• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ITV Netwerkfout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier lijken er ook geen problemen te zijn. Iemand nog last van de Netwerkfout melding?
 
vrijdag avond 17-juni [ermmm nacht] heb ik er 1 keer uit gelegen onder het kijken naar een film via de Itv [tvtheek] daarna telkens "netwerkfout".

de volgende avond deed alles het weer, ik ben vanaf zondag weg geweest en vandaag weer thuis, mijn broer zat een serie te kijken via Itv toen ik thuis kwam, hier nu dus geen problemen meer 1761ck.
 
hier in Breda.postcode,4824 ook netwerkfout

hier in Breda.postcode,4824 ook netwerkfout
 
ITV

Hoi Allemaal,

Wij hebben ruim een maand ITV van Ziggo. Nu ben ik daar helemaal niet over te spreken.

De monteur heeft alles aangesloten en alles werkte optimaal.

Maar ja ... twee dagen later .... Netwerkfout ...

Volgens de decoder alles 100% en zal alles moeten werken, zelfde volgens de "behulpzame" klantenservice. Nieuwste updates, alles werkt 100% etc.

Ik heb twee dagen kunnen kijken naar netwerk gemist. Nu inmiddels 3,5 week gewoon niet. Maar ja .. kosten worden gewoon gerekend.

Iemand al een idee hoe dit probleem op te lossen is? klantenservice weet het niet ?
 
geen probleem meer

:applause::applause::applause::applause:
hier in Breda.postcode,4824 ook netwerkfout
geen probleem meer :frons::frons::frons::frons:geen probleem meer !!!!!!!!!!!:thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou: Bedankt !!!!!!!!!!!!:thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thumb up:
 
Fijn om te horen dat er geen problemen meer zijn!
Voor de zekerheid zal ik dit de komende gaten intern in de gaten houden.

Bedankt voor jullie meldingen! :pompom:
 
netwerk fout

hoi hier in leiden postcod 2316pv nog steeds netwerk fout alles op nieuw geinstaleerd maar nog steedst netwerk fout......tv kanalen zijn goed aleen tv-theek en ooit gemist doen het niet........
 
hoi hier in leiden postcod 2316pv nog steeds netwerk fout alles op nieuw geinstaleerd maar nog steedst netwerk fout......tv kanalen zijn goed aleen tv-theek en ooit gemist doen het niet........

Even ter dubbelcheck: Heb je de decoder al even van het stroom gehaald? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan