• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Software opwaarderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Adrie

Heb sinds vorig jaar juni deze decoder heb wekelijks opgelet of ik mijn software op moest waarderen heb tot heden niets gezien van dit opwaarderen.Nu is mijn vraag kan men überhaupt ergens zien of er een opwaardering plaats heeft gevonden of zijn er afgelopen jaar geen updates geweest en krijg men daar een berichtje van.
 
Hartelijk dank voor de informatie maar heb toch nog een vraag. In het menu is software opwaarderen niet aanklikbaar. Maar als ik op mijn systeeminformatie kijk dan zie ik daar staan Ver. Loader :106 Ver.S/W :130 Ver. H/W :150. In de handleiding die U heeft meegezonden staat Ver. S/W de vermelding 126, is de software op de juiste wijze geïnstalleerd is.Zo nee, herhaal dan stap 1 tot en met 8. maar dat kan ik niet want zo als ik al eerder vermelde deze is niet aanklikbaar al een jaar lang.
 
Helemaal bovenaan alle topics in het H360 hoofd topic staat Laatste software versie en informatie.
Daarin kun je lezen dat 130 de laatst beschikbare is, en die is nu ongeveer ander half jaar oud dacht ik.
Dus ja je hebt de laatste, maar binnenkort komt er een nieuwe ivm Eurosport HD.
 
Klopt inderdaad wat Mr_Parker zegt. Zodra de nieuwe softwareversie beschikbaar is, zal dit ongetwijfeld op dit forum bekend worden gemaakt.
 
staat inmiddels op het @home netwerk
 
staat inmiddels op het @home netwerk


Klopt, ik heb hem hem nu draaien.

Na veel problemen te hebben gehad.
- audio vertraging op de stemmen.
- Signaal sterkte was 55 op sommige zenders
- E37 foutmelding
- E38 foutmelding
- Zap-snelheid (erg traag)

Na de update

Zijn bovenstaande problemen opgelost.
Alle zenders doen het weer, de vertraging is weg en het apparaat is veel sneller geworden.

Vanmorgen nog gekeken naar anders software, had hier gelezen dat hij er aan zou komen..... en zie daar.... vanavond was hij er...


Yes!! ga nu maar eens kijken als het beeld beter is geworden...


Nog ff een vraagje aan Anoniem;

Op kanaal 64 staat nog steeds de placeholder van Eurosport HD
Gaat dit eerdaags ook veranderen in het daadwerkelijke signaal?


Groeten,


Bullet
 
Klopt, ik heb hem hem nu draaien.

Na veel problemen te hebben gehad.
- audio vertraging op de stemmen.
- Signaal sterkte was 55 op sommige zenders
- E37 foutmelding
- E38 foutmelding
- Zap-snelheid (erg traag)

Na de update

Zijn bovenstaande problemen opgelost.
Alle zenders doen het weer, de vertraging is weg en het apparaat is veel sneller geworden.

Vanmorgen nog gekeken naar anders software, had hier gelezen dat hij er aan zou komen..... en zie daar.... vanavond was hij er...


Yes!! ga nu maar eens kijken als het beeld beter is geworden...


Nog ff een vraagje aan Anoniem;

Op kanaal 64 staat nog steeds de placeholder van Eurosport HD
Gaat dit eerdaags ook veranderen in het daadwerkelijke signaal?


Groeten,


Bullet


ja, zodra gebleken is dat alles goed gaat met de nieuwe software. We zullen de still tijdelijk veranderen met een mededeling voor noodzakelijke een software upgrade. Anders begint iedereen (muv de forum gebruikers uiteraard) alsnog te bellen
 
ja, zodra gebleken is dat alles goed gaat met de nieuwe software. We zullen de still tijdelijk veranderen met een mededeling voor noodzakelijke een software upgrade. Anders begint iedereen (muv de forum gebruikers uiteraard) alsnog te bellen

Toppertje.... ;-)

De zapsnelheid is helemaal een top verbetering......

Keep up the good work ;-)
 
ja, zodra gebleken is dat alles goed gaat met de nieuwe software. We zullen de still tijdelijk veranderen met een mededeling voor noodzakelijke een software upgrade. Anders begint iedereen (muv de forum gebruikers uiteraard) alsnog te bellen

Toch nog één dingentje.... kanaal 14 (NED 1 HD) wordt 4:3 doorgegeven.
Kan dat op mijn afstandbediening niet veranderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan