• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Status telefonie problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
kostendeclaratie

gisteren formulier ingevuld.
tot onze grootste verbazing vanmiddag alweer telefoon na 6 weken dooie lijn te hebben gehad.:pompom:
bedankt mensen die deze forum opgezet hebben.
nog een vraag:
wie weet het adres cq link in Utrecht (Ziggo)waar ik mijn declaratie kan indienen voor 6 weken mobiel bellen + info hierover.

Het adres van Ziggo is:
Ziggo
Afdeling Klantadministratie
Postbus 43.048
3540 AA Utrecht

 
Eindelijk een Ziggo-telefoonaansluiting

Vandaag was het dan zover. Achtenvijftig dagen na de bestelling van het Alles-in-1 Plus pakket en na veel bellen, lang wachten, ergernissen en na rechtstreeks bij Ziggo en bij TrosRadar ingediende klachten heb ik nu een werkende Ziggo-telefoonaansluiting met dank aan Ziggo Groningen waar enkele deskundige mensen de laatste hobbels in het nummerporteringsproces vakkundig hebben opgeruimd. De vlag kan uit :giveup: en wat mij betreft gaat er nu even niets boven (Ziggo-)Groningen :).
 
Inkomende telefonie

Vandaag formulier ingevuld.
Wacht op reactie.
 
Vorige week ook formulier ingevuld. Ik hoop dat het succes heeft. Ik blijf het raar vinden dat ze bij Ziggo niet kunnen vertellen wanneer de nummerportering wordt afgerond. (ik kan wel bellen, niet gebeld worden).
 
vandaag maandag 24 november is "mijn kennissen" probleem opgelost.
kan dus van de vervuilde lijst...

succes met de laatste cases.

berrie.
 
juichen ???????

het lijkt erop dat mijn telefoon weer normaal werkt, maar wil nog niet te vroeg juichen dus wacht ik nog even deze week af.
 
Fijn te lezen dat er ook langlopende problemen opgelost worden. Ik hoop dat het einde voor ons ook in zicht is. Begin na bijna twee en een halve maand behoorlijk moedeloos te worden...
 
Hij doet het!!!

:applause:Eindelijke na ongeveer 2 maanden doet onze telefoon het weer.:applause:

:thankyou:We wisten niet wat we meemaakte toen ineens de huistelefoon ging.:thankyou:

Maar weet iemand hoe het zit met vergoedingen? Voor al die telefoontjes naar de klantenservice en het feit dat je 2 maanden voor een dienst betaald die je niet krijgt?

Groetjes Marc
 
telefonie storing

Ik heb een nieuwe ontwikkeling omtrent mijn telefoonstoring:

Neeehee, het is nog niet opgelost. Al hoewel er wel zaken worden opgelost middels dit forum waarvoor veel waardering.

Ik heb zojuist berricht gekregen van mijn thuisfront dat wij een brief hebben ontvangen van een persoon die de faktuur van ons abonnement heeft gekregen.
Helaas voor deze persoon is zijn nummer niet het zelfde nummer waar wij de faktuur van ontvangen hebben maar voor onze zaak is het misschien een welkome doorbraak, ik geef deze gegevens dan ook zodra ik gelegenheid heb via PB door aan "anoniem".

Alvast een vraag aan "Anoniem": Is de huidige status lijst nog aktueel?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook ik heb verleden week een formulier ingevuld en hoop dan ook dat mijn probleem snel wordt opgelost. Kan wel bellen maar niet gebeld worden.
Gisteren bericht van KPN ontvangen met definitieve opzegging. Dus er komt beweging in. Je bent bang als er iets gebeurt dat ook de tv en internet het niet meer doet. Ik hoop maar het beste ervan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan