• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Handleiding cisco 8485

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Baie

Wie heeft een handleiding (electronisch) van de 8485 ?:pompom::giveup:
 
Cisco 8485 informatieschermpje

Volgens de bijgeleverde handleiding geeft dit schermpje de tijd en andere PVRinformatie weer, maar nergens staat welke informatie en nu heb ik een knipperend lampje links het schermpje en kan nergens vinden waar dat voor dient. Wie weet dat en of meer over dat schrmpje?
 
Volgens de bijgeleverde handleiding geeft dit schermpje de tijd en andere PVRinformatie weer, maar nergens staat welke informatie en nu heb ik een knipperend lampje links het schermpje en kan nergens vinden waar dat voor dient. Wie weet dat en of meer over dat schrmpje?


als de pvr op standby staat staat de tijd op het display en als hij aanstaat het zendernummer dat opstaat. knipperend lampje betekend dat je geen internet verbinding hebt met ziggo op de pvr, dus of een bekablings/versterker/wanddoos probleem of een probleem bij ziggo...
 
Ik ben ook van mening dat de handleiding hierover duidelijkheid moet geven.

Ziggo had beter voor het UPC of KPN model kunnen kiezen. Je krijgt daar een ontvanger in "bruikleen" met het gevolg dat je nooit teleurgesteld kunt geraken over iets wat niet werkt maar waar je ook geen € 459,- voor hebt betaald!
 
Leds op display Cisco 8485

Op het display zijn drie leds gemonteerd.
Eerst rechts van het tijd/channel display is de sensor voor het ontvangen van de signalen van de afstandsbediening.
Rechts hiervan is een led welke aangeeft op er iets opgenomen wordt. (rode LED met als omschrijving: REC).
Links van het display zijn twee leds.
De eerste LED links van het display zal aangeven of er een bericht gereed staat voor jouw in de mailbox in de Cisco. (met als indicator een enveloppe.)
(Via de menustructuur kan je naar je mailbox gaan om het bericht te lezen.)
Het tweede led links van het display geeft aan of er een interactieve verbinding aktief is. De led brandt dan constant. (groen).
Met als omschrijving twee langs elkaar wijzende pijltjes.
Ook in standby brandt deze LED.
Is de verbinding, om wat voor reden ook, verbroken, dan gaat de led knipperen. Het interne modem gaat dan proberen de verbinding te herstellen. M.i. doet hij dat net zolang tot de verbinding weer actief geworden is.
Het staat niet echt duidelijk in de handleiding, maar als je het display goed analyseerd, zie je er tekentjes bij staan waarvoor de leds bedoelt zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben ook van mening dat de handleiding hierover duidelijkheid moet geven.

Ziggo had beter voor het UPC of KPN model kunnen kiezen. Je krijgt daar een ontvanger in "bruikleen" met het gevolg dat je nooit teleurgesteld kunt geraken over iets wat niet werkt maar waar je ook geen € 459,- voor hebt betaald!

Die huurtuners vind ik zelf erg onvriendelijk, als oud KPN gebruiker was de tuner wel redelijk, maar je hebt maar geen enkele vrijheid in keuze. Dat vond ik een grote plus aan Ziggo, waarbij je zelf de keuze hebt uit een tuner die je het meest aanspreekt. Ik heb zelf een Humax5000, en een Cisco 8485. Daar heb ik zelf bewust naar gekeken.

Wel heeft KPN de service wel beter, een kapotte tuner vervangen gaat heel snel. Eén of twee dagen later heb je alweer een nieuwe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan