• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welke zender mis jij nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
meer europees

Ik vind dat er teveel duitse zenders zijn. Meer Euro gericht zou ik wel leuk vinden. Dus uit ieder Euroland een of twee zenders. Voor zover dat mogelijk is natuurlijk. En natuurlijk SVT.
 
Ik geef vooral de voorkeur aan Engelstalige zenders.

En natuurlijk de lokale zender.
 
Mis nog:
Duits: KIKA, MDR, RBB,HR

Deze onderstreep ik ook naast VOX en 3SAT. Ook scandinavische zenders mis ik.

Het zou ook goed zijn wanneer er een soort Ziekenhuiszender kwam met operaties etc (zoals vinger aan de pols, eerste hulp etc).
 
Deze onderstreep ik ook naast VOX en 3SAT. Ook scandinavische zenders mis ik.

Het zou ook goed zijn wanneer er een soort Ziekenhuiszender kwam met operaties etc (zoals vinger aan de pols, eerste hulp etc).


3Sat en VOX en dan hebben we de meest belangrijke Duitse zenders wel gehad. RTBF La Une,RTBF La deux + TF1 en France 3 zouden ook welkom zijn.
 
Ik zou wel graag BVN erbij willen hebben.
 
Een fatsoenlijke Amerikaanse sportzender die ook alles van de NBA uitzend!
Tot nu toe zijn het Amerikaanse sportzenders die alleen NHL,MLB en NFL uitzenden,dan vraag ik mij op mijn beurt af waarom er gen NBA word uitgezonden?
Zullen natuurlijk wel weer prijsafspraken zijn met Sport 1,erg lullig dan.:no:
 
Brava HD bestaat niet meer??? Vreemd staan nog steeds dagelijkse programma's gegevens in Totaal tv van Brava HDTV ( wordt waarschijnlijk simpel weg niet meer door Ziggo doorgegeven? )

Edit: zie net dat brava HD nog steeds wordt doorgegeven via Canal Digitaal en Caiway.


en....BravaHD moet gewoon terug. Essentiele zender voor liefhebbers van klassieke muziek en van een perfecte beeld- en geluidkwaliteit.

Dit was nu echt een prima tegenhanger voor de m.i. slappe invulling van de nu beschikbare HD zenders. Bizar dat we abo betalen voor zenders met reclame. Ze mogen gerust blijven (of zoals ziggo zegt: zap snel verder) maar BravaHD zo snel mogelijk terug.
 
Mijn vraag in deze is: komen er eind dit jaar nieuwe/andere zenders zoals andere jaren?? Ik hoop dan niet dat we een shuffle krijgen waarbij bestaande zenders opeens verdwijnen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan