• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ziggo site

Status
Niet open voor verdere reacties.
de oude multikabel website en service site was teminste overzichtelijk.
dit is 1 groot zoek plaatje geworden wat niet tot behoren werkt.
vondt MK altijd 1 van de kwaliteits providers wat betreft kabel.
maar sinds de fusie/naams wijzeging is het in 1 woord een Ziggo geworden :wink:


Hier ben ik het hellemaal mee eens, de ziggo website is niet gebruiksvriendelijk.
En dan al die vreselijke kleuren die gebruikt worden om gek van te worden, je gaat er scheel van kijken.
Een mens gaat geen pagina lezen, die wil plaatjes/icoontjes zien en alles in 1 oog opslag kunnen bekijken.
En dan alle verschillende onderdelen op verschillende locaties op de website, als ik spoorzoekertje wil spelen ga ik wel naar een speeltuin of pretpark.

Ga nou toch terug naar de multikabel service site opstelling, daar mankeerde niks aan.
De ziggo website lijkt heel wat maar het is net niks.
 
Worden off topic hier, maar er zijn genoeg sites die volledig W3C XHTML Strict compliant zijn EN er goed uit zien. Mijn eigen site bijvoorbeeld :)
Blijf erbij dat als je een site bouwt die het niet in de nieuwste versies van Firefox, Safari en Opera doen je een slechte site bouwt.
Och of je nu over de buitenkant van de Ziggo site of over de programmering. Iedereen kan er wat van leren.:wink:
 
Vind het erg vervelend dat de site maar half functioneerd,zo wil ik een abbonementwijziging doorgeven en dat gaat niet eens,het sitegedeelte van mijn ziggo werkt niet eens,ik word steeds doorverbonden naar de oude @home klantenservice die al helemaal niet meer functioneerd.
\hoop wel dat ze dit snel fixen want het word erg irritant nu.:evil:
 
Vind het erg vervelend dat de site maar half functioneerd,zo wil ik een abbonementwijziging doorgeven en dat gaat niet eens,het sitegedeelte van mijn ziggo werkt niet eens,ik word steeds doorverbonden naar de oude @home klantenservice die al helemaal niet meer functioneerd.
\hoop wel dat ze dit snel fixen want het word erg irritant nu.:evil:
@Home klanten moeten nog gebruik maken van de @home site om zaken te wijzigen, daarom wordt je doorgeschakeld. Dat hoort dus zo.
Je schijnt op de @home site nog alles te kunnen doen nu. (kan ik niet checken omdat ik daar weer niet op kan komen)
 
@Home klanten moeten nog gebruik maken van de @home site om zaken te wijzigen, daarom wordt je doorgeschakeld. Dat hoort dus zo.
Je schijnt op de @home site nog alles te kunnen doen nu. (kan ik niet checken omdat ik daar weer niet op kan komen)


Alles lijkt voor zover ik het snel even heb nagekeken nog te werken op de @home site.
Er staat zelfs Ziggo boven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
over de kleuren:
elke ip adres heeft 24 uur lang 1 kleur.
er zijn 9 kleuren die Ziggo hanteerd.
als het allemaal goed is is de hele site 1 kleur(intern bij ziggo was de site wel goed).


Met vriendelijke groet, Chinchan

www.ziggo.nl

vandaag roze
 
Ski bril

En als je toch met verschillende paletten wilt werken, laat de klant dan kiezen.

Met skibril op lukt het prima. :lol:
Gebruikte ik toch wel eens als ik last heb van kijken naar het scherm.

Nu ik toch zo onmogelijk vroeg wakker ben ga ik even kijken of ik rustig op mijn ziggo kan kijken. Ik hoop dus dat jullie lekker slapen <g>

Beveiligd deel + mijn produkten waren snel te zien alleen mijn facturen leverde lange wachttijd op. Dat probeer ik een andere keer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Grappig dat mensen over een kleur vallen, ik zie liever een site die goed werkt. (Facturen, opties wijzigen en zo) Dan een site die zo af en toe van kleur wisselt..

Aan de hoeveelheid werk die er nog aan de site gebeurt is helaas wel een beetje af te lezen dat hij er nog niet echt klaar voor was. Het is moeilijk plannen in een groot project, ik heb er veel ervaring mee. Ik hoop dat de prios goed liggen en dat men werkt aan hetgene wat belangrijk is, veiligheid en functionalitijd.
 
veiligheid en functionalitijd.

Veiligheid en functionaliteit is zeker belangrijk.
Daarom hoop ik dat je binnenkort je eigen gegeven ook in een beveiligde omgeving kan kijken (ik bedoel niet in de Bajes :-P)
Tot nu toe is het een onbeveiligde website!

En functionaliteit : echt functioneel is de website ze nog niet !
 
over de kleuren:
elke ip adres heeft 24 uur lang 1 kleur.
er zijn 9 kleuren die Ziggo hanteerd.
als het allemaal goed is is de hele site 1 kleur(intern bij ziggo was de site wel goed).


Met vriendelijke groet, Chinchan

www.ziggo.nl

vandaag roze

nee hoor hij verandert per bezoek echter moet je wel je browser opnieuw opstarten wil hij veraneren van kleur. maar dit is al eerder uitgelegt. en ja inderdaat zorg er voor dat de site eerst goed werkt want een belangrijkste van een website is nog steeds informatie geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan