• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

renedevreede

Ik heb de laatste weken last dat de ondertiteling bij een groot aantal kanalen, b.v. 122-125 en 201-210 niet werkt. Ziggo klantenservice geeft niet thuis als ik vraag of dat misschien aan hen electronica ligt. Ze onderstuenen geen ondertiteling, maar dit kan onvolledige doorgifte zijn. Wie heeft er ook problemen mee??
 
Hier hetzelfde probleem. Ergens in de afgelopen week zijn de ondertitels verdwenen van 122-125 en 201 - 210.

Ziggo zegt:
Ziggo geeft ondertiteling alleen door. Wij hebben er verder geen invloed op. Neem voor vragen over ondertiteling van de betreffende zender contact op met de omroep.

Dus ligt dit echt aan de omroepen?
 
Weer erg behulpzaam die "helpdesk". Ik heb even gekeken hoe het zit met de ondertiteling van de genoemde kanalen in Ziggo/Casema/Multikabel gebied en dan blijkt het volgende:

Code:
                                   DVB:  TXT:  Opmerking:
-------------------------------------------------------------------------------------------
122 Syfy Universal                  dut   dut  
123 Investigation Discovery         dut   dut  Teletext ondertiteling bevat corrupte tekst.
124 Crime & Investigation Network   dut   dut
125 Zone Reality                    dut   dut
201 Discovery HD Showcase           dut
202 Discovery Science               dut   dut  Teletext ondertiteling bevat corrupte tekst.
203 Discovery World                 dut   dut  Teletext ondertiteling bevat corrupte tekst.
204 Nat Geo Wild HD                 dut
205 Nat Geo Wild                               Geen ondertiteling
206 History HD                      dut
207 History                         dut   dut
208 Animal Planet HD                dut
210 Travel Channel                  dut   dut
 
Weet niet welke TV jij hebt maar misschien in het menu van de TV ondertiteling uitgeschakeld?
Heb dit laatst ook gehad bij mijn nieuwe TV, wist niet dat dit mogelijk was. Sindsdien geen problemen meer
 
wel ondertiteling maar geen beeld

Wanneer ik bv. bij TVE de ondertiteling via tekst 888 inschakel dan krijg ik een zwart beeld met ondertiteling en geluid, maar geen beeld.
Ik heb in mijn TV menu gekeken maar ik heb die mogelijkheid niet.

Heeft iemand een oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan