• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Brief @home/Ziggo (Nieuwe Info)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Z zal idd voor Ziggo staan, maar dat maakt het er niet minder vaag op, eerder meer... ik heb pakket Ziggo Ziggo 3i :wink:

Met een naam als Casema Mega, @Home Intensief of Multikabel Xtra weet tenminste iedereen die het leest, ook als ze de provider niet kennen, dat dit wel snel zou zijn.
Met een naam als Z3i zou ik eerder denken aan een 3 megabit abo.

Maar ja, ook slechte namen zijn te marketen als je er maar genoeg advertenties tegen aan gooit, zal ook wel weer wennen. Vind persoonlijk de naam nog het minst belangrijk.. als de content van het pakket maar goed blijft en liefst beter wordt.
 
TV Digitaal Totaal (extra pakket met alle digitale zenders)


Valt dit straks onder de alles-in-1 extra bundel?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb zelf Family internet met het digitale totaal pakket, maar hier is momenteel geen bundel voor te krijgen.
 
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb zelf Family internet met het digitale totaal pakket, maar hier is momenteel geen bundel voor te krijgen.
Een bundel is altijd Televisie+Internet+Telefonie, en die is ook voor Family te krijgen. De extra digitale pakketten zitten buiten de bundel op dit moment. (of dat zo blijft moeten we even afwachten tot na morgen)

(PS: zet je oude provider e.d. even in je profiel, da's handig voor de meelezers dan weten die dat je in Multikabel gebied zit.)
 
Heb nog even op de @Home site zitten zoeken en ook nu blijkt het al niet mogelijk om een voordeelbundel af te sluiten als je in het Cogas gebied zit.

Van de @Home site:
'Ik woon in een gebied waar @Home geen TV Basis levert (vb.Cogas of Kabelnoord gebied).
Waarom kan ik me niet aanmelden voor een Voordeelbundel?’
TV Basis is een vast onderdeel van de Voordeelbundel.
Zonder TV Basis kan de Voordeelbundel niet afgenomen worden.
Aangezien @Home in uw woonplaats geen TV Basis levert kunnen wij in uw woonplaats ook de Voordeelbundels niet aanbieden.
bron: @Home site

Het lijkt er dus op dat dit ook voor Ziggo zo blijft.


Dit is zoals het was, in jou (gister gekregen folder) staat onderaan dat je straks WEL tv basis kunt nemen! EN telefonie EN internet, dat zijn alle ingredienten voor een bundel. Das toch een verandering en dus positief?
 
Dit is zoals het was, in jou (gister gekregen folder) staat onderaan dat je straks WEL tv basis kunt nemen! EN telefonie EN internet, dat zijn alle ingredienten voor een bundel. Das toch een verandering en dus positief?
In de folder hebben ze het niet over TV Basis.
TV Basis is het analoge signaal en dat krijgen we niet van @Home.
In de folder hebben ze het over digitale TV en dat kan je in het Cogas gebied al ruim 8 jaar afnemen via @Home. Hierin veranderd dus niets.
In het Cogas gebied kan er dus (nog) geen alles in 1 pakket worden afgesloten omdat analoge tv (tv basis) niet via Ziggo loopt maar via Cogas Kabel. Vergelijkbaar als nu bij @Home.
 
Noem me maar een zeikerd, maar ik vind dit dus bezopen! In principe kan het niet zo zijn dat ik als klant van Ziggo niet optimaal kan profiteren tov andere klanten!
 
Een bundel is altijd Televisie+Internet+Telefonie, en die is ook voor Family te krijgen. De extra digitale pakketten zitten buiten de bundel op dit moment. (of dat zo blijft moeten we even afwachten tot na morgen)
Weet ik. Maar nu is het dus zo dat iemand die
Analoge TV + Family Internet + Telefonie (49 euro) heeft hiervoor beloond wordt met een dubbele internet snelheid, terwijl ik
Analoge TV + Family Internet + Digitaal totaal (55 euro!) heb (en dus minimaal zoveel producten afneem en hier ook meer voor betaal) en dus geen snelheidsverhoging krijg.
Bovendien is het geen optie om dan maar op een bundel over te gaan, want dan betaal ik zelfs nog meer, 59 euro.
Beetje vreemd op z'n minst.


(PS: zet je oude provider e.d. even in je profiel, da's handig voor de meelezers dan weten die dat je in Multikabel gebied zit.)
Done. ;)
 
Noem me maar een zeikerd, maar ik vind dit dus bezopen! In principe kan het niet zo zijn dat ik als klant van Ziggo niet optimaal kan profiteren tov andere klanten!

Dit is eigenlijk vrij logisch. Het gebied waar jij woont is het verzorgingsgebied van cogas. En aangezien je alleen een bundel kan nemen als je analoge tv van ziggo afneemt. Cogas is waarschijnlijk het zo overeengekomen met @home toen der tijd dat men alles mag aan bieden behalve een analoge tv pakket. Anders zo iedereen zowat naar @home over stappen en had Cogas zelf waarschijnlijk geen klanten meer:wink:.
 
Ik neem aan dat digitale tv ook in de bundel zit voor die € 49,=. Dan wordt ook in benadeeld aangezien ik dan liever de bundel heb met dubbele internet snelheid en gratis onderling bellen! Dit kan dus niet want ik zit in Cogas-gebied

Elsido, al zou je verhaal kloppen daar schieten de Cogas-gebied consumenten dus niets mee op! Wij vallen nu niet meer onder @home maar onder Ziggo die me ook een bundel moet kunnen aanbieden.

Op zich is het vreemd dat ik met
A) Digitaal extra
B) Internet Familly (Regelmatig)
C) Telefonie

Geen dubbele snelheid krijg..... Ik betaal bijna even zo veel als mensen met een bundel, neem zelfs meer af, maar krijg geen dubbele internetsnelheid. Wat is dat nu voor flauwekul?????????????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan