• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zijn nu bijna 2 maand verder en vele telefoontjes verder, na aanvraag om over te stappen naar Alles in 1 pluspakket.
Tot op heden nog steeds geen decoder ontvangen!!
Ook de snelheid is nog niet omhoog!
Inmiddels wel zelf een decoder aangeschafd en die van Ziggo (als die ooit nog komt) wordt als 2e decoder gebruikt.
Vind het wel heel erg lang duren nu!!
De klantenservice durft geen maand, datum te zeggen wanneer we overgaan en ook niet wanneer ik nu eindelijk eens de decoder krijg!!
Krijg alleen als antwoord: het duurdt nu wel erg lang, u had allang de decoder in huis moeten hebben!
Ik ga direct een mail naar het hoofdkantoor sturen mevrouw, ik zeg doet u maar u bent de 2e die het doet het heeft toch geen zin.
 
Alles in 1 niet voor @home klanten??

Ik ben @home abonnee en had voordat @home Ziggo werd Digitale tv, internet en telefoon.

Ik vond het "alles in 1" pakket interessant en ik heb me midden mei aangemeld voor alles in 1 plus. Omdat ik niet hoorde van Ziggo heb ik een mail gestuurd en kreeg de volgende mail van de kalntenservice terug:



Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.

U had nooit deze aanbieding mogen ontvangen. Voor oud @Home klanten is deze actie namelijk nog niet beschikbaar. Wij hanteren op dit moment
alleen een internetsnelheid van 12.000 mb. De 8.000 mb versie bieden wij
pas in een later stadium aan.

In de voorwaarden staat ook het volgende benoemd:

'Ziggo beoordeelt de aanvragen en heeft te allen tijde de mogelijkheid
deze te weigeren.'

'De Algemene voorwaarden en aanvullende voorwaarden voor de betreffende
diensten en deze actievoorwaarden zijn van toepassing op het
abonnement.'

Wij komen u dus tegemoet met de verzending van een gratis decoder.
Daarvoor dient u dus wel het internet 12.000 mb af te nemen.

Wanneer u daar accoord mee gaat, dient u dit expliciet te bevestigen
door op deze e-mail te reageren.

Wij vertrouwen erop dat hiermee uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Ziggo
Afdeling Klachten


Nou ik ben helemaal niet tevreden en luisteren zoals ze dat zo mooi in de reclame zeggen doen ze al helemaal niet.
 
Lekker geregeld allemaal.
@home is nog steeds @home... en we kunnen nog steeds geen gebruik maken van de nieuwe diensten.

Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat ze dat nu nog steeds niet geregeld hebben.
 
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.

U had nooit deze aanbieding mogen ontvangen. Voor oud @Home klanten is deze actie namelijk nog niet beschikbaar. Wij hanteren op dit moment
alleen een internetsnelheid van 12.000 mb. De 8.000 mb versie bieden wij
pas in een later stadium aan.

In de voorwaarden staat ook het volgende benoemd:

'Ziggo beoordeelt de aanvragen en heeft te allen tijde de mogelijkheid
deze te weigeren.'

'De Algemene voorwaarden en aanvullende voorwaarden voor de betreffende
diensten en deze actievoorwaarden zijn van toepassing op het
abonnement.'

Wij komen u dus tegemoet met de verzending van een gratis decoder.
Daarvoor dient u dus wel het internet 12.000 mb af te nemen.

Wanneer u daar accoord mee gaat, dient u dit expliciet te bevestigen
door op deze e-mail te reageren.

Wij vertrouwen erop dat hiermee uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Ziggo
Afdeling Klachten


Nou ik ben helemaal niet tevreden en luisteren zoals ze dat zo mooi in de reclame zeggen doen ze al helemaal niet.

Maar als dit dus zo is, waarom zeggen ze dat niet aan de telefoon!!
En ze hebben ons zelf voorgesteld om een alles in 1 plus pakket te nemen.
Ze hadden gezegd: u kunt nu overstappen naar een alles in 1 plus pakket bent u iets voordeliger uit!!
Dan weten ze daar ook niet wat de algemene voorwaarden enzo zijn!!
 
Ik ben @home abonnee en had voordat @home Ziggo werd Digitale tv, internet en telefoon.

Ik vond het "alles in 1" pakket interessant en ik heb me midden mei aangemeld voor alles in 1 plus. Omdat ik niet hoorde van Ziggo heb ik een mail gestuurd en kreeg de volgende mail van de kalntenservice terug:



Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.

U had nooit deze aanbieding mogen ontvangen. Voor oud @Home klanten is deze actie namelijk nog niet beschikbaar. Wij hanteren op dit moment
alleen een internetsnelheid van 12.000 mb. De 8.000 mb versie bieden wij
pas in een later stadium aan.

In de voorwaarden staat ook het volgende benoemd:

'Ziggo beoordeelt de aanvragen en heeft te allen tijde de mogelijkheid
deze te weigeren.'

'De Algemene voorwaarden en aanvullende voorwaarden voor de betreffende
diensten en deze actievoorwaarden zijn van toepassing op het
abonnement.'

Wij komen u dus tegemoet met de verzending van een gratis decoder.
Daarvoor dient u dus wel het internet 12.000 mb af te nemen.

Wanneer u daar accoord mee gaat, dient u dit expliciet te bevestigen
door op deze e-mail te reageren.

Wij vertrouwen erop dat hiermee uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Ziggo
Afdeling Klachten


Nou ik ben helemaal niet tevreden en luisteren zoals ze dat zo mooi in de reclame zeggen doen ze al helemaal niet.

Ik heb mij ca. 2 weken geleden ook aangemeld voor het alles-in-1-plus pakket (2e en laatste poging). Ik heb toen mijn nummer achtergelaten op de website en ben netjes teruggerbeld. Een paar dagen later werd ik nog eens gebeld met de vraag of ik al gebeld was en of ik verder nog vragen had:?:
Daarna heb ik niks meer gehoord (dus ook nog geen decoder ontvangen), maar op de laatste factuur was al wel voor de eerste keer "voordeelbundelkorting" opgenomen, zodat de prijs €34,05 werd. Als je daar 15,90 voor het analoge signaal bijteld kom je precies op €49,95 uit.

Gelukkig werkt alles goed en de decoder is mooi voor boven, maar het heeft geen haast. Dus wacht ik rustig af......

pvd
 
Het lijkt wel of iedereen elkaar aan het opnaaien is, de een heeft een nog spannender Kassa-verhaal dan de ander. Bij Ziggo moeten ze door een behoorlijke stroom van aanmeldingen heen. Dat heeft zeer veel tijd nodig. Het duurt dus gewoon langer en misschien wel een maand of twee maanden. Maar wat is nu het grote probleem?? Al wat je hebt blijft gewoon werken, heb je KPN, tja dan zit je daar nog iets langer aan vast??

Maar wat is nu het probleem? Je betaald gewoon voor wat je nu hebt, dus niets meer tov een maand geleden.

En ik lees ook dat mensen zich bij kans nu 3 of vier keer gaan aanmelden!!!! Vind je het gek dat Ziggo daar horendol van wordt??? Je verplicht Ziggo zo om mensen voor de tweede of zelfs derde keer te bellen, terwijl dit niet nodig is. En maar roepen dat de helpdesk overbelast is. Eerlijk gezegd vind ik dat niet gek als ik alle verhalen hier zo lees....

Mensen reageren alleen maar ongeduldig terwijl als ze alles lezen hier ze wel weten dat alles niet binnen de beloofde twee weken komt. Maar toch nog maar weer 3, 4 x bellen met de helpdesk, toch nog maar voor te tweede of derde keer aanmelden (jaja gaat het vast sneller door!!!:cry:).

Kortom de schuld ligt zo onderhand niet alleen bij Ziggo....

Ik sta niet verbaasd wanneer mensen opeens dubbele pakketten krijgen en dan ook weer dubbele facturen.... En dan durven DIE mensen ook nog eens weer de schuld bij Ziggo neer te leggen!!!! Diezelfde mensen bellen dan weer ongans met de helpdesk.

Kortom al die Kassa-verhalen hier zijn nogal doorgeslagen. Heb een geduld!
 
Dus TVAS, Als ik je goed begrijp, is het voorbarig om nu al je abbo om te laten zetten. Misschien daardoor ook die chaos die er nu heerst?
Esther
Inderdaad, eerst maar eens rustig afwachten, het komt vanzelf. Ik ben nog steeds een tevreden gebruiker. Heb nergens last van. En... ik hoop dat dit zo blijft.:)
 
Aanvraag gedaan op 25-4-2008 voor omzetting naar alles-in-pakket, omdat het nou eenmaal goedkoper is. Nu op 16-07-2008 lijkt na veel belletjes is het toch nog gelukt. De Humax is binnen en alles loopt als een zonnetje. De informatie op "Mijn Ziggo" klopt nu ook. Het lijkt er op dat Ziggo zijn zaakjes weer op orde heeft...
 
Aanmelding 30 mei, nog niets gehoord, wel veel gebeld

Beste Collega-Ziggo gebruikers,
Ik zie dat bij sommigen er schot in komt. Bij mij nog niet dus.
Gisteren voor de zoveelste keer gebeld.
Samengevat: Vanaf half mei geprobeerd dat Ziggo mij zou bellen, nooit gebeurd.:shock: Toen 30 mei zelf gebeld. Na veertien dagen nog niets vernomen, dat kon wel vier weken duren.:evil: Maar mijn bestelling stond er wel, alles in één plus.
Ik bel nu elke week en zal nog een klachtenfomulier sturen naar [email protected]
 
Beste Collega-Ziggo gebruikers,
Ik zie dat bij sommigen er schot in komt. Bij mij nog niet dus.
Gisteren voor de zoveelste keer gebeld.
Samengevat: Vanaf half mei geprobeerd dat Ziggo mij zou bellen, nooit gebeurd.:shock: Toen 30 mei zelf gebeld. Na veertien dagen nog niets vernomen, dat kon wel vier weken duren.:evil: Maar mijn bestelling stond er wel, alles in één plus.
Ik bel nu elke week en zal nog een klachtenfomulier sturen naar [email protected]


De volgende reactie kreeg ik als antwoord op mijn klachtenformuliertje: "
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
Op dit moment hebben wij uw aanmelding voor het Alles-in-1 pakket inderdaad al geregistreerd, maar kunt u nog niet profiteren van alle bijbehorende voordelen. Zo ontvangt u nog niet de verhoogde snelheid.
Hiervoor bieden wij u onze excuses aan.
Wij kunnen uw Alles-in-1 pakket pas activeren als uw klantgegevens van het systeem van @Home zijn omgezet naar Ziggo. Deze omzetting zullen wij zo snel mogelijk voor alle klanten uitvoeren. Wij vragen om uw begrip en geduld.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ziggo
Afdeling Klantenservice"

We moeten dus nog voor onbepaalde tijd geduld hebben dus....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan