• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan niet opnemen

  • Onderwerp starter exroosje
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

exroosje

Opeens wil vandaag onze cisco niets meer opnemen.

Afspelen van bestaande opnames lukt nog wel, alle geplande opnames van vandaag zijn mislukt (niets opgenomen), als je opneemt blijft ie op 0 minuten staan en instant replay/ recording werkt ook niet meer.

Al apparaat aan /uit gezet, stekker erin/uit en harde schijf geformatteerd. Nu zijn ook alle eerdere programma's weg (logisch) nmaar helaas heeft dit niets geholpen.

Firmware versie 1.0.4.1, dus dit komt niet door een plotselinge update.
 
bij mij hetzelfde probleem. staat wel in de planner, maar doet verder niets....
 
Hier hetzelfde probleem.

Opnames blijven op 0 minuten staan en bij activeren van timeshift komt
er een E201 timeshift fout.
 
Hier ook hetzelfde probleem. Heel vervelend. Dacht aanvankelijk dat de harde schijf gecrashed was.
 
Behalve het opnemen werkte de timeshift (pauzeren van een live stream) bij mij ook niet
Hadden anderen dit probleem ook?
 
Zelfde probleem bij mij. Timeshift doet niets en had 1 opname gescheduled die mislukt is.

Dacht dat het aan speler lag, factory reset, alle planned opnames verwijderd. Maar probleem met timeshift blijft.

Als ik de speler aanzet zie ik in info dat er ook maar 1 tuner een lock heeft, totdat ik ga opnemen, dan pas krijgt de 2e tuner een lock.

Iemand oplossing?
 
Ook ik kan sinds gisteren niet meer opnemen, kan iemand van Ziggo aangeven wat er aan de hand is? Het spreekt voor zich dat dit op zijn minst zeer vervelend is :giveup:!
 
Als ik de speler aanzet zie ik in info dat er ook maar 1 tuner een lock heeft, totdat ik ga opnemen, dan pas krijgt de 2e tuner een lock.

De 2e tuner wordt inderdaad pas aangesproken bij een opname en zal dan pas een lock geven (en houden tot een reset), dat is normaal gedrag en staat los van de andere hier genoemde problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan