• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen met GrabIt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okay, helpdesk gebeld.. Het bleek dat mijn wachtwoord veranderd was... wachtwoord is gereset en binnen een paar uur kan ik het weer proberen.. Volgens de medewerker zal het dan wel werken op news.casema.nl. I'll keep you guys updates ;)
 
Okay, helpdesk gebeld.. Het bleek dat mijn wachtwoord veranderd was... wachtwoord is gereset en binnen een paar uur kan ik het weer proberen.. Volgens de medewerker zal het dan wel werken op news.casema.nl. I'll keep you guys updates ;)

Tja, dan kan je inloggen tot je een ons weegt. :shock:

Veel succes en GrabIt ze. :wink:
 
Okay, dat is vreemd. Het wachtwoord is gereset, maar ik kom er nog steeds niet op met het wachtwoord wat ik gekregen heb van de medewerker. Ziggo, wat doe je met je leven?
 
Okay, dat is vreemd. Het wachtwoord is gereset, maar ik kom er nog steeds niet op met het wachtwoord wat ik gekregen heb van de medewerker. Ziggo, wat doe je met je leven?

Kan je wel met dat wachtwoord dat je hebt gekregen wel inloggen op 'Mijn Ziggo'? En op je email?
 
Nog zomaar een gedachte. Waar ik ooit tegen aan liep met Grabit, copy pasten van user en pwd, wilde maar niet werken, tot ik het keurig met het handje intikte. Wie weet.
 
Inderdaad BenJ, een spatie of een '.' teveel of minder kan roet in het eten gooien, maar TS heeft gezegd dat zen password is gereset, dus mijn vraag was en is of hij wel kan inloggen op zijn mail en 'Mijn Ziggo'. Als zijn password daar niet werkt zal het nooit werken in GrabIt mijn inziens.
 
de standaard usenet poort is 119. Misschien heel stom maar heb je een firewall die misschien de boel tegen houd ? Probeer eens newsleecher
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413

Wat misschien ook nog en optie is, heb je een compleet Anti/Virus pakket, Bijv. Symantec/Norman/NOD32/McAfee of een andere?. verwijder deze eens (ok je kan hem ook uitschakelen maar dit werkt niet in alle gevallen). Als systeembeheerder meerdere keren meegemaakt dat het volledige A/V pakket hiervan de oorzaak was, ook het uitschakelen van de firewall werkte niet, het deïnstalleren wel en een herinstallatie ook.

Ik hoop dat het lukt. :thankyou:
 
zoals velen voor mij zoals ik hier kan leze heb ik ook de fout melding :
482: Authentication rejected

mijn gegevens zijn :
news.quicknet.nl
port 119
[email protected]
password ( de goeie waar ik ook op mijn ziggo inlog )

weet jij misschien wat ik fout doen ?

ik heb ook met news.ziggo geprobeerd maar die geeft precies de zelfde fout melding

Mvg. Jeroen
 
bij mij geen probleem in casema gebied. Ik gebruik nog steeds casema ook om email te lezen bij "mijn ziggo"
 
Profile name: default server
Hostname: news.ziggo.nl
Port: 119
account name: jan.van.der.putten
wachtwoord: ****************
SSL: niet aangevinkt
Change active group before downloading article: niet aangevinkt.

Bij mij zijn de instellingen als volgt:
Profile name: default server
Hostname: news.home.nl
Port: 119
account name: [email protected]
wachtwoord: ****************
SSL: niet aangevinkt
Change active group before downloading article: wel aangevinkt.

Dit werkt prima bij mij.

pvd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan