• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Action Now! wordt niet meer doorgegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo te lezen mis jij deze zender wel heel erg. Ik ben er niet rauwig om. De zender MGM was zelfs stukken beter dan Action Now. Action Now was een zeer goedkope film zender. Zoals gezegd vrijwel alleen maar B-films en nog erger (C en D films) en vaak ook nog in slechte kwaliteit (vaak slecht geluid). Dat ze een film herhalen is niet erg maar vrijwel elke dag en ook meestal rond dezelfde tijdstippen is gewoon erg goedkoop. De laatste dagen dat ik langs deze zender zapte zag ik steeds de film waarin Billy Bob Thornton (met lange witte haren) in meespeelde.

Dus ik zal hem niet missen maar ze moeten wel met een fatsoenlijke vervanger komen en snel eigenlijk ook.


Ik sluit me volledig aan bij Yootje........:wink:
 
Zo te lezen mis jij deze zender wel heel erg. Ik ben er niet rauwig om. De zender MGM was zelfs stukken beter dan Action Now. Action Now was een zeer goedkope film zender. Zoals gezegd vrijwel alleen maar B-films en nog erger (C en D films) en vaak ook nog in slechte kwaliteit (vaak slecht geluid). Dat ze een film herhalen is niet erg maar vrijwel elke dag en ook meestal rond dezelfde tijdstippen is gewoon erg goedkoop. De laatste dagen dat ik langs deze zender zapte zag ik steeds de film waarin Billy Bob Thornton (met lange witte haren) in meespeelde.

Dus ik zal hem niet missen maar ze moeten wel met een fatsoenlijke vervanger komen en snel eigenlijk ook.
MGM is ook een herhaalzender.
En beeld/geluidskwaliteit is niet zo'n ramp, ik kijk die films maar 1 keer, het is niet zo dat ik die films graag op dvd zou willen hebben want beeldformaat is ook nooit correct maar gewoon om 1x te zien. Meestal kijken wij DVDfilms want ik wil ook graag goeie beeld/geluidskwaliteit maar zo nu en dan kijken we dus ook naar Action Now!

En het is inderdaad een goedkope filmzender daarom betaalde we er ook niks extra's voor.
En ik ben zoals je kunt lezen niet de enige die deze zender mist,(missen is trouwens een groot woord, jammer is het wel) er zijn mensen die speciaal het totaalpakket hebben aangechaft om deze zender te kunnen ontvangen, al vind ik dat persoonlijk een beetje ver gaan.

En zoals ik als zei wat voor de een een B-film is is voor de ander een goeie film, maar goed smaken verschillen en is maar goed ook!

En snel een goeie vervanger kun je volgens mij lang op wachte, als Sci Fi de vervanger wordt heb je gelijk weer een herhaalzender, en die moet nog veel erger zijn wat herhalingen betreft heb ik vernomen. Dus een goeie vervange zit er niet in denk ik!
 
Eerst zone horror weg, welke overdag goeie series had, en heerlijke bfilms, en nu action now ook al weg...... doe eens snel iets fatsoenlijks terug Ziggo.
 
MGM is ook een herhaalzender.
En beeld/geluidskwaliteit is niet zo'n ramp, ik kijk die films maar 1 keer, het is niet zo dat ik die films graag op dvd zou willen hebben want beeldformaat is ook nooit correct maar gewoon om 1x te zien. Meestal kijken wij DVDfilms want ik wil ook graag goeie beeld/geluidskwaliteit maar zo nu en dan kijken we dus ook naar Action Now!

En het is inderdaad een goedkope filmzender daarom betaalde we er ook niks extra's voor.
En ik ben zoals je kunt lezen niet de enige die deze zender mist,(missen is trouwens een groot woord, jammer is het wel) er zijn mensen die speciaal het totaalpakket hebben aangechaft om deze zender te kunnen ontvangen, al vind ik dat persoonlijk een beetje ver gaan.

En zoals ik als zei wat voor de een een B-film is is voor de ander een goeie film, maar goed smaken verschillen en is maar goed ook!

En snel een goeie vervanger kun je volgens mij lang op wachte, als Sci Fi de vervanger wordt heb je gelijk weer een herhaalzender, en die moet nog veel erger zijn wat herhalingen betreft heb ik vernomen. Dus een goeie vervange zit er niet in denk ik!

Ik neem wel aan dat je al op de Action Now site (https://www.actionnow.nl/) bent geweest. Daar kun je middels een formulier je ongenoegen uiten over het verwijderen van Action Now door Ziggo. MGM is inderdaad ook een herhaal zender maar niet zo erg als Action Now. Bovendien zendt MGM 24 uur per dag uit en Action Now maar 12. Dat mensen special voor deze zender het extra pakket gekozen hebben snap ik ook niet maar dat zullen wel de liefhebbers zijn van B en C films. Sci Fi hoeft voor mij niet want ik ben niet zo'n heel echte liefhebber van moderne Sci Fi (de ouder Star Trek vond ik wel altijd leuk). Zone Horror zou ik wel leuk vinden maar als ik lees dat die al door meerdere kabelaars is verwijdert maakt het weinig kans.
 
Action Now verdwenen

Hallo,

Zonder enige kennisgeving is het digitale kanaal van Action Now van de zender verdwenen. Hoe kan dit?
Is dit tijdelijk of voor altijd.
Als zo iets gebeurd is het wel zo Netjes als Ziggo dit Meld.
Wand ik neem niet aan dat de abbonnements geld naar beneden word bij gesteld omdat we een kanaal minder hebben.
Hoop hier toch wel een antwoord van Ziggo te krijgen.

Groeten John:cry:
 
Sci Fi hoeft voor mij niet want ik ben niet zo'n heel echte liefhebber van moderne Sci Fi (de ouder Star Trek vond ik wel altijd leuk). Zone Horror zou ik wel leuk vinden maar als ik lees dat die al door meerdere kabelaars is verwijdert maakt het weinig kans.
Kijk hebben we toch nog iets gemeen:grin: oude Star Trek serie vond ik vroeger ook leuk, en ik ben ook niet o'n liefhebber van de de Sci Fi series van nu. Zone Horror mogen ze overigens ook wel doorgeven, maar ja dat iblijkt ook een herhaalzender te zijn. Het is ook nooit goed hé:-P:wink:
 
Ik vraag em af of Ziggo nog steeds een soort programma-raad heeft... in Multikabel tijdperk was dit wel zo ! het feit dat Action-Now zomaar van de kabel is en er niets gecommuniceerd word via een nieuwsbrief of anderzins geeft maar weer eens aan dat het woord "communicatie" een vreemd begrip is bij Ziggo.
Ziggo heeft een Klantenpanel, waar men naast gerichte vragen ook opmerkingen kwijt kan. Het zit blijkbaar nog wat in een aanloopfase, maar ik heb er meer vertrouwen in dan in de zg. Kabelraden die adviseren over een deel van het analoge pakket. Mijn ervaring is dat daar vaak figuren in zitten met een hekel aan commercie en een voorliefde voor zenders als TV5.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan