• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ITV Netwerkfout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt inderdaad opgelost: ik moest wel eerst terug naar fabrieksintellingen, maar heb goede hoop.

Ook hier al de hele week aan het stoeien met ITV :-(. Het doet het een paar uur (2 a 2,5) en dan begint het gedoe met Netwerkfout weer.

Zo langzamerhand wordt mij wel duidelijk dat Ziggo een produkt in de markt heeft gezet dat verre van goed functioneert. Je moet toch behoorlijk veel geduld hebben om de zaak draaiende te houden. Om over de problemen (vastlopen, traagheid, verlies van data en instellingen) van de Cisco ontvanger nog maar even te zwijgen...

Jammer, maar als consument worden we duidelijk opgescheept met een falend produkt.

Nog meer mensen opgevallen trouwens, dat de grote reklame campagne van Ziggo Interactief is stopgezet? .... Het blijft gissen natuurlijk, maar ik kan wel een reden verzinnen waarom de verantwoordelijke afdelingen dit stop hebben laten zetten/gezet.:oyeah:
 
Nou hier nog steeds niks (regio den bosch) wat een ellende zeg dat itv, wanneer stoppen ze met deze beta?

ps status blijft staan op bezig... en bij opnieuw installeen wit beeld met dat vodacces adres

Even nogmaals op OK drukken en de installatie gaat door.
 
Dag,

Zaterdag de Cisco ontvangen. Vol goede moed aan het installeren geslagen en tot op heden nog niet van de geneugten van ITV gebruik kunnen maken. (Enschede)

Ziggo storingspagina meldt overigens keurig dat er een storing is.

Groet
 
itv

Hoi,
waarschijnlijk licht de server in Zwolle er weer uit.

dan krijg je de foutmeldingen.
Als ze netwerk niet beschikbaar krijgen, gewoon even opnieuw ITV installeren..dan krijg je de welding niet beschikbaar..gewoon op OK drukken en de installatie verder laten gaan.

hierna werkt het gewoon weer.

gr.
appie
 
Storingen Interactieve TV

helemaal top het werkt weer allemaal bedankt voor de tips groetjes uit zwolle:applause::applause::applause:
 
helemaal top het werkt weer allemaal bedankt voor de tips groetjes uit zwolle:applause::applause::applause:

Hier werkt het ook weer na het herstellen van de fabrieksinstellingen. Ik ben blij dat het weer werkt maar of ik dit nou allemaal helemaal top vind. Sinds mei eigenlijk alleen nog maar structureel problemen met ITV gehad. Met zeer grote regelmaat netwerkfouten. Na een update loopt de zaak in het honderd etc. etc. Het produkt is onbetrouwbaar maar we betalen er wel gewoon maandelijks voor. Geen enkele beweging vanuit Ziggo om nu eens serieus op alle klachten te reageren. Ik merk ook hier dat er een eind komt aan het geduld van mensen. Als Ziggo niet weer hetzelfde gedonder als onlangs met Radar wil, zullen ze nu toch echt iets moeten doen. Laatst het structurele probleem aangekaart per mail en dan een reactie die je terug verwijst naar de telefonische helpdesk voor ITV. En we weten allemaal dat dan het probleem echt structureel wordt opgelost :frons:
 
Ik heb het ook geprobeerd met opnieuw fabrieksinstellingen en een keer interactieve tv opnieuw te installeren maar krijg nog steeds het witte scherm met internal server error,geef ze nog tot vrijdag de tijd en dan zeg ik mijn abbonnement op. Ben er stront zat van dat het niet goed werkt.:evil:
 
Ik heb het ook geprobeerd met opnieuw fabrieksinstellingen en een keer interactieve tv opnieuw te installeren maar krijg nog steeds het witte scherm met internal server error,geef ze nog tot vrijdag de tijd en dan zeg ik mijn abbonnement op. Ben er stront zat van dat het niet goed werkt.:evil:

Bij dit witte scherm moet je NOGMAALS op OK drukken en dan wordt de boel (althans bij mij) alsnog gewoon geinstalleerd. Vraag is alleen voor hoe lang het e.e.a. actief blijft.... :-)
 
Hier lukt het ook nog altijd niet.
ITV opnieuw installeren.
Fabriekinstellingen en vervolgens opnieuw installeren.

Na afspelen krijg ik:
FOUT
Afspelen niet gelukt. Druk op 'ok' om tv te kijken. Probeert u het later nog eens.

Jammer.
 
Te vroeg gejuigd

Maandag schreef ik hier dat ITV het weer deed. Dat bleek van korte duur. Daarna is de zaak er weer mee opgehouden. (Merk je ook snel als je plotseling maar weer 2 dagen EPG heb i.p.v. een week...)

Dat gaat goed: De 48 uur na het versturen van mijn aangetekende klacht geen dienst geleverd, wel betaald. Reden genoeg straks om te ontbinden...

Ze maken het heel bont!:evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan