• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

snelheid alles-in-1 plus beneden peil

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kibo

Net binnen en gelijk al een vraag.
Sinds kort alles-in-1 plus.
De beloofde snelheid is 20 mb
De resultaten:





mordax.nl : tussen 3,5 en 4,5 mb
coax.nl tussen 3,5 en 5 mb

Moden: Arris, router Sitecom WL 341

Het vreemde is het verschil in snelheid op speedtest.net tussen de server Alphen a/d Rijn en Amsterdam.
Herkent iemand dit?

Volgens Ziggo staat alles goed en zou er sprake zijn van virus of trojan.
PC's gescand met Mcafee, Adaware en spybot S&D en volgens mij schoon.
Pc rechtstreeks op de Arris geeft hetzelfde resultaat.

Groet, Hans
 
Hier ook al weken erg schommelende snelheden.
Vandaag nogmaals mn Newsleecher geopend om te kijken wat de download snelhied was,nou ik kan je vertellen dat het schrikbarend slecht was,de down snelh komt nieet eens boven de KB uit terwijl dit voorheen makkelijk 1,7 MB was.

Als je het mij vraagt stopt ziggo op het moment al haar capaciteit in de alles in een extra abonnementen en laten ze de rest er een beetje bij bungelen.

Ik heb voorheen nooit problemen gehad met mijn internet snelheid,was altijd een stabiele 1,5MB download snelheid,maar de laatste tijd ben ik niet echt tevreden met de down snelheden die ik behaal.

Zie hieronder het resultaat,met pijn en moeite haalt ie deze down snelheid:



Snelheid schommelt eerder naar beneden dan naar boven,het enige wat stabiel is is de upload.
 
yep hier ook..

voorheen had ik altijd strak 10mbit.... nu tussen 5 en 10 mbit

 
Als je het mij vraagt stopt ziggo op het moment al haar capaciteit in de alles in een extra abonnementen en laten ze de rest er een beetje bij bungelen.
Ziggo kan de capaciteit niet selectief verdelen. Het is er of het is er niet, en ze kunnen dat niet op type abonnement sturen. Geen cowboy en onzin verhalen de wereld in helpen, is ook niemand mee gebaat.
 
snelheden variabel



Gistermiddag mail van Ziggo.
Uw snelheid is vanaf 1 sept. verhoogd!
Nu moet Cogas nog even meewerken aan de 'uitrol', want ik heb al meer dan een maand wel zeer variabele download van 3.3 tot 10.7 en upload altijd tussen 2.6 en 2.8; gemeten overdag en 's avonds op verschillende tijden.
 
snelheid niet naar 20mb

URL=https://www.speedtest.net]
556415768.png
[/URL]

gisteren ook de automail gehad per 1 september van 10 naar 20 met z1plus

modem: motorola SBV5121E

heeft dit ook weer tijd nodig om uitgevoerd te worden, of kan dit ook met een druk op de knop???:sad:

Rick
 
Je zou toch verwachten dat het naar 20mb zetten van alles-in-een plus een kwestie van het modem resetten is? Bij diegene die ik ken met aie+ was het de modem uit / herstarten (al sinds ongeveer 20 augustus) en dezelfde snelheid als het aie extra heeft / had wordt bereikt.

Hier ook motorola 5121e, echter wel met een alles-in-een extra abo, maar dat zou voor de snelheid niet moeten uitmaken:

556560563.png
 


Het is nog steeds niet goed, of zo het hoort.
De download lijkt meer op een flipperkast!!
Het signaal idem dito.
De verbinding blijft nu wel in tact dankzij een provisorische herstelkoperatie
in de verdeelkast. Met dank aan Cogas!
Je moet wel veel geduld hebben of liever geluk, dat alles naar behoren werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan