en is ook echt alleen een lekkermakertje met die wel heel trage snelheden...
Okee, in dat geval heet het geen bundel en wordt het dus duurder voor onderling bellen. Maar ik denk dat dit in verhouding heel weinig klanten zullen zijn....

Het voordeel van "kabel-bellen" zal dan voor hen niet zoveel meer zijn, zeker nu KNP ook allerlei voordeel-abbo's heeft. KPN heeft soms aanbiedingen om zonder aansluitkosten weer terug te keren en is misschien dan een alternatief? Bij tariefswijzigingen kun je altijd een eventueel contract ontbinden. Misschien zinvol om eens te onderzoeken
 
contract is altijd te ontbinden bij dergelijke wijzigingen, maar dat maakt sowieso niet veel meer uit gezien er geen lange opzegtermijnen meer zijn bij Multikabel.

Ik smeer ze wel een entreebundel aan, ze willen toch gaan leren omgaan met de pc ergens dit jaar... :lol: Internet mag dan toch eigenlijk niet ontbreken vind ik :wink:
 
hoe bedoel je, genaaid worden!

ik heb geen voordeelbundel maar neem wel alle producten afzonderlijk af (en betaal daar behoorlijk voor). dan krijg ik als "cadeautje" een brief thuis dat ik met abonnees onderling niet meer gratis kan bellen. heel vreemd!!
 
Re: hoe bedoel je, genaaid worden!

pkw zei:
ik heb geen voordeelbundel maar neem wel alle producten afzonderlijk af (en betaal daar behoorlijk voor). dan krijg ik als "cadeautje" een brief thuis dat ik met abonnees onderling niet meer gratis kan bellen. heel vreemd!!

Waarom heb je dan geen bundel?
Er is tegenwoordig geen jaarcontract meer en je betaalt maandelijks minder dan afzonderlijke producten. Eigenlijk heb je dus gewoon een bundel zonder als zodanig geregistreerd te staan toch ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan